Minulla kun on monen mun kohtalotoverin tavoin paradoksina kotiväen tekemiset ja liiketoiminta. Olen vastaavanlaisissa perheissä havainnut mm. jälkeläisten kiusaamista, jonka johdosta on jäänyt koulut, työt ja asevelvollisuudet väliin. Minä olen ollut 13-vuotiasta asti työelämässä, koulunkäyntiä voidaan aina häiritä, mutta asevelvollisuuden olen suorittanut. Eikö asepalveluksella ole mitään merkitystä?
Arvostetaanko
2
542
Vastaukset
- Myöskin reservissä
Kyllä varusmiehiä kehutaan jokaisessa paraatipuheessa. Eri juttu sitten, kun katsotaan arvostamista tunnekuohunnan sijasta objektiiivisella mittarilla: Pari euroa per päivä, askeettiset majoitusolot, yksityisyyden ja vapauden menetys.
Töihin hakeutuessa on hyötyä ja pakkokin puolustusalalla. Muutoin hyöty on marginaalinen, ilman upseerin natsoja varsin mitätön.
Mielestäni siis palvelusta ei arvosteta. Muutoinhan palveluksesta saisi rahaa tai palveluksen jälkeen jotain rahanarvoista, kuten opiskelupaikan tai vähennystä veroihin.- Kuultua
Kertoivat, että vankeus on avovankeutta ja vieläpä lyhyemmän aikaa kuin asevelvollisuus voisi kestää. Samalla voi kuulemma vaikkapa opiskella. Opiskelut taitavat olla tärkeämpiä työelämässä tänäpäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261573- 991418
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1681210Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori361175Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_186896- 50886
Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750