kokeilkaa tätä,ostakaa riistamaalta lyman luotien pinnoite ainetta,silver jacet ja pinnoittakaa luodit itse,esi 308 9,7 gr täysvaippaa käy tiukkaa kasaa pienillä pesä paineilla,,tee ruuti purkista pinnoitus rumpu,2,desta teräs hauli patruunasta haulit rumpuun,iso kourallinen savustus purua,ja noin 200 luotia,pyöritä akku pora koneella 1 sek,per kierros 15min,ruuti purkin läpi pitää olla akseli porakonetta varten,olen itse pinnoittanut jo 3 vuotta ja toimii hienosti ja tarkkuutta löytyy,pinnoitan kaikki täysvaippa luodit itse,
luotien pinnoitus
4
2118
Vastaukset
- ammuskelija.
Tuntematta ainetta tarkemmin epäilen, ettei pinnoitus ole syynä parantuneeseen tarkkuuteen. Pikemminkin luodit hiotuvat tasalaatuisimmiksi, jolloin kasa pienenee luotien lentopoikkeaman ja tasaisemman lähtönopeuden takia.
- Uula Andaras
Luodin kiertopoikkeaman huomioiminen parantaa osumistarkkuutta huomattavasti. Tämän ovat monet unohtaneet.
- Viänäse Tumi.
Uula Andaras kirjoitti:
Luodin kiertopoikkeaman huomioiminen parantaa osumistarkkuutta huomattavasti. Tämän ovat monet unohtaneet.
Kyllähä minnäe oon kiertäen poekennunna buari kaatta ampumaa. Tulos paranoo ku ee ota kuutta paakkua enempee.
- ahon laidassa
pitää paikkansa selvimmin huomaa kal 223 pinnoittamattoman nopeus erot noin 20 met ja pinnoitettuna 3-6 metriä siis pinnoitus tasaa lähtö nopeuksia ja tarkkuus paranee,saa kyllä lähtö nopeuttakin aika kivasti latasin 223,mosen 3,6 gr lapuan täys vaippan pinnoitettuna 1045 met ja käy 12-15 millin kasaa 100 metristä,308 ja 9,7 gr täys vaippaankin saa pinnoitettuna 540,sellä ruudilla helposti 915 met lähdöt ja käynti on hyvällä tasolla,nais väki ei kyllä pinnoitus hommista on aika näkysää ainetta oven kahvoissa ja pesu altaissa ja kaikessa mihin kädet käy tai pesee käsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916