luotien pinnoitus

ahon laidassa

kokeilkaa tätä,ostakaa riistamaalta lyman luotien pinnoite ainetta,silver jacet ja pinnoittakaa luodit itse,esi 308 9,7 gr täysvaippaa käy tiukkaa kasaa pienillä pesä paineilla,,tee ruuti purkista pinnoitus rumpu,2,desta teräs hauli patruunasta haulit rumpuun,iso kourallinen savustus purua,ja noin 200 luotia,pyöritä akku pora koneella 1 sek,per kierros 15min,ruuti purkin läpi pitää olla akseli porakonetta varten,olen itse pinnoittanut jo 3 vuotta ja toimii hienosti ja tarkkuutta löytyy,pinnoitan kaikki täysvaippa luodit itse,

4

2274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammuskelija.

Tuntematta ainetta tarkemmin epäilen, ettei pinnoitus ole syynä parantuneeseen tarkkuuteen. Pikemminkin luodit hiotuvat tasalaatuisimmiksi, jolloin kasa pienenee luotien lentopoikkeaman ja tasaisemman lähtönopeuden takia.

• Uula Andaras

Luodin kiertopoikkeaman huomioiminen parantaa osumistarkkuutta huomattavasti. Tämän ovat monet unohtaneet.

• Viänäse Tumi.
        Uula Andaras kirjoitti:

Luodin kiertopoikkeaman huomioiminen parantaa osumistarkkuutta huomattavasti. Tämän ovat monet unohtaneet.

Kyllähä minnäe oon kiertäen poekennunna buari kaatta ampumaa. Tulos paranoo ku ee ota kuutta paakkua enempee.

• ahon laidassa

pitää paikkansa selvimmin huomaa kal 223 pinnoittamattoman nopeus erot noin 20 met ja pinnoitettuna 3-6 metriä siis pinnoitus tasaa lähtö nopeuksia ja tarkkuus paranee,saa kyllä lähtö nopeuttakin aika kivasti latasin 223,mosen 3,6 gr lapuan täys vaippan pinnoitettuna 1045 met ja käy 12-15 millin kasaa 100 metristä,308 ja 9,7 gr täys vaippaankin saa pinnoitettuna 540,sellä ruudilla helposti 915 met lähdöt ja käynti on hyvällä tasolla,nais väki ei kyllä pinnoitus hommista on aika näkysää ainetta oven kahvoissa ja pesu altaissa ja kaikessa mihin kädet käy tai pesee käsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe