kokeilkaa tätä,ostakaa riistamaalta lyman luotien pinnoite ainetta,silver jacet ja pinnoittakaa luodit itse,esi 308 9,7 gr täysvaippaa käy tiukkaa kasaa pienillä pesä paineilla,,tee ruuti purkista pinnoitus rumpu,2,desta teräs hauli patruunasta haulit rumpuun,iso kourallinen savustus purua,ja noin 200 luotia,pyöritä akku pora koneella 1 sek,per kierros 15min,ruuti purkin läpi pitää olla akseli porakonetta varten,olen itse pinnoittanut jo 3 vuotta ja toimii hienosti ja tarkkuutta löytyy,pinnoitan kaikki täysvaippa luodit itse,
Vastaukset 4
- ammuskelija.
Tuntematta ainetta tarkemmin epäilen, ettei pinnoitus ole syynä parantuneeseen tarkkuuteen. Pikemminkin luodit hiotuvat tasalaatuisimmiksi, jolloin kasa pienenee luotien lentopoikkeaman ja tasaisemman lähtönopeuden takia.
- Uula Andaras
Luodin kiertopoikkeaman huomioiminen parantaa osumistarkkuutta huomattavasti. Tämän ovat monet unohtaneet.
- Viänäse Tumi.
Uula Andaras kirjoitti:
Luodin kiertopoikkeaman huomioiminen parantaa osumistarkkuutta huomattavasti. Tämän ovat monet unohtaneet.
Kyllähä minnäe oon kiertäen poekennunna buari kaatta ampumaa. Tulos paranoo ku ee ota kuutta paakkua enempee.
- ahon laidassa
pitää paikkansa selvimmin huomaa kal 223 pinnoittamattoman nopeus erot noin 20 met ja pinnoitettuna 3-6 metriä siis pinnoitus tasaa lähtö nopeuksia ja tarkkuus paranee,saa kyllä lähtö nopeuttakin aika kivasti latasin 223,mosen 3,6 gr lapuan täys vaippan pinnoitettuna 1045 met ja käy 12-15 millin kasaa 100 metristä,308 ja 9,7 gr täys vaippaankin saa pinnoitettuna 540,sellä ruudilla helposti 915 met lähdöt ja käynti on hyvällä tasolla,nais väki ei kyllä pinnoitus hommista on aika näkysää ainetta oven kahvoissa ja pesu altaissa ja kaikessa mihin kädet käy tai pesee käsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.93930Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 48489
- 80487