Huh huh ...

nnnainen...

oinas mies tekee just niinkun tykkää ja haluaa.
vaikka on sovittu jotain muuta, niin kun om:llä jotain hieman mielenkiintoisenpaa niin kyllä poikaa viedään.
huh huh ...
kyllä OM tarvitsee kärsivällisen kumppanin, ei muuta voi sanoa!
kokoajan saa ajatella että missä nyt mennään ja mitä seuraavaksi tapahtuu.
kiinnostuksen OM näyttää aivan omalla tavallaan, seksi sujuu erinomaisesti, on huomaavainen ja osaa tyydyttää, mutta arki ja sen pyörittäminen onkin ihan jotain muuta.
tuntuu että OM:stä ei välillä kiinnosta pätkääkään koko parisuhde!

kertokaa miten olette pärjäillyt OM:hen kanssa??
minkälaisia "vastoinkäymisiä" teillä on ollut??

kiitos asiallisista kommenteista.

7

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohon

      nyt sanos. hullu merkki hulluja ihmisiä. ne kaikki!

    • ap.

      ja auta armias kun menet mainitsemaan OM:n tempauksista, ja arvostelet hänen tekemisiään...
      sitten se alkaa se mykkäkoulu.

      hoh hoh ...

    • jesss.

      Hmm,alkuvaihteella vasta menen tämän oinasmiehen kanssa. En oikein osaa hyvin vastata tähän... Viikkoja vietetään tiiviisti yhdessä,sitten kun työt menevät ristiin,ei oinaasta enää kuulukkaan pariin päivään yhtään mitään. Itse en jaksa aina laitella viestejä tai soitella,koska en tiedä mitä hän silloinkin ajattelee. Haluaako ylipäätänsä kuulla minusta mitään vai haluaako olla ihan rauhassa omissa oloissaan. Kummastuttaa tälläinen käytös oinaissa...?

      • ap.

        "normaalia" on tuo parin päivän hiljaisuus oinailta.
        kyllä he sieltä antaa itsestään kuulua kun heille soppii.
        kärsivällisyyttä vaaditaan.
        välillä itsekin mietin yhä uudelleen ja uudelleen tuota kuviota, heti kun kiirettä ilmassa oinas "katoaa/hiljenee/...haluaa ilmeisesti omaa rauhaa ja rauhassa viedä kiireensä ohi!?


      • hdh
        ap. kirjoitti:

        "normaalia" on tuo parin päivän hiljaisuus oinailta.
        kyllä he sieltä antaa itsestään kuulua kun heille soppii.
        kärsivällisyyttä vaaditaan.
        välillä itsekin mietin yhä uudelleen ja uudelleen tuota kuviota, heti kun kiirettä ilmassa oinas "katoaa/hiljenee/...haluaa ilmeisesti omaa rauhaa ja rauhassa viedä kiireensä ohi!?

        juu mulla oli 3viikkoo taukoo oinaan kanssa ..sit kännissä soitteli..eli soittelee ku haluu seksii ..ei se muuta haluukkaan..omantienkulkija se on...


      • ap.
        hdh kirjoitti:

        juu mulla oli 3viikkoo taukoo oinaan kanssa ..sit kännissä soitteli..eli soittelee ku haluu seksii ..ei se muuta haluukkaan..omantienkulkija se on...

        jumalattoman hankalaa oinaan kanssa.
        pakko uskoa että kun sen kivisen tien oinaan kanssa selvittää, niin sitten on mahiksia mihkä vain!!

        mutta ...

        KÄRSIVÄLLISYYTTÄ vaaditaan.
        loukkauksiin on varauduttava...siis loukkauksiin joita se oinas tekee huomaamattaan!!!

        ne on ihan mahoottomia tyyppejä!!!

        voi kunpa joku joka ois sen kivisen tien jo selvittänyt laittaisi hyviä vinkkejä miten oinaan kanssa tien selvittää!!!! (:


      • tytskyyyy
        ap. kirjoitti:

        jumalattoman hankalaa oinaan kanssa.
        pakko uskoa että kun sen kivisen tien oinaan kanssa selvittää, niin sitten on mahiksia mihkä vain!!

        mutta ...

        KÄRSIVÄLLISYYTTÄ vaaditaan.
        loukkauksiin on varauduttava...siis loukkauksiin joita se oinas tekee huomaamattaan!!!

        ne on ihan mahoottomia tyyppejä!!!

        voi kunpa joku joka ois sen kivisen tien jo selvittänyt laittaisi hyviä vinkkejä miten oinaan kanssa tien selvittää!!!! (:

        itse ollut suhteessa oinasmiehen kanssa 8 kk ja voin sanoa että ei kovin innokaasti ole yhteistä tulevaisuutta pohtimassa. Tuntuu että miehellä vähän liiankin kanssa tämä "antaa asioiden tapahtua omalla painollaan" -periaate. Mies on siis 23 ja asuu kotonaan vanhempien luona. Itse taas kaksosnaisena, myös toivottomana romantikkona, vaadin ja haluaisin kuulla ruusuisia lupauksia ikuisesta rakkaudesta ja yhteisestä tulevaisuudesta. Oppinut olen, että oinasmies osoittaa rakkautensa enemmänkin käytännön pieninä tekoina kuin mahtavilla serenaadeilla. Meillä myös yleistä tämä "kiire/työ -tauko", jonka jälkeen vietetään yhteistä laatuaikaa. Eriasia onkin, jos jokin menee viikonloppuna pieleen että jaksaako odottaa seuraavaa viikonloppua.. t. kaksoisnainen kaikki tänne heti nyt!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe