Seuraa vailla Hesan Juhannukseen?

A38

Heippa!

Tuntuu olevan moni muukin ilman seuraa jussina. Itse meinasin lähteä pe baariin vaikka yksin. Livemusaakin on tarjolla muutamassa paikassa. Jos kaipaat seuraa, niin pistä viestiä tulemaan.

Olen 38v. nainen.

t. A

16

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NelkytN

      Minä kans aion lähteä baarin perjantaina - ja yksin. Paikkaa en ole vielä päättänyt. Moni rafloista on kiinni juhannuksen ja pitäis ottaa selvää mitkä paikat on auki ja mikä eniten houkuttelisi.
      Livemusaa, missä?

      • A38

        Hei!

        Club Libertessä olisi Tuomari Nurmio ja Hunajaluut sekä Honey B & T-Bones (15€). Raffaellon terassilla taas covereita soittava Laskuteline (ilm.).
        Siinä siis ne mitä tiedän.

        Kyllä aika moni paikka on auki, riippuu mitä haluaa.
        Missä yleensä käyt ja mistä musasta tykkäät?


           


      • NelkytN
        A38 kirjoitti:

        Hei!

        Club Libertessä olisi Tuomari Nurmio ja Hunajaluut sekä Honey B & T-Bones (15€). Raffaellon terassilla taas covereita soittava Laskuteline (ilm.).
        Siinä siis ne mitä tiedän.

        Kyllä aika moni paikka on auki, riippuu mitä haluaa.
        Missä yleensä käyt ja mistä musasta tykkäät?


           

        Musiikkimakuni on tyyliin "kaikkea muuta muttei jazzia". Tanssittavaa musiikkia, trancea tai iskelmää, olkoon sitten taustalla tai pääosassa.

        Viimeaikoina olen käynyt Pressa Clubilla, Zetorissa, On The Rocksissa, Lady Moonissa...
        Siis vaihtelevaa riippuen siitä millaisen porukan kanssa liikkeellä.

        Libertessä en ole käynyt koskaan! Tiedän paikan kyllä, mutta on jäänyt tutustumatta. Mikä mahtaa olla keski-ikä ja millaiset kokemukset sulla on paikasta?


      • A38
        NelkytN kirjoitti:

        Musiikkimakuni on tyyliin "kaikkea muuta muttei jazzia". Tanssittavaa musiikkia, trancea tai iskelmää, olkoon sitten taustalla tai pääosassa.

        Viimeaikoina olen käynyt Pressa Clubilla, Zetorissa, On The Rocksissa, Lady Moonissa...
        Siis vaihtelevaa riippuen siitä millaisen porukan kanssa liikkeellä.

        Libertessä en ole käynyt koskaan! Tiedän paikan kyllä, mutta on jäänyt tutustumatta. Mikä mahtaa olla keski-ikä ja millaiset kokemukset sulla on paikasta?

        En ole itsekään siellä koskaan käynyt! Joten en osaa arvatakaan. Samoissa paikoissa olen käynyt joskus itsekin kuin sinä. Eli laidasta laitaan on nuo paikat musan ja porukan suhteen.

        Mitäs tehdään, pitäiskös tavata jossain ja katsoa onko meistä samanhenkistä seuraa? :)


      • NelkytN
        A38 kirjoitti:

        En ole itsekään siellä koskaan käynyt! Joten en osaa arvatakaan. Samoissa paikoissa olen käynyt joskus itsekin kuin sinä. Eli laidasta laitaan on nuo paikat musan ja porukan suhteen.

        Mitäs tehdään, pitäiskös tavata jossain ja katsoa onko meistä samanhenkistä seuraa? :)

        Ihan hyvin voitais tavata! Kun ei tosiaan ole perjantaiks mitään suunnitelmia ja ulos ollaan molemmat jokatapaukses lähdössä :)
        Tuskin uuteen ihmiseen tutustuminen yhtä juhannusta pilaa.

        Pistän tähän mun meilin. Kirjoittele, niin sovitaan tapaamispaikat ym sen kautta?
        [email protected]


      • smile
        NelkytN kirjoitti:

        Ihan hyvin voitais tavata! Kun ei tosiaan ole perjantaiks mitään suunnitelmia ja ulos ollaan molemmat jokatapaukses lähdössä :)
        Tuskin uuteen ihmiseen tutustuminen yhtä juhannusta pilaa.

        Pistän tähän mun meilin. Kirjoittele, niin sovitaan tapaamispaikat ym sen kautta?
        [email protected]

        vielä yksi samassa tilanteessa oleva nainen. Lapset ovat omien kavereidan kanssa ja itsellä ei eron jälkeen ole mitään paikkaa jossa viettää juhannusta. Siis saako mukaanne tulla?


      • A38
        smile kirjoitti:

        vielä yksi samassa tilanteessa oleva nainen. Lapset ovat omien kavereidan kanssa ja itsellä ei eron jälkeen ole mitään paikkaa jossa viettää juhannusta. Siis saako mukaanne tulla?

        mutta laitappa viestiä tolle kaverille omaan meiliin, koska tehtiin jo treffit sitä kautta. Voin lähettää hänelle tekstarinkin.

        t. A


      • NelkytN
        smile kirjoitti:

        vielä yksi samassa tilanteessa oleva nainen. Lapset ovat omien kavereidan kanssa ja itsellä ei eron jälkeen ole mitään paikkaa jossa viettää juhannusta. Siis saako mukaanne tulla?

        Joo, laita vaan mulle viestiä tuohon ylläolevaan meiliosoitteeseen, niin sovitaan tapaamispaikka ja kellonaika. Vastailen illemmalla, nyt on tahti sellainen ettei ehdi...
        Kiva jos lähdet mukaan ! :)


    • M -68

      Tuore ero takana ja juhannusmenoa etsimässä minäkin olen.
      Juhannusheilaa en etsi, vaikka vissiin nyt sitten olenkin ns. uusiosinkku :-)
      Mukava porukka jonka kanssa höpöttää, tekisi terää näin jussina.

      • smile

        mutta varmaan viestin aloittajat vastaavat sinulle. Tämähän toimiii enemmän kuin loistavasti, jos tätä kautta löytyy näin kätevästi seuraa ja tarkoitan nimen omaan ystäviä, ei mitään sokkotreffejä.


      • A38

        kyllä mullekin passaa. Katotaan käykö vielä kolmannelle?

        Oliskos sulla antaa meiliosoitetta, mun on sellainen, josta näkyy koko nimi, joten en siksi viitsi tänne yleiseen jakeluun antaa :)

        t. A


      • NelkytN

        M-68, munkin puolesta voit liittyä seuraamme perjantaina.
        Meiliä vain osoitteeseen [email protected].


      • smile
        NelkytN kirjoitti:

        M-68, munkin puolesta voit liittyä seuraamme perjantaina.
        Meiliä vain osoitteeseen [email protected].

        niin saadaan kunnon juhannusbileet kasaa ;)


      • Minni40
        smile kirjoitti:

        niin saadaan kunnon juhannusbileet kasaa ;)

        Hei tämähän kuulostaa kivalta..
        Minäkin olen vajaa nelikymppinen sinkkuäiti, jonka lapsi viilettää omissa menoissaan, eikä minulla ole minkäänlaista seuraa jussiksi..
        Ehkä minäkin mahtuisin vielä mukaan?
        Jospa laitan viestiä edellä mainittuun s.postiin (nimellä marsu...)


      • M -68

        Kannatti käydä eilen iltauinnilla.
        Pitäkää hauskaa ja hyvää Jussia.
        Mukava huomata, että tälläistä avointa rentoa juttuseuraa on tarvittaessa tarjolla.
        Ei me suomalaiset ollakaan ihan metsäläisiä.


      • smile
        M -68 kirjoitti:

        Kannatti käydä eilen iltauinnilla.
        Pitäkää hauskaa ja hyvää Jussia.
        Mukava huomata, että tälläistä avointa rentoa juttuseuraa on tarvittaessa tarjolla.
        Ei me suomalaiset ollakaan ihan metsäläisiä.

        ja hyvää Jussia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe