Olitko jollain valmennuskurssilla, oliko hyötyä?
Kerroppa nyt tuoreeltaa, kun tuo kauppiksenkin pääsykoe on takana!
Kannattiko pistää euroja tiskiin?
Oliko pääsykoekurssista hyötyä
4
1219
Vastaukset
- Eximian
..ei tuntunut olevan hyötyä, ehkä vähän itsevarmemempana menin kokeisiin, mutta sitäkin masentuneempana tulin niistä ulos..
- kurssilainen
Eipä juuri ollut. Toki riippuu paljon hakijasta itsestään - jos ei pääsykoekirjoista lukemalla mitään ymmärrä, on hyöty varmasti suuri. Jos kuitenkin ymmärtää suurimman osan, niin eipä kurssista mielestäni sitten ole juuri apua. Aika useasti tuntui siltä, että hyödyllisemminkin kurssilla istutun ajan olisi voinut käyttää, esim. lukemalla itsenäisesti... Vaikka kurssi järjestettiin tasoryhmissä ja olin itse paremmassa sellaisessa, keskityttiin tunnilla silti liikaa niihin helppoihin perusjuttuihin eikä avattu vaikeimpia asioita. Usein opettajat itsekään eivät ymmärtäneet/osanneet selittää niitä vaikeimpia asioita ja ohjeena oli, että ne opetellaan vaan sitten ulkoa 'hauki on kala' -tyyliin.
Eli lyhyesti - jos et ymmärrä lukemaasi, kurssi kannattaa. Jos ymmärrät lukemaasi, mutta olet huolissasi muistatko kaikkea, ei kurssista ole oikeastaan hyötyä. Nopeammin kertaa asioita itsenäisesti. Harjoituskokeet oikeastaan ainoa hyödyllinen asia ja niitäkin on helppo tehdä itse - oli kyse sitten essee- tai monivalintakokeesta. - Quuuuuuutamoooo
Olin OT-tieteen valmennuksessa joten kommentti
Joitakin hyviä pointteja sain ratkoakseni tehtäviä kokeessa .
Paras oli anti tässä (X)-(A)-(B) kaiken juuri ja jyvä helppoon tiedon käsittelyyn esineoikeudesta .
Tämä (X)-(A)-(B) saaminen kursilla oli 110 % tiedon hallintaan kirjasta mitä kirja tarjosi ja kun tuohon (X)-(A)-(B) osaa sijoittaa kokeessa kaikki kysytyt tiedot kaikkiin noihin väleihin niin mikään ei pitäisi olla vaikeaa ei edes yhden kerran lukemisella kirjan suuri merkitys (X)-(A)-(B) hallinnalla .
Vielä tämä A - y1 A - B 2 piti ymmärtää jotta kirjan lukeeminen oli helposti ymmärrettävää ensinmäisestä sivusta aina viimeiseen kirjan sivuun asti .
Noi ratkaisukaaviot sisältyi 2,4 h. jonka vuoksi hyöty sieltä oli Esineoikeuden osalta Rankkaa tasoa kirjasta noita ensinmäisiltä sivulta ei löydä jotta lukeminen olisi ymmärtämyksellistä .
Tuo vaikka esm . kommentiksi .- Mitä ?
Valmennuskeskuksen luennolla tein muistiinpanoja joita sitten kirjoitin ratkaisu yhtälöiden purku kaavaksi eli näin .
Tämän tein luennolla joka tarjosi 420eur ( paketinhinta ) Valmennuskeskus ja menossa hereillä mukana Marko
ETENEVÄ SIVULLISSUHDE
(X)-(A)-(B) (X)-kollisio-(B)
Laina A.lle jos lainannut niin virhettä ei ole X-A.n välillä tai virheellistä saantoa tai ei saantoa.
Pätevä saanto syntynyt B.n ostaessa vilpittömässä mielessä A.n myymän pyörän .
B.llä on oikeus omistukseen pyörään jos X on lainannut A.lle ja jos A on ottanut pyörän X.ltä niin B.llä on oikeus pitää pyörän koska B henkilö olettaa henkilön omistavan pyörän jolla henkilö ajaa.
Olettamus omistuksesta syntyi A.n ajaessa pyörää .
Eräs aikaan saamani tunnilla käyty Sivullissuhde kompotenssi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949127Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414501Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532823Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140