mitä voisi tehdä, minne voisi mennä tällainen 46v. sinkku yh-äiti, siis haloo ilman lapsia? epätoivoa pukkaa, kun oma kotikaupunki Etelä-Suomessa autioituu...ja johonkin veden ääreen pitäisi päästä. Kännääminen ei ole pääasia, vaan mukava seura. Apuja?
pk-seudun jussi?
keski-ikäinen tytteli
1
482
Vastaukset
- jeis
Esim. Seurasaaressa on perinteisesti juhannusrientoja kaiken ikäisille. Voi ottaa myös lapset mukaan, jos siltä tuntuu. Mm. perinteiset juhannustanssit ja muuta. Nuoriakin on eli ei mitään mummoilua. :) Itse olen varmaankin siellä käväisemässä jos sää vaan antaa yhtään myöten. Itse kylläkin olen hiukan nuorempaa sukupolvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221