Mä olen nuori rapu-biseksuaali, jolla on vain vähän kokemusta naissuhteesta. Edellinen suhde ei toiminut, täällä pienellä paikkakunnalla on tarjontaa tosi vähän.
Nyt olen tavannut ihan kivan toisen bi-kalat-naisen. Onko kelläkään kokemusta voiko rapu ja kalat naissuhde toimia.
Meillä on kyllä ikäeroa?! Haitaako se.
Harrastukset on ihan eri lävestä kotosin toimiiko tää?
Rapunainen & kalatnainen
6
957
Vastaukset
- rapunaisena
voin sanoa, että kalat-naiset ovat aivan ihania ravulle, kaikin tavoin, ystävinä ainakin. Tunnen useita. Rakkaussuhteesta heihin minulla ei ole kokemusta. Toivottavasti sinun ystäväsi on siinäkin sinulle paras mahdollinen. Onnea!
- ystävä rapumies
TOIMII KYLLÄ.TIEDÄN YSTÄVÄ/KAVERINA ET HEILLÄ
SUHDE TOIMII VAIKKA IKÄEROA ON.SE ON HYVIN PALJON
ASENTEESTA KIINI.EN VOI ENEMPÄÄ SINUA NEUVOA TAI
SANOA.SE ON TEIDÄN KAHDEN VÄLINEN JUTTU.JOS NYT
SEN VERRAN VOISIN SANOA NIIN SE TOIMII KUTEN
MUUTKIN SUHTEET NIIN YLÄ KUIN ALA MÄKEÄ.MIKÄÄN
SUHDE EI OLE TÄYDELLINEN.MUT KIVAA SE ON KUITENKIN.PS.KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE VAIN.- saksii
Hei, ystävä rapumies!
Kiitos sinulle vastauksesta. Kiitos myös mille vastaajille.
Ja kuinka, onksos sinun ystävät siis kanssa naispari.... ja suhde toimii hyvin.
Katsos kun me naiset ollaan naisia, ikäeroakin tulee olemaan meidän suhtessa.
Kaksi naista yhdessä... no NAINEN on AINA nainen.
Me ollaan näkyviä ja voimaakkaita ihmisiä. Pelottaa toimiiko suhde sittenkään, ja minä menettäsin sen kaiken muun mitä meillä on. - Ystävä rapumies
saksii kirjoitti:
Hei, ystävä rapumies!
Kiitos sinulle vastauksesta. Kiitos myös mille vastaajille.
Ja kuinka, onksos sinun ystävät siis kanssa naispari.... ja suhde toimii hyvin.
Katsos kun me naiset ollaan naisia, ikäeroakin tulee olemaan meidän suhtessa.
Kaksi naista yhdessä... no NAINEN on AINA nainen.
Me ollaan näkyviä ja voimaakkaita ihmisiä. Pelottaa toimiiko suhde sittenkään, ja minä menettäsin sen kaiken muun mitä meillä on.HE OVAT SIIS NAISPARI IKÄ ERO LÖYTYY LÄHEMMÄS 20
VUOTTA.HE ASUVAT TALVISIN ULKOMAILLA JA KESÄISIN
SUOMESSA.ME PIDETÄÄN YHTEYTÄ KYLLÄ ENEMMÄN KE-
SÄISIN KUIN TALVISIN KUN SINNE ULKOMAILLE EI
IHAN JOKA VIIKKO RAASKI SOITELLA EIKÄ TIETOKONE
YHTEYDETKÄÄN KOVIN HYVIN TOIMI.HYVÄÄ JUHANNUSTA
TEILLE,MUN TÄYTYY NYT LOPETTAA JA MENNÄ SIIVOO
JA LÄMMITTÄÄ SAUNA. - saksii
moi!
Me ollan vietetty yhteistä juhannusta...
Hyvin on meillä nyt mennyt ja yhteistä "rakkauslomaa" on vielä jäljellä pari viikkoa;)
- rapu
Minä epäilen rapunaisen ja kalojen suhteen toimimista. Eikös kalat ja ravut ole liian samankaltaisia pyörittäjiä.
Ei taida äkkiseltään syntyä valmista. Kyllä näin uskallan väittää itte myös naisista välittävänä rapunaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983