palautetta. Viikko sitten hommasin DNA:n 384 nettikaistan ja viestintäviraston Nettimittari-softan mittausten mukaan yhteys on jopa nopeampi kuin nimellinen nopeus - ei paljoa, mutta kuitenkin. Tavallisestihan nää nopeudet on reilusti alle mitä on tilannut. Ja nyt siis päinvastoin - ihmeellistä!
Täytyy kerrankin antaa
10
598
Vastaukset
- noihin nopeuksiin
Valitettavasti vain 3G:ta ei ole löytynyt. DNA:n mokkula on kuitenkin Elisan vastaavaan verrattuna osoittautunut aivan oleellisesti toimivammaksi. DNA:n nettiyhteyden saa aina helposti ja nopeasti päälle toisin kuin Elisan. Siinä saa kauan mainostaa, että "Elisa tekee sen helpoksi" ennen kuin se alkaa auttamaan.
- dnasta..
Mulla on useita dnan gsm-liittymiä ja nettikaistakin ja oon todella tyytyväinen noihin. On pelannut verkko hyvin, on pelannut laskutus ja aspastakin saa neuvoja jos jokin asia askarruttaa. Joten ei moittimista. Ottaisin jopa ADSL:nkin dnalta jos sitä näille seuduille myytäis, mutta ehkä jonain päivänä dna tuo adsl:n myös minun asuinseudulleni vaikkapa sitten jonkin yhteistyökumppanin kautta.
- kokenut asiakas
Kun olet ollut vaikka vuoden asiakkaana, tulet kyllä huomaamaan "autuuden" mitä dna tarjoaa!!
Etenkin asiakaspalvelussa.- monta vuotta asiakkaana
dnalla olen ollut eikä ole ongelmia ollut aspankaan kanssa.
Muistakaa te pelottelijat että kaikilla operaattoreilla on joskus ollut ongelmia eikä ongelmatkaan kosketa läheskään kaikkia vaan pientä osaa mutta se pieni osa vaan pitää pirunmoista mekkalaa, varsinkin täällä. Ihan turhaa siis pelotella ketään! - mitä voisi tehdä
monta vuotta asiakkaana kirjoitti:
dnalla olen ollut eikä ole ongelmia ollut aspankaan kanssa.
Muistakaa te pelottelijat että kaikilla operaattoreilla on joskus ollut ongelmia eikä ongelmatkaan kosketa läheskään kaikkia vaan pientä osaa mutta se pieni osa vaan pitää pirunmoista mekkalaa, varsinkin täällä. Ihan turhaa siis pelotella ketään!olisi että edes MYÖNNETTÄISI virheitä tehdyn.
- aspa on perseestä
mitä voisi tehdä kirjoitti:
olisi että edes MYÖNNETTÄISI virheitä tehdyn.
Täysiä tunareita koko porukka. Mikään ei pelaa ja aspa lymyilee ja pakoilee vastuutaan. Nettisivunsa ovat käsittämättömän sekavat ja toimimattomat.
- täälläkin
aspa on perseestä kirjoitti:
Täysiä tunareita koko porukka. Mikään ei pelaa ja aspa lymyilee ja pakoilee vastuutaan. Nettisivunsa ovat käsittämättömän sekavat ja toimimattomat.
ei millään pääse kirjautumaan dna,n oma sivulle.
No eipä enää tarviikkaan vaihdoin operaattoria.
Tässä muuten vinkki muille:vaihda operaattoria ja dna yrittää ostaa sinut takaisin 100e puheajalla. - sivut ovat
mitä ovat ja aspakaan ei ole vastannut jo kolme viikkoa sitten jättämääni kysymykseeni, mutta itse asia, että yhteys toimii kuten mainostettiin ja vähän paremminkin kuin odotin on jo mainio asia verrattuna muihin operaattoreihin (Elisan 1 megan mobiililaajakaista toimii noin ISDN:n tasolla).
Toisaalta taas näiden "mokkuloiden" tietoturva taas jättää toivomisen varaa. DNA:n Option icon 225 toimii vain WLAN-yhteytenä ja vaatii palvelinoikeuksien antamista services.exe:lle nettiin palomuuri-softasta ennenkuin tcp/ip ja DNS-asetukset toimivat ja melko paljon "koputuksia" myös esiintyy. Ei hjuva! - dna on parhaasta päästä
operaattoreita, aspaankin pääsee ilman tolkutonta jonottamista ja kyllä homma toimii dnalla, taidat vaan ite olla sitä anti-dna porukkaa joka itkee täällä jatkuvasti liittymästä jota ei itse edes käytäkään.
Tai ehkä olet asiakkaita menettävien soneran tai elisan palveluksessa ja nyt mustaat dnan mainetta olemattomilla vioilla!
Kyseisten kilpailijoiden tiedetään ennenkin mustanneen dnan mainetta keksityillä jutuilla. - dna-aspasta
dna on parhaasta päästä kirjoitti:
operaattoreita, aspaankin pääsee ilman tolkutonta jonottamista ja kyllä homma toimii dnalla, taidat vaan ite olla sitä anti-dna porukkaa joka itkee täällä jatkuvasti liittymästä jota ei itse edes käytäkään.
Tai ehkä olet asiakkaita menettävien soneran tai elisan palveluksessa ja nyt mustaat dnan mainetta olemattomilla vioilla!
Kyseisten kilpailijoiden tiedetään ennenkin mustanneen dnan mainetta keksityillä jutuilla.siis kyllä sinne nopeasti pääsee mutta vastauksiin EI VOI LUOTTAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241895Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561743- 301440
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22915- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857