Mitä tehdä yksin?

girlie85

Nyt on niin että olisi tulossa yksinäinen juhannus ja PK-seudulla. Ajattelin mennä baariin Helsinkiin mutta nekin taitavat olla hyvin tyhjät?
Mitä ihmettä voisin tehdä minne mennä, missä sulautuisin joukkoon ja voisin jopa saada JUTTUseuraa? Kiitos kaikille jotka viitsivät asiallisesti vastata.

7

2053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlieee82

olen yksin juhannuksen... masentavaa!! :( mietin itsekin minne menisin kun baarit varmaan aika tyhjiä ja varmaan erottuisi ett tulee yksin.. Harmi ettet ole turun seudulta! :)
      tuli ero viime viikonloppuna ja mies lähtee nyt kavereiden kanssa ja mulla ei mtn suunnitelmia kun piti olla kaksin juhannus vaan.. Omat kamut lähtee rmj:hin ja en oo itse sellaiseen rahallisesti varautunut eikä ees kiinnostais..

F"#K!!

• Hukannut

vaan hakemaan. Kyllä se suru siitä hälvenee kun lähtee juttelee jonkun kivan tuntemattoman kanssa. Ja jos tykkää niin voihan siinä olla pilke silmäkulmassa ;-) Jusseja.

• vaan!

Vietin viime juhannuksen Helsingissä, Onnelassa oli porukkaa ja hyvä meininki.
      On luvattu sateista jussia joten tuskin baarit ovat tyhjillään.

• joskus ollut

siell on ihan hyvä meininki ja seuraa saa - ei ole niin väliä vaikka et ihan joka askelta osaisi,jos on hyvä tanssittaja nii sitä ei edes huomaa

• Nimetön

mulla tosiaan tosi fiksu ja mukava työkaveri yksin jussina 20v, jos olet kiinnostunut niin kerron lisää asuu pälkäneellä joka on suomen kauneimpia paikkakuntia jussina on mukava ja turvallista seuraa kun itse olen häntä vanhempi. tee kaverille yllätys lupaan että et pety. terv.tapsa

• minä86

Itsekin vietän juhannuksen yksin ja Turussa.

Viimeisen viikon olen ollut vähän kriittisellä tuulella. Sanoin kavereille, että kaikki kelpaa, mutta en jaksaisi nähdä yhtä ainoata humalaista enkä halua itse olla humalassa. Lisäksi sanoin, etten halua tehdä mitään suunnitelmia, lupauksia tai sitoumuksia, jolloin jonkun toisen jussin onnistuminen saattais olla minusta kiinni.

Aika hienosti onnistuin tällä oikuttelullani kaikki kaverit karkoittamaan :D Tietenkin kaikki sitten tekivätkin minusta riippumattomat suunnitelmansa.

Kyllähän mä omaakin tekemistä olen keksinyt: menen maalle vanhempien luokse, luen, käyn lenkillä ja saunon. Teen saunassa kaikki mahdolliset hoidot itselleni, sen jälkeen venyttelen hyvin kun on paikat vähän kipeinä. Sitten ei kun villasukat jalkaan ja hyviä leffoja katselemaan:)) Nyt kun kerran on huono keli, ni käpertyminen sisällekin on jotenkin sallitumpaa ;>

Mutta siitäkin huolimatta jostain sieluni sopukoista yrittää puskea esiin lievä yksinäisyyden tunne.. 0_o
      En tiedä johtuuko se sit siitä, et oikeasti kokisin olevani yksinäinen vai siitä, että tunnen painetta olla enemmän samanlainen kuin muut. Täyttää nämä normit mitä ollaan itsellemme luotu.

Mutta niille jotka oikesti kaipaa seuraa, ni tosiaan varmaan baareissakin on porukkaa tällä kelillä:)

viettäkää sellainen aattoilta, että itse nautitte olostanne, se on tärkeintä. Eli hyvää jussia, mitä se sitten tarkoittaakaan :]

• Ninzi85

Olen myös yksin Helsingissä vailla tekemistä, kaverit lähti mökeille sukulaisten kanssa ja vähän aikaa sitten olen eronnut niin miestäkään ei ole. Kerro jos sulle tulee hyviä ehdotuksia mieleen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      26
      5127
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      64
      3035
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2920
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2831
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      18
      1607
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1580
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1546
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      412
      1239
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1120
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      221
      1021
    Aihe