Onko mitään järkevää tapahtumaa, ym. Forssan seudulla juhannuksena?
Netistä yritin katsella, muttei löytynyt oikein kiinnostavaa....
Forssan seudulla menoa?
5
730
Vastaukset
- yhden
mökin missä on ainakin 8 ihmistä silloin!
- miksu--
Saaren juhannus Tammelassa on isompi tapahtuma , muita pikku tapahtumia varmaankin löytyy .
Ei varmaankaan tule itse mentyä tuonne Saaren kansanpuistoon juhannuksena , ei se mun mielestäni niin kovin ihmeellinen tapahtuma ole.
En tiedä vielä miten tässä juhannusta sitten viettäisi , rupeaa miettimis aika vaan loppumaan- nuorimies19
niimpä niin. en minäkään sinne ole menossa, lähinnä jotain mikä olis mun ikäsille suunnattu juttu.... ei oikee ketää kaveria nyt edes ole seuraks....
- miksu--
nuorimies19 kirjoitti:
niimpä niin. en minäkään sinne ole menossa, lähinnä jotain mikä olis mun ikäsille suunnattu juttu.... ei oikee ketää kaveria nyt edes ole seuraks....
joo eipä löydy kaveria , kaikilla on omia juhlia ja juttuja , mukaan pääsiskin mutta ei oikein kehtaa ns. ylimääräisenä mukaan änkeä. Kai sitä täytyy mennä ajelemaan ja kierrellä paikkoja missä on porukkaa liikkeellä . Ja toivoa että löytyisi jotain juttu seuraa edes . Tietty menee se yksinkin juhannus , mutta olishan se hienoa kun tapaisi uusia ihmisiä .
- nuorimies19
miksu-- kirjoitti:
joo eipä löydy kaveria , kaikilla on omia juhlia ja juttuja , mukaan pääsiskin mutta ei oikein kehtaa ns. ylimääräisenä mukaan änkeä. Kai sitä täytyy mennä ajelemaan ja kierrellä paikkoja missä on porukkaa liikkeellä . Ja toivoa että löytyisi jotain juttu seuraa edes . Tietty menee se yksinkin juhannus , mutta olishan se hienoa kun tapaisi uusia ihmisiä .
Mulla vähä sama juttu. Kattelin kyllä et somerolla on disko hämeenportissa, vois käydä siellä ajelee ja vilkasee. ei sisäänpääsymaksua niin ei paljon häviä. kaupunki aika autio kun äsken siellä ajelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221