Onko mitään järkevää tapahtumaa, ym. Forssan seudulla juhannuksena?
Netistä yritin katsella, muttei löytynyt oikein kiinnostavaa....
Forssan seudulla menoa?
5
754
Vastaukset
- yhden
mökin missä on ainakin 8 ihmistä silloin!
- miksu--
Saaren juhannus Tammelassa on isompi tapahtuma , muita pikku tapahtumia varmaankin löytyy .
Ei varmaankaan tule itse mentyä tuonne Saaren kansanpuistoon juhannuksena , ei se mun mielestäni niin kovin ihmeellinen tapahtuma ole.
En tiedä vielä miten tässä juhannusta sitten viettäisi , rupeaa miettimis aika vaan loppumaan- nuorimies19
niimpä niin. en minäkään sinne ole menossa, lähinnä jotain mikä olis mun ikäsille suunnattu juttu.... ei oikee ketää kaveria nyt edes ole seuraks....
- miksu--
nuorimies19 kirjoitti:
niimpä niin. en minäkään sinne ole menossa, lähinnä jotain mikä olis mun ikäsille suunnattu juttu.... ei oikee ketää kaveria nyt edes ole seuraks....
joo eipä löydy kaveria , kaikilla on omia juhlia ja juttuja , mukaan pääsiskin mutta ei oikein kehtaa ns. ylimääräisenä mukaan änkeä. Kai sitä täytyy mennä ajelemaan ja kierrellä paikkoja missä on porukkaa liikkeellä . Ja toivoa että löytyisi jotain juttu seuraa edes . Tietty menee se yksinkin juhannus , mutta olishan se hienoa kun tapaisi uusia ihmisiä .
- nuorimies19
miksu-- kirjoitti:
joo eipä löydy kaveria , kaikilla on omia juhlia ja juttuja , mukaan pääsiskin mutta ei oikein kehtaa ns. ylimääräisenä mukaan änkeä. Kai sitä täytyy mennä ajelemaan ja kierrellä paikkoja missä on porukkaa liikkeellä . Ja toivoa että löytyisi jotain juttu seuraa edes . Tietty menee se yksinkin juhannus , mutta olishan se hienoa kun tapaisi uusia ihmisiä .
Mulla vähä sama juttu. Kattelin kyllä et somerolla on disko hämeenportissa, vois käydä siellä ajelee ja vilkasee. ei sisäänpääsymaksua niin ei paljon häviä. kaupunki aika autio kun äsken siellä ajelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077