Onko mitään järkevää tapahtumaa, ym. Forssan seudulla juhannuksena?
Netistä yritin katsella, muttei löytynyt oikein kiinnostavaa....
Forssan seudulla menoa?
5
743
Vastaukset
- yhden
mökin missä on ainakin 8 ihmistä silloin!
- miksu--
Saaren juhannus Tammelassa on isompi tapahtuma , muita pikku tapahtumia varmaankin löytyy .
Ei varmaankaan tule itse mentyä tuonne Saaren kansanpuistoon juhannuksena , ei se mun mielestäni niin kovin ihmeellinen tapahtuma ole.
En tiedä vielä miten tässä juhannusta sitten viettäisi , rupeaa miettimis aika vaan loppumaan- nuorimies19
niimpä niin. en minäkään sinne ole menossa, lähinnä jotain mikä olis mun ikäsille suunnattu juttu.... ei oikee ketää kaveria nyt edes ole seuraks....
- miksu--
nuorimies19 kirjoitti:
niimpä niin. en minäkään sinne ole menossa, lähinnä jotain mikä olis mun ikäsille suunnattu juttu.... ei oikee ketää kaveria nyt edes ole seuraks....
joo eipä löydy kaveria , kaikilla on omia juhlia ja juttuja , mukaan pääsiskin mutta ei oikein kehtaa ns. ylimääräisenä mukaan änkeä. Kai sitä täytyy mennä ajelemaan ja kierrellä paikkoja missä on porukkaa liikkeellä . Ja toivoa että löytyisi jotain juttu seuraa edes . Tietty menee se yksinkin juhannus , mutta olishan se hienoa kun tapaisi uusia ihmisiä .
- nuorimies19
miksu-- kirjoitti:
joo eipä löydy kaveria , kaikilla on omia juhlia ja juttuja , mukaan pääsiskin mutta ei oikein kehtaa ns. ylimääräisenä mukaan änkeä. Kai sitä täytyy mennä ajelemaan ja kierrellä paikkoja missä on porukkaa liikkeellä . Ja toivoa että löytyisi jotain juttu seuraa edes . Tietty menee se yksinkin juhannus , mutta olishan se hienoa kun tapaisi uusia ihmisiä .
Mulla vähä sama juttu. Kattelin kyllä et somerolla on disko hämeenportissa, vois käydä siellä ajelee ja vilkasee. ei sisäänpääsymaksua niin ei paljon häviä. kaupunki aika autio kun äsken siellä ajelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813