APS-järkkäri, kuin uusi, mutta itselleni tarpeeton, mitä sillä voisi tehdä, löytyykö jotain "digijippoja"?
Minolta Vectis S-1
4
1369
Vastaukset
- apsidiggari
Kuvaa apsilla normaalisti. Vie filmisi kehitykseen ja pyydä siitä kuvat cd:lle. Saat taatusti säilyvän filmiarkiston ja digitiedoston samassa.
- ---oo---
vaan aivan tavallista kuvausta.
- ja jippo
---oo--- kirjoitti:
vaan aivan tavallista kuvausta.
APS-kameroille on pistää ne verkon painoiksi - tietenkin jos muutenkin kalastat.
APS-kamerat on alun alkaenkin suunniteltu tähän tehtävään - muuta käyttöä niille on ollut vaikea kehittää, koska silloin kun nuo kehitettiin, oli keksitty jo kinofilmijärjestelmät.
APS on ollut siis alunalkaenkin täysin mieletön kehityssuunta - varsinkin negatiivin koon suhteen. - Vectis S-1
ja jippo kirjoitti:
APS-kameroille on pistää ne verkon painoiksi - tietenkin jos muutenkin kalastat.
APS-kamerat on alun alkaenkin suunniteltu tähän tehtävään - muuta käyttöä niille on ollut vaikea kehittää, koska silloin kun nuo kehitettiin, oli keksitty jo kinofilmijärjestelmät.
APS on ollut siis alunalkaenkin täysin mieletön kehityssuunta - varsinkin negatiivin koon suhteen.Ei nyt sentään Vectis S-1 hakkaa mennen tullen monet kinokamerat.Tuli tosin markkinoille liian myöhään.Voi valkata 3.sta kuvakoosta heti kuvaus hetkellä,filmin voi poistaa/vaihtaa kesken kuvien oton (kasetti),nimikoida kuvien aiheita,päiväyksiä,ei kinossa?.Vectis S-1 on JÄRJESTELMÄKAMERA jollet satu tietämään.Pokkarit ovat eri asia niin kinokoossa kuin APS laitteissakin.Aikoinaan oli puolikinofilmikamera mikä oli kuva kooltaan hiukan pienempi kuin APS filmin koko.Tosin kehittymättömämpi koska vuosia ajasta kulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45937