APS-järkkäri, kuin uusi, mutta itselleni tarpeeton, mitä sillä voisi tehdä, löytyykö jotain "digijippoja"?
Minolta Vectis S-1
4
1350
Vastaukset
- apsidiggari
Kuvaa apsilla normaalisti. Vie filmisi kehitykseen ja pyydä siitä kuvat cd:lle. Saat taatusti säilyvän filmiarkiston ja digitiedoston samassa.
- ---oo---
vaan aivan tavallista kuvausta.
- ja jippo
---oo--- kirjoitti:
vaan aivan tavallista kuvausta.
APS-kameroille on pistää ne verkon painoiksi - tietenkin jos muutenkin kalastat.
APS-kamerat on alun alkaenkin suunniteltu tähän tehtävään - muuta käyttöä niille on ollut vaikea kehittää, koska silloin kun nuo kehitettiin, oli keksitty jo kinofilmijärjestelmät.
APS on ollut siis alunalkaenkin täysin mieletön kehityssuunta - varsinkin negatiivin koon suhteen. - Vectis S-1
ja jippo kirjoitti:
APS-kameroille on pistää ne verkon painoiksi - tietenkin jos muutenkin kalastat.
APS-kamerat on alun alkaenkin suunniteltu tähän tehtävään - muuta käyttöä niille on ollut vaikea kehittää, koska silloin kun nuo kehitettiin, oli keksitty jo kinofilmijärjestelmät.
APS on ollut siis alunalkaenkin täysin mieletön kehityssuunta - varsinkin negatiivin koon suhteen.Ei nyt sentään Vectis S-1 hakkaa mennen tullen monet kinokamerat.Tuli tosin markkinoille liian myöhään.Voi valkata 3.sta kuvakoosta heti kuvaus hetkellä,filmin voi poistaa/vaihtaa kesken kuvien oton (kasetti),nimikoida kuvien aiheita,päiväyksiä,ei kinossa?.Vectis S-1 on JÄRJESTELMÄKAMERA jollet satu tietämään.Pokkarit ovat eri asia niin kinokoossa kuin APS laitteissakin.Aikoinaan oli puolikinofilmikamera mikä oli kuva kooltaan hiukan pienempi kuin APS filmin koko.Tosin kehittymättömämpi koska vuosia ajasta kulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529