Niin, miten?
Miten hurmata skorpionimies
5
3042
Vastaukset
- maikki74
ite olen skorppari nainen ja arvostan rehellisyyttä joten jos todel olet ihastunut niin laita kaikkesi peliin.skorpparilla on tosi hyvä ihmistuntemus ja vaisto joten hän kyl huomaa jos ei ole tosissaan.kerro tunteesi ja pieni lahja tai kukka niin se on siinä.liika tyrkyttäminen,itsensä kehuminen tai toisen liiallinen kehuminen ei skorpparia kiinnosta.
- 8.11.1975
Itse olen kertonut rehellisesti kaiken.
Olen myös huomannut jos jollain on ongelmia, minuun otetaan ensimmäiseksi yhteyttä.
Minua ei haittaa yhtään vaikka olen vieraillut vaikka minkälaisissa laitoksissa.
Olen syntynyt isänpäivänaattona
- Tiedäthän
Tykkäävät äidillisistä ihmisistä.
- eräs nainen
Eihä niitä tarvii ees hurmata....
Juoksevat naisten peräs muutenki, ilman hurmaamatta. Niin,et semmosii on skorppioni miehet!!!! Myös perheelliset!!!! - Skarppari
Eipä skorppari tarvitse pahemmin herätellä muuten kuin seksuaalivietin osalta joka on skorpparilla välillä se ainoa asia mikä päässä pyörii.
Eli paljasta pintaa esiin ja se on siinä.
Äitihahmoja ei skorpparin elämässä kaivata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027