Katselin elävää arkistoa jossa K esiintyi.Suru saapui kehooni vallaten sen kokonaan kyynelten pudotessa poskilleni..Vieläkin miettii sitä,että miksei häntä autettu kun sairas oli......ehkä kaikki ois toisin.
kaipaus
11
987
Vastaukset
- nainen vm.54
Samanlaisia tuntemuksia tulee minullekin vielä,useinkin.Kunpa voisin lohduttaa jotenkin,kai tämä on sitä luopumisen tuskaa ja surutyötä.Kuolema on aina vaikea juttu,menetys on niin lopullinen.Olenkin tietoisesti ollut välillä katsomatta Kirka tallenteita ja kuuntelematta hänen musiikkiaan,juuri tuon asian takia,kun se tekee vieläkin niin kipeää.Me ei voida,ystävä hyvä,kuin yrittää elää asian kanssa,niin vaikeeta,kun se onkin.Ajan kanssa,uskon siihen,ikävä helpottaa.Kivaa kesän jatkoa!
- <<<<<<<
Hyvää jatkoa myös sinulle ja kiitos vast.Haudalla täyt.yrittää käydä silti.
- nainen vm.54
<<<<<<< kirjoitti:
Hyvää jatkoa myös sinulle ja kiitos vast.Haudalla täyt.yrittää käydä silti.
hyvä,jos sait jotain lohtua kirjoituksestani.Olen käynyt monta kertaa Kirkan haudalla,viimeksi alkukesästä.Aina siitä tulee hyvä mieli,vaikka se tuntuu vieläkin raskaalta.Kaunis hauta ja hautausmaa,todella rauhoittava paikka,tekee sielulle hyvää kävellä siellä.Kaikki se suru ja ikävä korostui käydessäni haudalla,kun luonto oli juuri puhjennut kukkaan ja oli kauneimmillaan.Olisi kiva vaikka tavata joskus ja mennä yhdessä Kirkan haudalle.En asu pääkaupunkiseudulla,joten en pääse /voi käydä tosin kovin usein haudalla.Pärjäile ja hyvää jatkoa!
- <<<<<<<
nainen vm.54 kirjoitti:
hyvä,jos sait jotain lohtua kirjoituksestani.Olen käynyt monta kertaa Kirkan haudalla,viimeksi alkukesästä.Aina siitä tulee hyvä mieli,vaikka se tuntuu vieläkin raskaalta.Kaunis hauta ja hautausmaa,todella rauhoittava paikka,tekee sielulle hyvää kävellä siellä.Kaikki se suru ja ikävä korostui käydessäni haudalla,kun luonto oli juuri puhjennut kukkaan ja oli kauneimmillaan.Olisi kiva vaikka tavata joskus ja mennä yhdessä Kirkan haudalle.En asu pääkaupunkiseudulla,joten en pääse /voi käydä tosin kovin usein haudalla.Pärjäile ja hyvää jatkoa!
En itsek.asu Hesassa,mutta eteläsuom.kuitenkin. Olen kolme krt käynyt haud.Vien aina kukan/kukkia,vaikka muistan kirkan sanoneen,ettei hän ruohoista niin välitä:).Kyllä vaikeaa aina on mennä sinne, mutta hyvä mieli taas kun palaa. Hyvää kesän jatkoa ja vaikkapa joskus mentäis haud.viemään niitä "ruohoja"
- nainen vm.54
<<<<<<< kirjoitti:
En itsek.asu Hesassa,mutta eteläsuom.kuitenkin. Olen kolme krt käynyt haud.Vien aina kukan/kukkia,vaikka muistan kirkan sanoneen,ettei hän ruohoista niin välitä:).Kyllä vaikeaa aina on mennä sinne, mutta hyvä mieli taas kun palaa. Hyvää kesän jatkoa ja vaikkapa joskus mentäis haud.viemään niitä "ruohoja"
Kiitos vastauksestasi.Minä vien kanssa haudalle aina kukkia ja kynttilän(talvella)käydessäni siellä.Olen Tampereelta,joten junalla pääsen hyvin mutta kuitenkin sen verran kaukana,ettei kovin usein voi tosiaan käydä.Ajattelin,että voitais vaikka elokuussa tai syyskuussa käydä haudalla.Tätä kautta varmaan saadaan meidän yhteystiedot;puh.numerot ym.Palaillaan,olis tosi kiva nähdä ja tutustua.Minä nyt olen jo tällainen mummoksi tuleva iältäni mutta ei kai se sinua haittaa,vaikka olisitkin paljon nuorempi!Hyvää jatkoa!
- <<<<<<<
nainen vm.54 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.Minä vien kanssa haudalle aina kukkia ja kynttilän(talvella)käydessäni siellä.Olen Tampereelta,joten junalla pääsen hyvin mutta kuitenkin sen verran kaukana,ettei kovin usein voi tosiaan käydä.Ajattelin,että voitais vaikka elokuussa tai syyskuussa käydä haudalla.Tätä kautta varmaan saadaan meidän yhteystiedot;puh.numerot ym.Palaillaan,olis tosi kiva nähdä ja tutustua.Minä nyt olen jo tällainen mummoksi tuleva iältäni mutta ei kai se sinua haittaa,vaikka olisitkin paljon nuorempi!Hyvää jatkoa!
Hei-54!Kesä meni nopsaan.Kävitkös Kirkan haudalla ? Itse kävin heinäkuussa. Vein valkoisen ruusun. Aika vähän oli kukkia,että vähän ihmettelin.. Kun viimeksi kirj.että olet vanhempi,niin olen myös:) .Oletkos kauan ollut kirka "fani"? Itse 13vuotiaasta ja aina keikoilla käynyt jos vain K lähellä esiintyi.Odotan vain Muskaa esiint.tänne 019 suunnalle mutta en tiedä keikkaileeko usein..
- nainen vm.54
<<<<<<< kirjoitti:
Hei-54!Kesä meni nopsaan.Kävitkös Kirkan haudalla ? Itse kävin heinäkuussa. Vein valkoisen ruusun. Aika vähän oli kukkia,että vähän ihmettelin.. Kun viimeksi kirj.että olet vanhempi,niin olen myös:) .Oletkos kauan ollut kirka "fani"? Itse 13vuotiaasta ja aina keikoilla käynyt jos vain K lähellä esiintyi.Odotan vain Muskaa esiint.tänne 019 suunnalle mutta en tiedä keikkaileeko usein..
Kiitos viestistä!Kävin kesäkuulla ja vein ruusuja ja sit heinäkuussa,kun olin muuten Hesassa käymässä,silloin en vienyt mitään.Mä olen käynyt keikoilla kans jo 14-vuotiaasta vaihtelevasti.80-luvulla,kun lapset oli pieniä ja oli työtä ja muuta touhua,keikoilla käynti jäi vähemmälle.Sit "löysin" Kirkan uudelleen ja keikoilla käynti jatkui loppuun asti.Tuntuu,että surussa olen päässyt jo hiukan eteenpäin mutta ikävä on kova aika ajoin.Muskan keikoilla olen ollut silloin tällöin,kivaa on ollut.Kesä se meni niin,ettei huomannutkaan.Olispa kiva tavata.Olen 03-alueelta.
- <<<<<<<
nainen vm.54 kirjoitti:
Kiitos viestistä!Kävin kesäkuulla ja vein ruusuja ja sit heinäkuussa,kun olin muuten Hesassa käymässä,silloin en vienyt mitään.Mä olen käynyt keikoilla kans jo 14-vuotiaasta vaihtelevasti.80-luvulla,kun lapset oli pieniä ja oli työtä ja muuta touhua,keikoilla käynti jäi vähemmälle.Sit "löysin" Kirkan uudelleen ja keikoilla käynti jatkui loppuun asti.Tuntuu,että surussa olen päässyt jo hiukan eteenpäin mutta ikävä on kova aika ajoin.Muskan keikoilla olen ollut silloin tällöin,kivaa on ollut.Kesä se meni niin,ettei huomannutkaan.Olispa kiva tavata.Olen 03-alueelta.
en saanut kirj.läpi.. eri nm. Kännynrosi,miten?ei taida onn.
- nainen vm.54
<<<<<<< kirjoitti:
Hei,ei tähän viitsikään laittaa numeroa kaikkien nähtäville.Ajattelinki,että mitä mieltä olet,jos tulisit vaikka Tampereelle joku kerta tässä syksyn aikana,tietysti viikonloppuna.Tai sit vaikka joulukuussa.Voitais vaikka shoppailla ja sit mennä syömään.Tampereella on mukavia paikkoja!Sovittais vaan tuntomerkit ja paikka missä nähtäis.Mietitään aika paremmin myöh.jos ajatus tuntuu hyvältä.Kivaa syksyn jatkoa!
- 157
<<<<<<< kirjoitti:
Hei,ei tähän viitsikään laittaa numeroa kaikkien nähtäväksi.Ajattelin,jos tulisit vaikka Tampereelle tässä syksyn aikana tai vaikka joulukuussa,niin voitas tavata.Voitais vaikka shoppailla ja sit mennä syömään.Tampereella on mukavia paikkoja!Sovittas vain tuntomerkit ja paikka missä tavattas.Sovitaan ajankohta paremmin myöh.jos idea tuntuu mielestäsi hyvältä.Kivaa syksyn jatkoa!
- <<<<<<
157 kirjoitti:
Hei,ei tähän viitsikään laittaa numeroa kaikkien nähtäväksi.Ajattelin,jos tulisit vaikka Tampereelle tässä syksyn aikana tai vaikka joulukuussa,niin voitas tavata.Voitais vaikka shoppailla ja sit mennä syömään.Tampereella on mukavia paikkoja!Sovittas vain tuntomerkit ja paikka missä tavattas.Sovitaan ajankohta paremmin myöh.jos idea tuntuu mielestäsi hyvältä.Kivaa syksyn jatkoa!
Tiedän,että hyvä mesta on,tre siis.Katselin elävää arkistoa,myös Sammyä Kirkan lisäks kun esitt.rivieran,niin hänkin tosi suloinen!Mutta mietit.ideaasi. Hyvää syksyn jatkoa sinulle ja älä unohda sytyttää kynttilää 22 pvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788