MUISTATTEHAN NE LÄHEISET JA VETERAANIMME, JOTKA ISTUVAT YPÖ YKSIN SIELLÄ VANHAINKODEISSA VAILLA JUHANNUSTA!POIKETKAAPA ULKOILUTTAMASSA JA VIEKÄÄPÄ VAIKKA KOKOLLE TAI VIETTE PERÄTI GRILLAILEMAAN, NIIN ASUKKAATKIN PÄÄSEVÄT, EDES KESKIKESÄLLÄ HETKEKSI ULOS!NÄIN VAKAVA ON TILANNE AINAKIN TÄÄLLÄ JANAKKALASSA TOIVOTTAVASTI MUUALLA TILANNE ON PAREMPI?HYVÄÄ JUHANNUSTA!
JUHANNUS VANHAINKODISSA
JANAKKALASTA
1
420
Vastaukset
- nnvvvvvvvvvv
Puhut asiaa, itse töissä vanhainkodissa keski-suomessa, omaiset käy yleensä aina edellisenä päivänä kun on joku juhlapyhä, toki poikkeuksiakin on. Jotenkin tuntuu, että vierailu omaisen luona äkkiä pois alta, ettei vaan oma juhliminen kärsi...no tällaista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221