Mikä nuo on:
ajokorttilupamaksu 60,00 €
tutkintomaksut katsastuskonttorille 98,00 €
ajokortin lunastus katsastuskonttorilta 25,00 €
????
Ensimmäisen ymmärrän vielä, mutta kaksi jälkimäistä?
Mitä maksaa
7
1612
Vastaukset
- ippu
Noi tutkintomaksut tarkottaa maksuja teoriakokeesta ja ajokokeesta. Tosin mulla ne ei ainakaan maksanu läheskään noin paljoa, et en tiiä onko tuohon lisätty jotaki muita maksuja myös. Sit ajokortin lunastus, toi 25 euroa menee siitä ite korttiläpykästä, jonka meet katsastuskonttorista hakemaan sit ku oot läpässy inssin ja kortti on valmistunu.
- Desert Storm
on BC-kortin tutkintomaksut yhteensä.
Kaksi teoriakoetta ja kaksi ajokoetta nääs. - Kaamanen
Ajokortti lupamaksu 60€
Teoriakoe 13€
Ajokoe 33€
Lortinkunastus 25€,sitä voi kysyä valtion setelipainosta.(Näin ainakin lapissa.)?- Desert Storm
Teoriakoe on 16 egee etelässä. Varmaan paikkakuntakalleusluokka 1.
Yksi tutkinto on siis 49 egee. - näin...
Desert Storm kirjoitti:
Teoriakoe on 16 egee etelässä. Varmaan paikkakuntakalleusluokka 1.
Yksi tutkinto on siis 49 egee.BC 1390 € (sis. perusmaksu, 32 teoria tuntia, 31 ajok. ajo-opetusta ja B ja BC autot kuljettajantutkinnossa.)
Lisäksi tulevat seuraavat maksut:
Ajokorttimaksu poliisille 60 €
Kuljettajantutkintomaksu 49 €
Harjoitteluradan käyttömaksu 52 €
Ajokortin toimitusmaksua poliisille 25 €
Maksua lääkärintodistuksesta 30 € - Desert Storm
näin... kirjoitti:
BC 1390 € (sis. perusmaksu, 32 teoria tuntia, 31 ajok. ajo-opetusta ja B ja BC autot kuljettajantutkinnossa.)
Lisäksi tulevat seuraavat maksut:
Ajokorttimaksu poliisille 60 €
Kuljettajantutkintomaksu 49 €
Harjoitteluradan käyttömaksu 52 €
Ajokortin toimitusmaksua poliisille 25 €
Maksua lääkärintodistuksesta 30 €BC-korttia, koska tuossa "lisäksi tulevissa maksuissa" on vain B-kortin kirjallinen ja ajokoe (49 eur).
Siitä siis puuttuu C-osan vastaava maksu.
Aika harhaanjohtavaa tuollainen ilmoittelu elleipä suorastaan val... - Kaamanen
Desert Storm kirjoitti:
BC-korttia, koska tuossa "lisäksi tulevissa maksuissa" on vain B-kortin kirjallinen ja ajokoe (49 eur).
Siitä siis puuttuu C-osan vastaava maksu.
Aika harhaanjohtavaa tuollainen ilmoittelu elleipä suorastaan val...Teoriakoe 16€
Ajokoe 33€
BC menee kaksi kertaa
Ratamaksu 29€,vaihtelee ilmeisesti rata kohtaisesti ,(omistaako säätiö vai ak.yhdistys).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232