Itse vietän jussia koiran kanssa kotona, katselen hyviä leffoja yms., silmäleikkauksen jälkeen sairaslomalla pitää olla iisisti.
Mutta, mikä olisikaan unelmien juhannus?? Mökki järven rannalla - tietenkin! - tai omakotitalo. Sauna, hyvää ruokaa, hyvää seuraa, rauhallista olemista. Ehkä voisi käydä jossain katsomassa kokkoa, ajella autolla/prätkällä ... käydä ehkä jollain festarilla/keikalla tsekkaamassa hyvää bändiä ....
Säällä ei kauheasti väliä, kunhan ei olisi kovin kylmää eikä trooppisen kuumaakaan.
No - noita juttuja ei ole, mutta silti aion nauttia lomasta, juhannuksesta ja rennosta olemisesta, ehkä ensi jussina on jo seuraakin yms.
Kaikille oikein hyvää juhannusta, vaikka "kaikkea" ei voikaan saada, nautitaan siitä mitä on =)
Unelmien juhannus?
6
773
Vastaukset
- heh....
Olisi varmasti hyttysetön Juhannus. Täällä maaseudulla niitä on ihan tarpeeksi.
- <<<<
SELLAINEN JOS OIS JOSKUS JOSSAIN JA SAIS NAUTTIA VAAN JA TELKASTA TULISI VAIKKAPA JALKAPALLOA SAKSA-HOLLANTI TAI HOLLANTI-SAKSA TAIKKA PORTUGALI-KROATIA JA SITTE OLTAISIIN KAKSISTAAN JA SITTEN JOPA KOIRIENKIN KANSSA JA RVA JIIN TY KANSSA JA MYÖHEMMIN JOPA SKIDIENKIN KANSSA JOS NIITÄ OLISI JA SITTEN TIETYSTI JOSSAIN LOHJANJÄRVEN RANNALLA.SAUVOSSA.ETELÄ-SAVOSSA.PIHLAJASAARESSA.RAUMALLA.UUDENKAUPUNGIN SAARISTOSSA JA SITTEN TIETYSTI UUNISAARESSA HELSINGIN EDUSTALLA TAIKKA VILLINGISSÄ JA SITTEN VIELÄ RAUMAN SAARISTOSSA < TOD UUDENKAUPUNGIN SAARISTOSSA.RAHTILAIVALLA HELSINKI-ROSTOCK.HELSINKI-TUKHOLMA.TURKU-TUKHOLMA LINJALLA JA AHVENNANMAALLA TIETYSTI JA MAALLA JA SITTEN VIELÄ TURKU-TAMPERE TIEN VARRESSA SAUVOSSA JA SÄKYLÄSSÄ
- <<<<<
JA SITTEN VIELÄ SAARISTOSSA TAI JUHANNUSTA VIETTÄEN RAUMAN SAARISTOSSA TAI TURUN TAIKKA SITTEN FORSSASSA TAI UUDENKAUPUNGIN SAARISTOSSA JA SITTEN SINNE MENTÄISIIN BUSSILLA JA TAKSILLA < ENSIN BUSSILLA UUTEENKAUPUNKIIN JA SAARISTOON TAKSILLA 50 50-100 300-400 EUROA
- sellainen, että
Olisi oma mukava kaveriporukka, jonka kanssa sitten voisi juhlia juuri noilla edellä mainituilla asioilla. Ja ehkä oma poikaystäväkin joukossa.
- <<<<
RMJ PORISSA JA MÖKILLÄ UUDENKAUPUNGIN SAARISTOSSA TAI KREIKAN SAARISTOSSA SITTEN PORIN LENTOASEMALLE JA SIITÄ TIETYSTI TAKSILLA RMJIIHIN
- äiskä 45
Unelmien Juhannus?
Ehdottomasti järven rannalla, isossa mökissä, hyvien kavereiden kanssa. Hyvää grilliruokaa (mm.mieheni tekemää) hyvää juomaa: keppanaa ja shamppakaljaa tietysti! Aurinko paistaa ja olis lämmintä 22 C.
Taustalla tietysti hyvää musaa, kuten nyt kuuluu Novan 200 parasta biisiä, "Caravan". (Lapset mummolassa). Mutta nyt on tosi kurja tilanne minulla: aviomies on eka kerran yhteiseen 17 vuoteemme, ON TÖISSÄ KOKO JUHANNUKSEN!
Ens Jussina ei varmasti ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221