ei ikinä kummiksi

llllllli

Minua pyydettiin kummiksi. En suostunut.
Syyni tähän on, että lapsen isä, joka minua pyysi kummiksi on pedofiili, joka käytti minua hyväkseen lapsena. En uskaltanut kertoa asiasta vanhemmilleni, mutta olin sen verran fiksu, että en enää jättäytynyt kertaakaan yksin kyseisen miehen kanssa. Sitten rippikoulun jälkeen tämä pervo pyytää minua lapsensa kummiksi. Laskeskeli varmaan, että en kehtaa kieltäytyä ja kummina joudun käymään heillä, joten hän saa tilaisuuden yrittää raiskata minut. No, äitini oli kovin suuttunut kun kieltäydyin tästä kummiuden suuresta kunniasta, ei tiennyt hän totuutta.
Nyt tästä on yli kymmenen vuotta aikaa ja mutta ihmettelen yhä tämän miehen kieroutuneisuutta. Pyytää jotain kummiksi, että pystyisi jatkamaan hyväksikäyttöä. Sääliksi kyllä käy hänen lapsia.

5

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunne vastuutasi

Olet uhri, mutta haluatko toisten kokea saman mitä sinä olet kokenut?
      Mieti miten se muutti sinua lapsena..
      Sinulla ei ole mitään HÄVETTÄVÄÄ!!!! Uhreilla on juuri noin, kun he eivät juuri ymmärräkkään mitä heille on tapahtunut, he eivät uskalla kertoa kennellekkään. Kirjoita vanhemillesi tai vaikkapa suoraa rikosilmoitus poliisille. Pedofiili ei parane ikinä ja hänet on saatava vastuuseen, ennen kuin hän vahingoittaa muita lapsia.

• kieltäytynyt

itse jouduin kieltäytymään kun lapsen isä yritti raiskata minut viikkoa ennen ristiäisiä. en kyennyt menemään paikalle ollenkaan. voimia sinulle

• ovat

yleensä myös insestin tekijöitä, joten jokainen heistä pitää paljastaa ympäristölle ja poliisille ja mahdollisimman nopeasti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

• uskoo?

Niin, paitsi että kuka uskoo? Suku suuttuu ja alkaa syyttää uhria liioittelusta tai valehtelusta. Näin se vain on. En ole itse kokenut, mutta sukulaistyttöni äiti alkoi syytellä lastaan mielenvikaiseksi, kun tämä kertoi isäpuolen yrityksistä. Tämä isäpuoli jäi kiinni sitten nuoremman lapsen kohdalla, yritykseksi onneksi jäi ja lapsi pääsi muualle asumaan. Äiti on vaan isäpuolen kanssa yhä vain.

• asiasta
        uskoo? kirjoitti:

Niin, paitsi että kuka uskoo? Suku suuttuu ja alkaa syyttää uhria liioittelusta tai valehtelusta. Näin se vain on. En ole itse kokenut, mutta sukulaistyttöni äiti alkoi syytellä lastaan mielenvikaiseksi, kun tämä kertoi isäpuolen yrityksistä. Tämä isäpuoli jäi kiinni sitten nuoremman lapsen kohdalla, yritykseksi onneksi jäi ja lapsi pääsi muualle asumaan. Äiti on vaan isäpuolen kanssa yhä vain.

puhutaan niin paljon, että huonouskoisimmatkin alkavat jo tajuta ja uskoa, miten yleistä insesti ja pedofilia on.
        Itse en nuorempana uskonut työtoveriani, joka kertoi insesti-isästään. Halusin torjua koko asian, sehän oli niin ahdistava, oli niin uskomatonta että isä voisi sellaista tehdä, mielestäni.
        Nyt kadun, etten häntä uskonut, enkä siis tukenut.
        Olen myöhemminkin tullut tekemisiin tällaisten asioiden kanssa ja nyt uskon ja tuen.
        Mutta missä on yhteiskunnan antama tuki uhrille ja lähimmille perheenjäsenille.
        Uhrin lisäksi apua tarvitsee myös uhrin äiti ja sisaret.
        Äidin lähellä on äidin luottohenkilö/puoliso tehnyt rikoksen, vahingoittanut raa'alla tavalla hänen lastaan, sisaruksille taas on selvinnyt, että heidän isänsä on seksuaalisesti hullu. Se ei ole helppo tieto kasvavalle lapselle/nuorelle.
        Myös nainen voi olla pedofiili ja insestintekijä.
        Kertomassasi tapauksessa on ilmeisesti molemmat seksuaalisairaita hulluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4494
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3737
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3098
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2642
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2576
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2276
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2049
    Aihe