vesimiesM + skorppariN

mitenkä

yhdessä olo sujuu??? itse seurustellu nyt kk:den vesimiehen kanssa, tähän asti mennyt melko hyvin vaikkei välttämättä mitään ilotulitusta olekaan ollut:) kertokaas kokemuksistanne!

6

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SkopuN

      Vesimies ja skorppari ei välttämättä paras mahdollinen yhdistelmä. Voi silti toimia, riippuu vähän persoonista, niinkuin aina;)

      1v 3 kk veskarin kanssa deittailleena en ole sitä suurta ilotulitusta vieläkään kokenut, enkä usko, että koskaan tuleekaan, samoin kuin esim. leijonan, härän tai toisen skopun kanssa. Skopu on enemmän tunneihminen kuin veskari ja heittäytyy täysillä intohimojensa vietäväksi, tai ainakin kaipaa tunteenpaloa ja tunneilmaisua. Veskarin tunteet roihuavat ehkä enempi sisälläpäin ja tunteita ilmaistaan enemmänkin teoilla.

      Veskari on myös intohimoinen, mutta samalla kuitenkin varovainen. Skopu jos haluaa sitoumuksia, niin veskari ei niitä halua mielellään jaella. Jos vapaampi suhde sopii skopulle, niin sitten ok. Itselläni venus vesimiehessä, joten haluan myös olla vapaa ja runsaasti tilaa itselleni, joten määrätynlainen vapaa suhde sopii myös minulle.

      Skorppari heittäytyy usein satasella suhteeseen, vesimiesmiehelle suhde on yksi osanen elämää, koskaan ei skorpparinainen tule saamaan hänestä irti samanlaista omistautumista suhteeseen, kuin esim. härkämiehen kanssa. Jos skopunaiselle riittää, että veskari on täysillä hänen kanssaan silloin, kun ollaan yhdessä, mutta muuten kulkee omia polkujaan, silloin veskari on hänelle sopiva valinta.

      Veskari järki-ihmisenä ei pienistä käytännön asioista vedä hernettä nenäänsä, niinkuin esim. neitsyt. Samoin on kiinnostunut monista asioista.

      Skorpparin provosoinnit ja draamat eivät saa veskarilta toivottua vastetta, olankohautuksen korkeintaan, joten niitä on turha häneen edes kokeilla!

      Vesimies myös suhtautuu keveämmin suhteen sitoutumiseen kuin skorpioni... suhde voi päättyi nopeastikin ja verraten pieneen asiaan, kuin veitsellä leikaten...toisin kuin skorpionin kanssa, joka jatkaa taistella ja kasvaa ihmissuhteissaan. Skorpioni usein lähteekin suhteesta "verissäpäin", mutta kaikkensa antaneena ja yrittäneenä.

      Kannattaa koittaa, joskos sopisi, eihän sitä voi muuten tietää.

    • SkorppariN

      Olen nyt tapaillut vesimiestä reilun puolen vuoden ajan ja tuntuu välillä turhauttavalta. Hän on harkitsevainen ja rauhallinen, minä taas nopea käänteissäni ja ten isojakin päätöksiä aika lyhyen harkinnan jälkeen. Ja kyllä allekirjoitan että sitoutuminen tuntuu olevan vaikeaa, minuun ainakin. Minä olen jo hänen, hän tuntuu välillä miettivän ankarasti jotain.. Suunnittelee turhankin tarkkaan mielestäni pieniäkin asioita! Kun nähdään, on taivasta, mutta välillä voi mennä jopa vuorokausi etten kuule hänestä mitään! Elää oman aikataulunsa mukaan ja kai siihen on sopeuduttava minunkin jos kerran hänen kanssaan haluan aikaa viettää=). Siitäkin olen samaa mieltä, että ei tunteistaan huutele, paisi kun on hiukan juhlatuulella. Silloin rakastaa ja kovaa

    • SE MENEE...

      Suurin piirtein elikkäs teillä voi olla seksuaalista vetomoimaa. Ja juttuun tuutte aika kivastikkin mutta suhdetta ei kannata perustaa seurustella voitte. Mutta älä mee lapsia tekemään.Älä pilaa elämääs Sorry mutta aina itse valinnat teet piä puoles ja oo kiltisti..

    • Ehdoton Ei

      Seurustelin skorppari miehen kans 1.5vuotta ja erohan siinä sitten tuli.. kaukosuhde.
      Nuoria ollaan, jätkälle tuli tärkeemmäks auto ja kaverit ku oma tyttöystävä.
      Minulla jäi vain vihaa kyseistä jätkää kohtaan, ei pahemmin enää kiinnostanut mitä edes kuuluu.
      Rakastunut olin, mutta pettymään jouduin.
      Suosittelen lämpimästi, ei skorpionia!

      VesimiesN

      • on tollanenkin

        Suhde kokeiltua skorpioni naiseen. Ei mitään riemukasta meininkiä. Vesimies kaipaa vapautta, välillä isojakin muutoksia ja meninkiä siis kaikkea mitä ainakaan minun skorpionini ei halunnut. Ei voi kyllä suositella siinä mielessä.


    • aikaisempia

      en ole lukenut, mutta-- vesimies on vesimies.
      Miksi luulen, että naisen puolelta tulee liikaa vaatimuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe