johan sen sarjataulukkokin kertoo.
Taas ensikaudella roikutte hännillä ja halli tyhjillään.
Sama laulu vuojesta toiseen
HEHHEH HEHHEH
Vain ÄSSÄT on viellä enemmän perseestä
Lukko on perseestä
8
2564
Vastaukset
- Oullu
Vuojesta toiseen?? Pane poroa, saatana!
- nnmmm
Meillähän on sentään mestaruuksia ja mitaleja toisin kuin jossain vitun kuopiossa tai Raumalla.
- Pelle olet sinä nnnmmnmnm
nnmmm kirjoitti:
Meillähän on sentään mestaruuksia ja mitaleja toisin kuin jossain vitun kuopiossa tai Raumalla.
2005-2006 oli kaikille muille paitsi Ässille ja HPK:lle välivuosi, joten helppo teidän oli mennä finaaliin.
Ja onkohan menneisyydellä paskaakaan väliä, jos tulevalla kaudella Ässät on mestiksessä? Ei. Ja Ässät ei tule ihan muutamaan vuoteen nousemaan sieltä. SM-liigan häpeäpilkku. Porin=pulikaupungin Ässät. - Lukko Suks!
Pelle olet sinä nnnmmnmnm kirjoitti:
2005-2006 oli kaikille muille paitsi Ässille ja HPK:lle välivuosi, joten helppo teidän oli mennä finaaliin.
Ja onkohan menneisyydellä paskaakaan väliä, jos tulevalla kaudella Ässät on mestiksessä? Ei. Ja Ässät ei tule ihan muutamaan vuoteen nousemaan sieltä. SM-liigan häpeäpilkku. Porin=pulikaupungin Ässät.Tulevana kautena ässät mestiksessä?Tämä paljastaa jo Raumalaisten järjenjuoksun tason.
Eiköhän se lukko ole sm-liigan suurin vitsi kuten satakunnankansassakin sanottiin.
Missä on lukon menestys? Lukko joutuu mestikseen ja siitäkös me ollaan iloisia. - bnbbnbnbbnbnbnnb
Lukko Suks! kirjoitti:
Tulevana kautena ässät mestiksessä?Tämä paljastaa jo Raumalaisten järjenjuoksun tason.
Eiköhän se lukko ole sm-liigan suurin vitsi kuten satakunnankansassakin sanottiin.
Missä on lukon menestys? Lukko joutuu mestikseen ja siitäkös me ollaan iloisia.En ole kyllä missään muualla ennen nähnyt näin heikkotasoisia viestejä, mitä tämä ylläoleva tuherrus edustaa (saman tuhertajan tekosia tosin näyttää olevan täällä runsain määrin...)
On jotenkin surullista jos ihminen ei osaa edes "vittuilla", vaan siitäkin tulee tuollaista epätoivoista soopaa...
- Anonyymi
onko rauman lukko nykyään vieläkin huono?
- Anonyymi
Ei, mutta perseestä se voi olla jonkun mielestä.
- Anonyymi
Ok ymmärsin rauman Lukko on siis perseestä elikä persereijästä ja syvältä sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504