Pistäkääs lukuja tänne. Itse olen ajanut moottoritiellä parhaimmillaan 40km/h, muualla 30km/h.
Ruuhkia ei lasketa, vain tilanteet joissa valitsit alinopeuden vapaasta tahdostasi.
Kuinka hurjaa alinopeutta
11
575
Vastaukset
- iilman
on moottori tiellä nopeus ollut 0km/h.
- olen joskus
Ajanut -20 km/h, kun ei oikein tee mieli ajella mutkaisella pimeällä tiellä 8kymppiä lumituiskussa, aamulla ennen kuutta.
- sopiva alinopeus
Se nyt vaan on tyhmää pelätä kokoajan, että eikai nyt vaan tullut ajettua ylinopeutta.
- ...
Jos suurinta sallittua pienempi nopeus on alinopeutta ja suurempi ylinopeutta, olisi silloin ainoa oikea nopeus juuri tarkaan nopeusrajoituksen mukainen nopeus. Niinhän asia ei tietenkään ole.
Alinopeus on nopeus joka on pienempi kuin pienin sallittu. Suomessa ei ole käytössä pienintä sallittua, mutta 20 km/h alle suurimman sallitun ei ole vielä mitään alinopeutta. - ei kaikkien
... kirjoitti:
Jos suurinta sallittua pienempi nopeus on alinopeutta ja suurempi ylinopeutta, olisi silloin ainoa oikea nopeus juuri tarkaan nopeusrajoituksen mukainen nopeus. Niinhän asia ei tietenkään ole.
Alinopeus on nopeus joka on pienempi kuin pienin sallittu. Suomessa ei ole käytössä pienintä sallittua, mutta 20 km/h alle suurimman sallitun ei ole vielä mitään alinopeutta.mielestä, mutta omastani on, kun ei ole ajoneuvokohataista rajoitusta. Ainut miksi lumituiskussa ajan alinopeutta, on se että oikeasti pelottaa ajaa paljoa yli 60:n ja toiset taas ajavat, silloin kyllä väistän pysäkeille tms.
- selkeä juttu
... kirjoitti:
Alinopeus on nopeus joka on pienempi kuin pienin sallittu. Suomessa ei ole käytössä pienintä sallittua, mutta 20 km/h alle suurimman sallitun ei ole vielä mitään alinopeutta.Alinopeus on nopeutta, joka on hitaampaa kuin paikallaan oleminen. Tottakai se on vaarallista! Mutta, miten lienee sen yleisyyden laita?
- motarilla
Hävettää ajaa alinopeutta, muutaman kerran on ollut pakko huonon kelin takia.
- peruuttanut autolla
sehän menee jo -merkkiseksi vauhdiksi,yleensä ajan autoni tätiparkkiin,ei näitä alinopeuksia kovin usein satu,ehkä kolme kertaa vuodessa.en tarvitse autoa usein kun on siwa tuolla nurkan takana
alinopeutta?
Teille on määrätty vain maksiminopeusrajoitus ei minimiä joskaan moottoritiellä ei saane kulkea ajoneuvolla jonka rakennenopeus on muistaakseni 40 km/h tai alle eli traktorilla ja mopolla.
Onko alinopeus -nopeutta eli pakilla ajamista vai mitä ihmettä se on?
Se ei voi olla sitä, että esimerkiksi ajaa 50 satasen alueella koska se on aivan normaalia sallittua toimintaa kun taas 150 satasen alueella on rikollista toimintaa.
Annapa nyt oikein lainvoimainen selvitys alinopeudesta!- samaa
mieltä edellisen kirjoittajan kanssa; Suomessa ei laki määrää alinta sallittua nopeutta.
Itse ajan kelin mukaisesti, kuitenkin max. nopeusrajoitusten sallimaa vauhtia.
- kepittäjä
tulee ihan vakiona parissa kohtaa 58-tiellä, vaikka ajo-olosuhteet ovat loistavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a586035Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464407Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1594249Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913670Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712899Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062527Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut512170Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561846Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2421724Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä361514