Horoskooppini on Jousimies, ja kun katson mitä siinä kerrotaan, useimmiten Jousimiehestä sanotaan että tulee huonoa onnea ja harvemmin hyvää onnea. Useimmiten ei kannata uskoa horoskooppeihin, mitä siinä sanotaan. Miksi juuri Jousimiehelle? -_-''
Jousimiehelle huonoa onnea?!
8
2106
Vastaukset
- Lehmukka
Koska Jousimiehet on helevetin huono onnisia..mutta jostain syystä ne kuitenkin ajattelee asioita positiivisesti. Positiivisuus on perseestä.
- Oikeasti..
Elämä on sitä mitä siitä teet, myös onni on myötä kun asenne on positiivinen. Positiivisuus on juuri sitä rakentavaa voimaa jolla asioita saavutetaan. :)
Positiivisuus tuo onnellisuutta ja onnea. Se että haluaisit olla onneton ja siis pessimisti tuntuu hämärältä. Mielestäni jousimiehet ovat onnekasta porukkaa, Jupiterin vaikutus näkyy.
- Jousimiesnainen*
Itse olen jouskari ja minulla jos kellä on kyllä huono onni.
Miesasiat ei oikein onnistu. Olen ollut joskus naimisissa ja eron jälkeen en ole oikeesti seurustellut kenenkään kanssa, mitä tossa pari vuotta sitten kokeilin mikä oli ihan fiasko juttu.
Lisäksi olen arpajaisissa yms. huono onninen.
Ainoa onni on omat lapset ja lapsenlapsi, mutta kun kaipaan henkilökohtaista onnea sitä ei löydy.- carlos474a
Lyhyt teoria onnellisuudesta. - Ihminen on onnellinen kun ei tunne olevansa onneton -
Toimii jousimiehellekin. Pätisipä tuo teoria hyvään onneen, siis tuuriinkin! - toinen jouskarinainen
Veit sanat suustani. Olen aivan samanlainen huono-onninen, eronnut ja eron jälkeen miessuhteet ei onnistunut hyvin. Työasioissakaan ei ollut onnea. Olen opintovapaalla vuorotteluvapaan jälkeen, joten yritän selviytyä. Arvoissa ei onnea myöskään. Ainoa onni on myös omat lapset, lapsenlasta ei ole vielä, varmaan pian:).
- Jousi-N
Mulla on ollut koko elämän huono onni sekä rahassa että rakkaudessa.
Ennen ajattelin mulla oli positiivinen asenne elämään, mutta niin paljon epäonnistumisia että asenne on nykyään negatiivinen - yleensä
on onnetarten suosiossa, joten pitäähän sitä jollakin tapaa yrittää saada jouskaa muiden tasolle, esim. vaikka huonolla onnella horoskoopissa.
Itse en niin perusta lehtien horoskooppeihin, mutta syntymäkartan mukaan tehty horoskooppi onkin sitten ihan eri juttu.
Kaipa minä olen sitten niin peruspositiivinen jousimies, että löydän siitä mahdollisesta huonosta onnestakin niitä hyviä puolia. - pelle kaija pom
Niin juuri mikSI JOUSIMIEHILLÄ ON HUONOA ONNEA MINUN SERKKUNI SE ON JO AIKUINEN JA HÄN ON HORROSKOOPILTAAN JOUSIMIES NIIN HÄN ON OLLUT 8SANELLA NIIN HÄNEN VAUVA ON OLLUT KUOLLEENA KAKSI PÄIVÄÄ MAHASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982