Miten mahtaa huominen päivä alkaa...kahvinkeitollako ja mihin aikaan. Minä ainakin nukun pitkään ja nautin kiireettömästä olosta. Krapulaan buranaa ja huilia vaan. Hyvää juhannusta kaikille. Tasapuolisesti.
Huominen päivä
27
1139
Vastaukset
- HTZA
perinteisesti, herään jotain vajaa viisi aamulla, oli sitten kelloa tai ei, kaljaa tai ei.
Kahvit keittimeen ja ikkuna selälleen.
Kuuntelen lintujen (vähenevää) lauleskelua.
Pari mukia kahvia siinä ikkunan ääressä, pari kananmunaa ja kalkkunafile.
Krapulaa ei ole, eikä tule, ennen kuin ensiviikolla. Pääkipua saattaa kyllä olla, mutta se johtuu..öh..tuota jostain muusta.
Ja sitten se lomalaisen kliimaksi: 6-7 aikoihin takaisin petille ja tunnin lisänokoset jos onnistuu, tästä ei voi työssäoloaikana nauttia.
Hauskaa vaan sinne kaikille!
Käyttäkää patakintaita.- Keltainen kuu
Pulloni tässä avasin ja kaksi drinkkiä nauttinut, odottelen klo 18.00 että heivaan lipun salkooon...Aamulla availen asukkaille ulko-ovet ja ehkä menen itse pesutuvalla, ei oo konetta omaa. Kahvit keittelen kuten HTZA ja parveke-oven aukaisen, jos naapurit tupakoinniltaan sen sallivat. Sielläpä kahvini sään salliessa nautin. Hesari tuli tänään (tulee vain su-numero)joten lukemista jotain seuraksi.Kallion kapakoita mietin, kun vinkkejä sain. Juttutupa on ollut vain mun juttu. Sii näpä juhannusta, kun ei tarvitse pahemmin töitä tehdä.
- meinaaja-flikka
Kolestrolin kanssa olethan varovainen :)
Meinaan kun puhuit kananmunista :D - HTZA
meinaaja-flikka kirjoitti:
Kolestrolin kanssa olethan varovainen :)
Meinaan kun puhuit kananmunista :Dviikossa.
- Pirre*
HTZA kirjoitti:
viikossa.
rasvaprosentteja tutkittu millon?
Huomenta vaan, kiva kun joku on hereillä :) - G.J.
HTZA kirjoitti:
viikossa.
ei haittaa vaikka söisi munan päivässä. Parempi muna ilman sokeria ja jauhoa kuin niiden kanssa, siitä se kolesteroli kohoaa: pullasta ja kakusta.
- HTZA
Pirre* kirjoitti:
rasvaprosentteja tutkittu millon?
Huomenta vaan, kiva kun joku on hereillä :)kohta lopetetaan, ovat olleet jo yli vuoden ok.
Painon pudotus teki ihmeitä. - Pirre*
HTZA kirjoitti:
kohta lopetetaan, ovat olleet jo yli vuoden ok.
Painon pudotus teki ihmeitä.tekee.
Paljonko pudotit? - HTZA
Pirre* kirjoitti:
tekee.
Paljonko pudotit?kolmekymppiä
Pikkuhiljaa - meinaaja-flikka
HTZA kirjoitti:
viikossa.
Pudotin painoani "kananmunien avulla"
Mulla oli duuni missä en "päässyt syömään" muuta kuin hätäisesti ehin eväät puraista.
- antavat tunteen että ois "oikeasti syönyt"...
No, en mä niitä montaa kiloa syönyt :D
Kohtuus kaikessa ))) - Pirre*
HTZA kirjoitti:
kolmekymppiä
Pikkuhiljaasitten ollu melkoiset, luulisin..
- HTZA
Pirre* kirjoitti:
sitten ollu melkoiset, luulisin..
muinaisilta urheiluajoilta on, vieläkin, vähän lihasta jäljellä. Ja yritän sitä kotikonstein pitää kasassa inhottavan raskailla liikkeillä.
Mutta oli sitä paljon liikaa.
Saas nähdä milloin ikä pudottaa ihannepainoon!!
:) - Pirre*
HTZA kirjoitti:
muinaisilta urheiluajoilta on, vieläkin, vähän lihasta jäljellä. Ja yritän sitä kotikonstein pitää kasassa inhottavan raskailla liikkeillä.
Mutta oli sitä paljon liikaa.
Saas nähdä milloin ikä pudottaa ihannepainoon!!
:)pitää vaan sopeutua, niin se on.
- rapu vaan krapula
Välillä tuntuu ettei sitä edes tule.
- HTZA
verhot auki, aurinko auttaa.
- tuolta
HTZA kirjoitti:
verhot auki, aurinko auttaa.
- HTZA
tuolta kirjoitti:
Mutta olen kyllä muutenkin optimisti.
kaikki muutkin päivät. Ylös, väsymystilasta riippumatta, ja koiran kanssa aamulenkille.
Kahvit nautitaan sitten vasta lenkin jälkeen.
Krapulaa ei muutamasta saunakaljasta tule.
Ja kiitos samoin!- G.J.
valvoskella pitkälle yöhön juhannuskokon tuoksuja haistellen ja kuuntelen perinteisesti muutaman joululaulun. Aamulla heräilen ja laitan oven auki ja haukkailen happea kunnes tietsikka latautuu. Jos kello on setsemän tai enemmän pistän kahvin tippumaan. Hörpin ja pelailen mahjonkia samalla.Tarkistan sähköpostini ja kenties kurkkaan tännekin. Pesujen jälkeen menen petille ja leikin isolla kirkkankeltaisella pallolla kolme varttia tai pitempään tai lähden sauvomaan omille reiteilleni ulkoilmaan.
- meinaaja-flikka
Tuo joululaulujen kuuntelu
Mahtava juttu
--syömään paistia ja juomaan lientä...
Ei tulisi särkyä eikä kolotusta. Ja tanssinkin illalla vain hitaita kappaleita tiiviisti miehen kannattelemana ja välillä suukotellen, ettei vaan kaaduttaisi. Niin ja aamulla tietysti aikaisin heti kuudelta kahvit ja aamujumpat, kuten yleensäkin.
Nyt herättelemään päiväunilta sitä tanssikavaljeeria ja valmistautumaan. Hauskaa iltaa kaikille.- pupu puskasta
Herätyskello pärähtää soimaan kello kuusi. Olen liian laiska sulkemaan sitä. Vedän peittoa tiukemmin korville. Hetken päästä kello alkaa soimaan uudestaan. Venyttelen ja varovasti harkitsen ylösnousua. En viitsi vieläkään sammuttaa hälytystä. Kolmas kerta tepsii ja nousen ylös. Hitaasti, melkein kuin nauttien tilanteesta. Keitän kahvit, syön pari voileipää ja teen muut aamutoimet. Sitten kauhukseni huomaan kellon olevan jo vaikka kuinka paljon ja lähden töihin. Manailen hiljaa mielessäni, miksen taaskaan noussut ajoissa tai tehnyt aamutoimiani nopsemmin. Näin joka aamu.
- Pirre*
keitollapa hyvinkin, aivan samanlainen aamu kuin melkein kaikki muutkin minun aamuni, - ei muusta väliä kun vain terveenä saisi herätä.
Hyvää Juhannusta satumaa, humallutaan kesästä :) - t.l.
Aamu alkoi myöhään, tavallisuudesta. Teeveten keitin tasan seittemän. Nukuttua tuli tuollainen seittemän tuntia. Puolenyön korvilla olin kotona. Ehtoo vierähti sukulaisten kanssa mukavasti. Yks harmi kotimatkalla tuli. Olin niin väsynyt ajaessani, että koukkas asfaltin reunaan ja kyllä siitä hetkestä piristyin niin, että loppumatkan olin tarkkana.
Tuli mieleen kuinka monet onnettomuudet sattuvat, nukahtamiseen...
Mukavaa juhanuspäivää :)- Pirre*
olipa onni ettet mennyt nurin pyöräsi kanssa.:)
Pidätkö kypärää pyöräilessäsi?
Rauhallinen oli meijjänkin aattoiltamme, -saunottiin ihan vastan kanssa, tai minä kylvin, -mies ei tykkää vihtoa.
Minä huuidoin siitäkin edestä, - tuoreeks ja terveeks :) - muka kun tulis enää...
Sitten vain grillattiin, ja syötiin tuossa ulkona.
Sadekin malttoi odottaa myöhäiseen iltaan, mutta sitten sitä tulikin melkein kaatamalla.
Olisi tuolla jonkun kilometrin päässä ollut juhannustanssitkin, mutta emme kehanneet lähteä minnekään, mieskin oli jo ihan uupunut, - väsyy jo niin helposti.
On niin leppoisaa, kun ei ole kuin kaksi asukasta täällä kotona, ovat omissa kodeissaan.
En ole edes kahvia vielä juonut, josko nyt lähtisin..hei vaan. :)
Ja oikein Hyvää Juhannusta Sinullekin! - t.l.
Pirre* kirjoitti:
olipa onni ettet mennyt nurin pyöräsi kanssa.:)
Pidätkö kypärää pyöräilessäsi?
Rauhallinen oli meijjänkin aattoiltamme, -saunottiin ihan vastan kanssa, tai minä kylvin, -mies ei tykkää vihtoa.
Minä huuidoin siitäkin edestä, - tuoreeks ja terveeks :) - muka kun tulis enää...
Sitten vain grillattiin, ja syötiin tuossa ulkona.
Sadekin malttoi odottaa myöhäiseen iltaan, mutta sitten sitä tulikin melkein kaatamalla.
Olisi tuolla jonkun kilometrin päässä ollut juhannustanssitkin, mutta emme kehanneet lähteä minnekään, mieskin oli jo ihan uupunut, - väsyy jo niin helposti.
On niin leppoisaa, kun ei ole kuin kaksi asukasta täällä kotona, ovat omissa kodeissaan.
En ole edes kahvia vielä juonut, josko nyt lähtisin..hei vaan. :)
Ja oikein Hyvää Juhannusta Sinullekin!Autolla olin liikentees. Aamulla aikaseen olin jo ylös noussut - ennen viittä. Täälläpäin oli hyvä ilma, joskin melko pilvinen, tuonne ehtoopuoleen saakka. Vettä alkoi tulemaan vasta tuos seitsemän jälkeen. Tampereella oli kuulemma satanut lähes koko päivän. Jännä miten erilaista säätä, vaikka matkaa on vain reilut kaskymmentä kilometriä.
Täs kotona olen ollut yksikseni keskiviikosta lähtien ja olen kyllä tykänny. On sellanen vapaus mennä ja tulla miten haluaa. Poikani lainasi henk. autoaan kesäajaksi ja se on ollut käytös :)
Ajattelin ittekin lähteä lavatansseihin, en sitten viittiny. Polovikin on kipiä eikä tarvi kuin jalkaterään jokin kopsahtaa niin johan tölväsee tuohon kipupaikkaan.
Nyt lähen kohtapuoliin istutushommiin. Muutama kurkun taimi ja mukulaselleri odottaa maahan pääsyä.
Hyvää kahvitteluhetkeä :)
- G.J.
Tänään on siis eilisen huominen. Puolessa välin öitä puotti taivaalta pilvet vettä niin perusteellisesti, että ei tarvinnut kokkotulien hiipumisista välittää.
Ulkoilma vaikuttaa lämpöiseltä ja aurinko paistaa.
Hyvää Juhannusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187