Tekisi hirveästi mieli lähteä jonnekin aktiivilomalle, sillä itseäni ei juurikaan kiinnosta pelkät shoppauslomat tai auringonottolomat. Minne siis lähtisin? Ei mitään kovin kallista saisi kuitenkaan olla.
Itseäni kiinnostaisi muun muassa jonkinlainen koskenlasku, "banaanilla ajelu veneen vetäessä", vesisuksilla hiihtäminen. Jotain sen tyyppistä. Sukeltaminen olisi tietysti myös kivaa, mutta pelkään ehkä hiukan liikaa haita, mikä on hauskaa, koska kiinnostukseni kuitenkin liittyvät veteen. Mutta tietysti jotain ratsastustakin voisi kokeilla (ei ole aikaisempaa kokemusta kuin hevosvaelluksesta jonossa, jolloin itse ei ole tarvinnut ohjata erikoisemmin).
Paljonko tälläiset lomat maksavat ja minneköhän minun kannattaisi suunnata? Kaikenlaisia neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan! :)
Ensimmäistä kertaa aktiivilomalle, apua!
Nuttilanpameli
2
1006
Vastaukset
- Abbanisse
Mene Finnmatkojen Tema-kiertomatkalle Tour de Provence -fillaroimaan!! www.temamatkat.fi !
- walker30s
Olen jo kokeillut turistikohteiden kaikenlaiset härvelit ja nyt olen hurahtanut patikointiin Espanjan vuoristossa.
Espanjaan pääsee edullisesti, vaelluskohteita löytyy jokaiselle vuodenajalle, ja Espanjan reittien paras opas löytyy myös suomeksi!
Syksyn ja loppukesän kohteeksi suosittelen Pyreneiden vuoristoa Huescassa Aragonissa.
Yksityiskohtainen opastus löytyy osoitteesta:
http://www.topwalks.net/fi/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1042627Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1021705- 671525
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141236Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221038- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44921Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119916Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta337832- 77830