Tekisi hirveästi mieli lähteä jonnekin aktiivilomalle, sillä itseäni ei juurikaan kiinnosta pelkät shoppauslomat tai auringonottolomat. Minne siis lähtisin? Ei mitään kovin kallista saisi kuitenkaan olla.
Itseäni kiinnostaisi muun muassa jonkinlainen koskenlasku, "banaanilla ajelu veneen vetäessä", vesisuksilla hiihtäminen. Jotain sen tyyppistä. Sukeltaminen olisi tietysti myös kivaa, mutta pelkään ehkä hiukan liikaa haita, mikä on hauskaa, koska kiinnostukseni kuitenkin liittyvät veteen. Mutta tietysti jotain ratsastustakin voisi kokeilla (ei ole aikaisempaa kokemusta kuin hevosvaelluksesta jonossa, jolloin itse ei ole tarvinnut ohjata erikoisemmin).
Paljonko tälläiset lomat maksavat ja minneköhän minun kannattaisi suunnata? Kaikenlaisia neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan! :)
Ensimmäistä kertaa aktiivilomalle, apua!
Nuttilanpameli
2
972
Vastaukset
- Abbanisse
Mene Finnmatkojen Tema-kiertomatkalle Tour de Provence -fillaroimaan!! www.temamatkat.fi !
- walker30s
Olen jo kokeillut turistikohteiden kaikenlaiset härvelit ja nyt olen hurahtanut patikointiin Espanjan vuoristossa.
Espanjaan pääsee edullisesti, vaelluskohteita löytyy jokaiselle vuodenajalle, ja Espanjan reittien paras opas löytyy myös suomeksi!
Syksyn ja loppukesän kohteeksi suosittelen Pyreneiden vuoristoa Huescassa Aragonissa.
Yksityiskohtainen opastus löytyy osoitteesta:
http://www.topwalks.net/fi/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693