Jotenkin tulee huvittunut olo, kun seuraa ihmisten orjallista muodin seuraamista. Nythän joku muotiguru on lanseerannut leveäsankaiset silmälasit. Ja niitä näkee ihmisten ostelevan aivottomasti. Monille ne eivär sovi alkuunkaan, mutta niitä pidetään vaan muotitietoisesti. Kyseinen muotiguru kehittelee jo uusia rahanimemiskeinoja orjiltaan. Ja porukka on valmis maksamaan hänen (huumehöyryisistä?) päähänpistoistaan.
No, halvalla minäkin saan huvia, kun ympärilleni katselen ja hyrisen naurusta. Hrrrrrrrrrr!!!
Muodin orja?
4
608
Vastaukset
- harrastan tuota
...naureskelua! :D En tiedä mutta minusta jotenkin tuntuu kuin muodin tarkoitus nykyään olisi tehdä erityisesti naisista mahdollisimman rumia ja epänaisellisia! Varsinkin silloin kun katsoo halpaketjujen pullottavan äitiysvaatteita muistuttavia kaapuja ja ylistävän omistuista kerrospukeutumista! En ymmärrä, onneksi itse hoidan shoppailun pääosin ulkomailla. Minusta naisella on kaikin mokomin lupa näyttää muotonsa eikä yrittää jo nuorena ja hyväkuntoisena peitellä vartaloaan löysillä kangasriekaleilla!
- Nimimerkki
En todellakaan tulen aina pukeutumaan niin että tykkään itse.
- Non-Slave
Nimimerkki kirjoitti:
En todellakaan tulen aina pukeutumaan niin että tykkään itse.
Muodin orjilta puuttuu täysin tyyli- ja tilannetaju. Siitä näkee esimerkkejä ympärillään päivittäin ja jopa itsenäisyyspäivän vastaanotollakin pressan linnassa. Siellähän moni kana-aivo esittelee hänelle kalliilla myytyjä mauttomia päälle pantavia. (Ja mies astuu sen hepeneen liepeille niin, että daami kompastuu rymisten lattialle.)
- FrozenCorpse
Minä en koskaan ole pitänyt valtavirran diggaamista jutuista, musiikkia ja harrastuksia myöten. Muoti on aina jotenkin ollut kankeaa ja tylsää, joten olen sitten sitä mitä rakastan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384