Mitä juhannustaikoja tiedätte?
Mitä juhannnustaikoja olette tehneet? Onko toiminut? Kokemuksia?
Minusta on joka juhannus kiva kerätä kukkia sen seitsemän kappaletta (jos on sinkkuna). ;)
Viime yönä se ei auttanut, mutta pitäiskö se kimppu laittaa sittenkin vasta "oikeana" juhannuspäivänä? Eli tuolloin 24.6.?? Ja kavereitten kanssa on erimielisyyttä onko siinä kimpussa seitsemän, yhdeksän vai kaksitoista kukkaa??
Kertokaa lisää taikoja. Mitä voi tehdä tänään? huomenna?? Tai vaikka sitten vasta ensi vuonna??!!
Kiitos! =)
Hyvää juhannusta kaikille! =D
Juhannustaiat!!?
Nausu
4
836
Vastaukset
- wikipediasta
Wikipediasta löytyy paljon taikoja.
Itse kokelin nukkumista vasemman jalan sukka väärin päin jalassa. En nähnyt mitään unia :(
Olisin halunnut unta ihastuksestani, yleensä näen hänestä unta joka yö mutta ei viime yönä. - Jussipa hyvinkin
Jos kaivoon katsoessani näkisin siellä nykyisen vaimoni kuvajaisen veden alla, olisi se onnenpäiväni! (vai mitensenytoli)
- k354m135
Joo, tää on vissiin tätä modernimpaa ja maallistuneempaa "lumouksen häviämistä" kuvaavaa uskomusperinnettä.
- jee
mites olis juhannusnaiat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815