Olen kuunnellut kummastuneena Yle1:n aamu-uutisia.
Siellä kerrotaan näin: Juhannus on sujunut suhteellisen rauhallisesti. MITÄÄN VAKAVAA EI OLE TAPAHTUNUT. Yksi ihminen puukotettiin kuoliaaksi ja kaksi puukotettua ovat loukkaantuneet vakavasti. Lisäksi yksi ihminen on löytynyt kuolleena rannalta.
Omituiset Juhannusaamuuutiset
7
892
Vastaukset
- hiljainen näkökulma
Luin juuri historiankirjoistamme, miten edes 100 000 ihmisen kuolema nälkävuosina maassamme ei pysäyttänyt kehityksen loistavaa kehitystä (lähinnä teollisuuden mahdollistamaa).
Suurien asioiden suurpiirteisille ihmisille ovat tärkeitä muunlaiset asiat kuin toisten elämä ja kuolema. - mitä ihmettelet????
mitä tuossa on ihmettelemistä?
- asiaa, asiaa, jeejee
Mielestäsi ihmisten puukottelu ja kuoleminen ei ole mitenkään vakavaa? Ihan asiallista vaan. Onneksi ollaan tekemisissä vain näin virtuaalisesti.
- vastaa jo
asiaa, asiaa, jeejee kirjoitti:
Mielestäsi ihmisten puukottelu ja kuoleminen ei ole mitenkään vakavaa? Ihan asiallista vaan. Onneksi ollaan tekemisissä vain näin virtuaalisesti.
et vastannut vielä, että mitä ihmettä tuossa on? eikös ne ihmiset viinapäissään tee ihan mitä vaan? ei itsellä ole mitään vaaraa tulla puukotetuksi kun ei mene ryyppyporukoihin eikä sikafestareihin.
- empatiakykyinen2
varmaan kiva kuunella noiden kuolleiden läheisille ettei heidän lapsen, poika/tyttöystävän, miehen vaimon tai ketkä he olivatkaan, kuolema ole mitään vakavaa :s
ei hyvä - mies..
Joku syntyy jouluna, joku kuolee juhannuksena. Niin se elämä etenee.
- voimassa
synny sitten taas jouluna uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221