Tapasin upean miehen. Älykäs, komea, varakas. Kaikin puolin täydellinen herrasmies.
Mutta.. kun tuli ajankohtaiseksi sänkypuuhat niin paljastui ikävä yllätys. Hänen penis on nimittäin todella pieni. Arvioisin, että noin 19cm. Ei mahda mitään, mutta moinen katkarapu naurattaa. Harmittaa, että muuten niin hyvä mies on varustettu noin pienellä peniksellä.
Suhteemme kariutui tähän seikkaan. Ei siitä vaan tule mitään, jos miehellä on noin pieni penis.
Penis ongelma
14
4322
Vastaukset 14
- hyvää-
Heh, hyvää metsästystä vaan sinne, onneksi noita tuon kokoluokan peniksiä on vain 1%:lla miehistä...
- koosta...
Tuosta koosta lyhyempiä on sitten noin 98%
- kljkkl
koosta... kirjoitti:
Tuosta koosta lyhyempiä on sitten noin 98%
Olet aika horo, jos 19 cm ei vielä riitä.
- Mr-r
Lainaus eräästä vanhemmasta keskustelusta...
"Mun exällä oli 19cm, mikä oli kyllä ihan sairaan iso (ehkä liiankin iso)" - Vitun horo
Miten syvä se sun VITTUS sitten on? Luulenpa että 19 cm yltää ihan pohjaan saakka! Minulla on samanlainen, ehkä 20, ja x-vaimon mielestä se oli joskus liian pitkä, piti vähän varoa pohjaan saakka painamasta. Nykyinen vaimoni kyllä nauttii ja sanoo, ettei ole ennen tavannut niinkään isoa. Tälläkin, sinun mielestä katkaravulla, pystyy rakastelemaan eestä ja takaa, myös sivuttain
- yhtyä
edellisen tekstiin täysin. Samaa kokoluokkaa ja samat reaktiot. Sitten jos ei riitä niin haen kaupasta pesäpallomailaan ja upotan pesään. Pitäs riittää isompaankin hätään.
- oli taas
provo...
- Anonyymi
Mun penis on sopiva
- Anonyymi
Mun miehellä nykyään exä ( kuoli aidsiin) oli noin 30cm kyrpä ja se tuntui joskus liian kookkaalta varsinkin anaalissa jota hän halusi lähes päivittäin mutta en kestänyt sitä! Alkoi tulla ongelmia ulosteen pidätyksen kanssa ja piti alkaa käyttämään vaippaa ja se vasta hankalaa oli!!!
En suosittele näillä kokoluokilla säännöllistä anaaliyhdyntää kenellekään!
Kiitos ei muuta! 🙌 - Anonyymi
Liian isot ovat lerppakulleja, jotka eivät edes seiso kunnolla napakasti.
Ei niitä kuuemma saa sissän. Näin jotkut naiset kertoo - Anonyymi
Pitää olla paksu. Ei sillä pituudella mitään tee, jos on nakki.
- Anonyymi
Jos penis ei sovi kokonaan naisen pilluun, se on liian pitkä. Sellainen mies tarvitsee kohteekseen muun kuin naisen .
- Anonyymi
Partareiska on taas vauhdissa.
- Anonyymi
Tais olla mm kyseessä ei cm? Vai menikö millit vai sentit sekaisin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99929Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?155869- 64730
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 49623
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30557Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.37536Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee450518- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 43473
- 44471
- 30456
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424