Viasatin urheilu käsittämätöntä

Jokke

Yksi kanava näyttää melkein koko ajan vanhoja nyrkkeilyotteluita, ketä ne kiinnostavat? Miksei voi näyttää nykyisiä otteluita.

Kiinnostavaa jalkapalloa kun on tullut niin yleensä selostus on ruotsiksi. Eikö suomalaisselostajia voi palkata? Tai edes englantilaisselostusta jostain hankkia.

AHL-jääkiekko varmasti myös on todella kiinnostavaa ja härkäratsastus. Chelsea- ja ManU -tvt ovat sentään edes hieman kiinnostavia mutta itse pelejä ei näytetä.

Ainakaan urheilutarjonnan takia ei lie kannata Viasatin kanavapakettia hankkia.

5

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niissä on

Usein niissä on englanninkielinen ääniraita mukana, jonka voi halutessaan valita.

Kummaa valitusta muutenkin, kun viasatin urheilutarjonnan voi halutessaan tarkistaa ENNEN KUIN hankkii ko. maksukanavat.

• Itku ja Parku

Johtuisikohan itkeminen yleisemminkin levinneestä tyytymättömyydestä viasattiin.

Tommonen maallikon arvaus.

• sdfghjk
        Itku ja Parku kirjoitti:

Johtuisikohan itkeminen yleisemminkin levinneestä tyytymättömyydestä viasattiin.

Tommonen maallikon arvaus.

EPG lupaa aina että formulaa olis tulossa viasat sport 1:llä, mutta sitten kun h-hetki koittaa niin kanava menee jumiin. Yhden uusintalähetyksen formuloista olen viasatilta nähnyt, mut ei se enää maanantaina lämmittänyt.

• ...koska maikkari omistaa l...
        sdfghjk kirjoitti:

EPG lupaa aina että formulaa olis tulossa viasat sport 1:llä, mutta sitten kun h-hetki koittaa niin kanava menee jumiin. Yhden uusintalähetyksen formuloista olen viasatilta nähnyt, mut ei se enää maanantaina lämmittänyt.

Johtuu siitä, että Viasatilla ei ole Suomessa lupaa lähettää F1-kisoja. Ne oikeudet kun kuuluvat MTV3:lle. Siksi tulee vain musta ruutu. Ruotsissa ne tosin Viasatilla näkyvät.

• näkyy LIVENÄ!
        ...koska maikkari omistaa l... kirjoitti:

Johtuu siitä, että Viasatilla ei ole Suomessa lupaa lähettää F1-kisoja. Ne oikeudet kun kuuluvat MTV3:lle. Siksi tulee vain musta ruutu. Ruotsissa ne tosin Viasatilla näkyvät.

Norjalaisella 3:lla...joka kuuluu Viasatin kanavapakettiin. Jokainen kilpailu on näkynyt ja oon ne katsonut.
        Sekään ei kyllä meikäläistä innosta pitämään Viasatia... oon koko homman jo irtisanonut ja helpotus on suunnaton!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      6898
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      632
      4729
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3094
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      136
      1301
    5. 50
      1265
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      116
      998
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      42
      915
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      50
      899
    9. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      844
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      833
    Aihe