Yksi kanava näyttää melkein koko ajan vanhoja nyrkkeilyotteluita, ketä ne kiinnostavat? Miksei voi näyttää nykyisiä otteluita.
Kiinnostavaa jalkapalloa kun on tullut niin yleensä selostus on ruotsiksi. Eikö suomalaisselostajia voi palkata? Tai edes englantilaisselostusta jostain hankkia.
AHL-jääkiekko varmasti myös on todella kiinnostavaa ja härkäratsastus. Chelsea- ja ManU -tvt ovat sentään edes hieman kiinnostavia mutta itse pelejä ei näytetä.
Ainakaan urheilutarjonnan takia ei lie kannata Viasatin kanavapakettia hankkia.
Viasatin urheilu käsittämätöntä
5
840
Vastaukset
- niissä on
Usein niissä on englanninkielinen ääniraita mukana, jonka voi halutessaan valita.
Kummaa valitusta muutenkin, kun viasatin urheilutarjonnan voi halutessaan tarkistaa ENNEN KUIN hankkii ko. maksukanavat.- Itku ja Parku
Johtuisikohan itkeminen yleisemminkin levinneestä tyytymättömyydestä viasattiin.
Tommonen maallikon arvaus. - sdfghjk
Itku ja Parku kirjoitti:
Johtuisikohan itkeminen yleisemminkin levinneestä tyytymättömyydestä viasattiin.
Tommonen maallikon arvaus.EPG lupaa aina että formulaa olis tulossa viasat sport 1:llä, mutta sitten kun h-hetki koittaa niin kanava menee jumiin. Yhden uusintalähetyksen formuloista olen viasatilta nähnyt, mut ei se enää maanantaina lämmittänyt.
- ...koska maikkari omistaa l...
sdfghjk kirjoitti:
EPG lupaa aina että formulaa olis tulossa viasat sport 1:llä, mutta sitten kun h-hetki koittaa niin kanava menee jumiin. Yhden uusintalähetyksen formuloista olen viasatilta nähnyt, mut ei se enää maanantaina lämmittänyt.
Johtuu siitä, että Viasatilla ei ole Suomessa lupaa lähettää F1-kisoja. Ne oikeudet kun kuuluvat MTV3:lle. Siksi tulee vain musta ruutu. Ruotsissa ne tosin Viasatilla näkyvät.
- näkyy LIVENÄ!
...koska maikkari omistaa l... kirjoitti:
Johtuu siitä, että Viasatilla ei ole Suomessa lupaa lähettää F1-kisoja. Ne oikeudet kun kuuluvat MTV3:lle. Siksi tulee vain musta ruutu. Ruotsissa ne tosin Viasatilla näkyvät.
Norjalaisella 3:lla...joka kuuluu Viasatin kanavapakettiin. Jokainen kilpailu on näkynyt ja oon ne katsonut.
Sekään ei kyllä meikäläistä innosta pitämään Viasatia... oon koko homman jo irtisanonut ja helpotus on suunnaton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947693- 374077
- 483640
- 2443147
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402732Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212644- 462613
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382596- 1372550
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292499