Eläinlääkäri

"milk"

Kyselisin Nokian eläinlääkäreitä.
Minne voisi kissan viedä jossa saa hyvää hoitoa? Kunnan eläinlääkäri on kuulemma kamala tapaus?

9

4332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo...

Joo.. se on hevosmies. Se vihaa muita eläimiä! Tämä perustuu mututietoon !

• kissat käyvät

Meidän kissoja on hoidettu täällä:
      http://www.elainystavasilaakari.fi/

Leikkaukset, hammaskiven poistot ym. on tehty ammattitaitoisesti ja palvelu on ollut ystävällistä.

"Kunnan eläinlääkäri on kuulemma kamala tapaus?"

On tiemmä vaihtunut.

• 5678

On todellakin kunnaneläinlääkäri vaihtunut. Siellä on useampikin lääkäri, ja kaikki ovat olleet erittäin mukavia ja vielä pätevänkin oloisia. Vai mikäpä minä olen eläinlääkäriä arvostelemaan, kun en ole sitä koulutusta hankkinut.
        Meidän kissat käyvät siellä ja tyytyväisiä ovat olleet. Siis Pitkäniemen alueellahan tämä kunnaneläinlääkäri on. Sinne vaan!

• Moona
        5678 kirjoitti:

On todellakin kunnaneläinlääkäri vaihtunut. Siellä on useampikin lääkäri, ja kaikki ovat olleet erittäin mukavia ja vielä pätevänkin oloisia. Vai mikäpä minä olen eläinlääkäriä arvostelemaan, kun en ole sitä koulutusta hankkinut.
        Meidän kissat käyvät siellä ja tyytyväisiä ovat olleet. Siis Pitkäniemen alueellahan tämä kunnaneläinlääkäri on. Sinne vaan!

Käytiin koiranpentumme kanssa kunnan eläinlääkärillä, kun kuulimme lääkärien vaihtuneen. Saimme hyvää palvelua ja hoitoa. Tädit olivat oikein mukavia. Ihan positiivinen kuva jäi ja käytämme tätä palvelua myöhemminkin.

• Emma-tyttö

Kävimme koiran kanssa Pitkäniemen alueella olevalla lääkärillä,saimme todella ystävällistä kohtelua ja hyvää hoitoa. Naislääkäri oli, nimeä en nyt muista,mutta kannattaa palvelua käyttää, kun sellainen vieläpä omalta kylältä löytyy.

• reino

kävin koirani kanssa pitkänniemen eläinlääkärillä ja leikkaus meni loistavasti, ja palvelu oli todella hyvää, kyllä voi nykyään suositella kaikille entinen eläinlääkäri oli todella huono ja epämiellyttävä ennen kaikkea ylimielinen.

• ja kokeiltu on

Uusi kunnaneläinlääkäri on ihan hyvä, ei ole se hevosmies enää. Hevosmies lähti muihin hommiin. Omat kissat on nykyään käytetty kunnallisella Pitkäniemessä, ihan tarpeeksi hyvä palvelu siellä. Viimeksi tarvittiin ultraääntä ja vähän enemmän labrakokeita, ihan asiallisesti ja kiireettä rauhoitettiin kisu ja tutkittiin. Eikä maksanut paljon mitään!

Sitä kyllä ihmettelen, ettei sieltä saa labratuloksia paperille, taitaa olla vähän kehittymätön tietojärjestelmä siellä (joku pahvikortisto).

Kankaantakana on sitten yksi koiraspesialisti, siellä käytiin kerran mutta ei mennä enää kun oli niin kovakourainen. Kuulemma hoitaa polvivikaiset koirat mainiosti, mutta meillä kun ei ole sellaista.

Pirkkalan uutta yksityistä asemaa olen kuullut kehuttavan, mutta en ole kokeillut.

• Anonyymi

nokian pieneläinklinikan lääkäri on todella tympeä

• Anonyymi

Ja surkee ammattitaidoton. Eikä myönnä tekemiään virheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2848
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1982
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      55
      1829
    4. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1779
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1733
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1684
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      75
      1493
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1255
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1232
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe