Sandikseen menossa, ikää 28. Jäi armeija suorittamatta nuorena muiden suunnitelmien takia ja nyt pitäisi hoitaa homma kotiin.
Olenkohan paikan vanhin alokas?
Viimeksi olin armeijassa v.2001 40 päivää, joten ei kai niitä sitten ole aamuja jäljellä, kuin tuo 140 vai lasketaanko vietetty aika hyväksi?
Vanhana armeijaan,,,,
10
2909
Vastaukset
- älä meee
Ei sinne kannata noin vanhana mennä. Joudut kärsimään kun joku 10 vuotta sinua nuorempi finninaamainen alikessurunkkari vittuilee sulle. Hommaa äkkiä vapautus. Se on tapauksessasi vielä jopa normaalia helpompaa kun olet noin vanha. Lääkäriltä vaan ruinaamaan vapautusta kipinkapin ni ei tarvitse ajatella koko paskaa armeijaa.
- Sivarimajuri
Meidän yksikössä oli yksi yli 30 vuotias ja eihän hän sielä viitsinyt olla edes yhtä kauaa kuin minä. Eihän 28 ole läheskään yhtä paljon kuin 35, mutta tuskin tuo herkulta maistuu kun leikkimielisyyttä tuskin löytyy enää yhtä paljon kuin 18 vuotiaana. Suosittelisin sinulle siviilipalvelusta. Kannattaisi ainakin ottaa selvää voisitko suorittaa siviilipalvelusta jotenkin omaan alaasi liittyen.
- alokas 28
vaikka pääsisin.
Armeijan mokaaminen nuorempana alkoi vituttamaan, joten haluaisin kokeilla hommaa uusiksi. - gfdsgrtsg
eihän armeijaan enää oteta kuin 28 vuotiaita ja sen alle.
- II/94
gfdsgrtsg kirjoitti:
eihän armeijaan enää oteta kuin 28 vuotiaita ja sen alle.
Itse täytin 30 vuotta AUK:n oppilaana ja lystiä oli:). Tosin kapiaisetkin luulivat minua vakioikäiseksi:).
Tätini aviomies oli muuten talvisodan jälkeen alokkaana kunnioitettavassa 40 vuoden iässä. Hän kaatui Kannaksella 41-vuotiaana syyskuussa 1941. - Laiha
Itekki olen ajatellut pääsisinkö kokeilemaan armeijaa käyhmään nyt täytän muuten 40 vuotta14 toukokuuta tänä vuonnamikaTuomasvaara
- Luti 92
40 aamua lasketaan hyödyksesi ja mopoajan jälkeen kirjuriksi
- Hermot riekaleina
Toivottavasti pystyn pitämään suuni kiinni mopoajan. Minullakun on aika suuri suu ja latelen sieltä mitä sattuu.
Älä mene, ei kannata.
- Anonyymi
Mää olin jo eläkkeellä tossa iässä.
Allan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483