Awem is back!!
Kertokaa jos olette tulossa paikalle tuolloin.
Kyse on siis uuden levynjulkaisutilaisuudesta.
Itse olen takuuvarmasti tulossa paikalle.
Levyn julkaisemisen lisäksi lordimme soittaa keikan!
It is ilmaiskeikka!:)=D
http://live.ideapark.fi/kalenteri/2008/11/#paiva-1108
Siinä viel linkki.
Toivottavasti nähdään silloin ideaparkissa! :)
Lordi IdeaParkissa 8.11.2008
5
586
Vastaukset
- taavitustas
hoi moro testing
- Karoliina
Tapahtuma hävinnyt Ideaparkin kalenterista, taitaa olla peruuntunut. Noita peruutuksia Lordilla muutenkin ollut aika paljon.
- Lordifan1
Takuuvarmasti tulen paikalle! IdeaPark on vain 160 kilometrin päässä paikasta missä asun. Onko Lordin esiintymispuku vaihtunut jo 8.11.2008? Olen odottanut jo 2,5 vuotta Lordin näkemistä Livenä. Nyt se toteutuisi.
- Karoliina
Ennen kuin menet Ideaparkkiin, tarkista kuitenkin Ideaparkin sivuilta toteutuuko ko. tapahtuma. Nyt sitä ei kalenterissa mainita, vaikka aiemmin jo mainostivat Lordi-päivää.
- Lordifan1
Karoliina kirjoitti:
Ennen kuin menet Ideaparkkiin, tarkista kuitenkin Ideaparkin sivuilta toteutuuko ko. tapahtuma. Nyt sitä ei kalenterissa mainita, vaikka aiemmin jo mainostivat Lordi-päivää.
Lordi tekee vuoden 2009 alussa Euroopan kiertueen, kuuluuko noihin keikkoihin yhtää keikkaa Suomessa? Luin yhdeltä sivulta tuosta kiertueesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851588Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251299- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?61869Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765