Tyttöystävän miespuoliset ystävät

r-type

Tyttöystävälläni on paljon miespuoleisia ystäviä, joiden kanssa tykkää juhlia baarissa yms. Osa niistä on exiä. Ja jos baarireissulla ei satu vanhoja kavereita vastaan niin aina ilta kuitenkin menee uusien miespuolisten tuttavuuksien seurassa jos en itse ole mukana. Sanoo aina että häntä eivät nämä miehet kiinnosta sillä tavoin ja kysyy että tulisiko hänen sitten lopettaa muiden kuin minun kanssa puhuminen kokonaan kun huomaa että hieman loukkaannun hänen ystävämiehistä.

En aiemmissa suhteissani kovinkaan mustasukkainen ole ollut mutta nyt olen, itselleni sen tunnustan. Itselläni ei ole ainuttakaan naispuolista ystävää ja exien kanssa en ole tekemisissä.

Tein juuri päätöksen että en enää koskaan osoita mustasukkaisuuttani mitenkään. Mutta haluaisin kuitenkin antaa samalla mitalla takaisin koska tuntuu että tyttöystäväni ei oikeasti ymmärrä minun tuntemuksiani asian suhteen.

Nytpä etsinkin naispuolista ystävää Keski-Suomen alueelta. Voisimme aluksi vaihtaa ajatuksia maililla ja myöhemmin molempien halutessa tavata silloin tällöin. En halua mitään fyysistä kontaktia tai etsi uutta tyttöystävää.

Eli jos vaikka kärsit samasta ongelmasta poikaystäväsi suhteen kuin minä, haluat vain vaihtaa ajatuksia tai haluat uuden ystävän niin laita mailia osoitteeseen:

[email protected]

14

5287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaile myös x-ystäviäsi

      En tosiaankaan itsekkään hyväksyisi moista käytöstä,hitto ravintoloissa ramppaaminen sais loppua,kyllä noi ystävyys suhteet tiedetään ex-ystäviä kohtaan tiedetään.Lapsi käsittelee asioita noin musta-valkoisesti että pitäisikö puhuminen sitten lopettaa.

    • se auttais

      Mun mielestä ensinnäkin, miksi et voi rakentavalla tavalla ilmaista sitä, että olet huolestunut tilanteesta ja jutella siitä. Ei se, että sä nielet tunteita, auta ketään missään. Toiseks, eikö sun tyttöystävä pikemminkin voisi olla imarreltu siitä, et sä näytät välittävän, kenen kanssa se kulkee ja kenen ei? Kyllä täysi välinpitämättömyys saattaa tietysti korveta tyttöystävällä, että onko sulle edes mitään väliä kenen kanssa aikaa viettää vai onko se aivan sama?

      Kaveruudesta sen verran, että miksi se olis sun kanssa suhteessa, jos olis parempaa seuraa, kaverit on kuten muutki ihmiset, elämän suola, mut niitä en lähtis tosta vaan vertaan mihinkään rakkaussuhteeseen.

      Lisäks sun tyttöystävälle saattaa olla autuaan tietämätöntä, että sä yleensä olet huolissasi tosta. Se saattais tulkita tilanteen niin, että kiva kun sullakin on ystäviä, ja jos hän omalta puolelta ajattelee sun olevan se eka, ja kavereiden kavereita, niin ei hänellä ehkä tulis mieleenkään ajatella, et sä voisit tarkottaa sun omilla kavereilla, et nyt pitää tajuta jotain sun mustasukkaisia tunteita!?! Toisaalta sun omat kaverisuhteet vois näyttää sullekkin sen, että kaverit on kavereita ja tunnejutut tunnejuttuja. Ja ainakin mun oma kokemus on se, et vaikka olis miten hyvä kaveri ja jos siitä toinen haluamalla haluis suhteen, niin ei tunteita vois edes pakottaa sellaseen, jos niitä ei kertakaikkiaan ole.

      Ja varsinkin jos hän ei tarkota niillä sun suhteen yhtään mitään, niin miten hän vois tulkita, että säkään tarkottasit?

      Ehkä sä voisit pikemminkin olla ylpeä tilanteesta. Jos sun tyttöystävä on muidenkin mielestä hyvä kaveri, niin siitä saa myös olla iloinen.

      Kannattais vaan jutella sillain rakentavasti tosta tilanteesta. Tuo nyt on vaan yksi esimerkki, mikä suhteessa saatta olla kivi kengässä, mut kun niitä juttuja on miljoona muutakin mistä pitää pystyä puhuun tai opetella puhuun.

      Mäkin olen joskus ollut vähän mustasukkainen jostain kavereista, mutta kun hommasin omia kavereita tajusin ton tilanteen selkeesti. Siinä on ero.

      Ja sit yks juttu vielä. mustasukkaisuutta on niin monenlaista. Joku voi olla sairaalloisen mustasukkanen, toinen voi olla mustasukkanen vaikka siitä, että ei ole itselle niin paljon aikaa minkä tahansa asian suhteen. Miksi sä ajattelet, että sun tunteet olis niin vähänarvoisia, ettet sä vois ilmasta sille, että nyt tuntuu tämä juttu tältä ja mitäs sä ajattelet tästä tilanteesta? Tottakai sunkin tunteet on tärkeitä.

      • r-type

        Kiitos erittäin hyvästä kommentistasi.

        Asiasta on keskusteltu kyllä muutaman kerran. Tyttöystävän mielestä liikaakin. Itse pystyn mielestäni rakentavaan keskusteluun ja hän ei. Hän usein puhuu itsensä pussiin. Enkä todellakaan raivoa hänelle asiasta. Keskustelut eivät kuitenkaan yksinkertaisesti johda mihinkään. Minä en tietenkään kiellä häntä menemästä.

        Varmasti tyttöystäni on imarreltu välittämisestäni, se nostaa hänen itsetuntoa ja laskee mun. Siksi en viitsisi itseäni enää nolata enempää ja tein päätöksen että en asiasta puhu koska siitä ei tosiaankaan ole mitään hyötyä ja kumpikaan ei toista ymmärrä.

        Suurinta osaa kavereistaan hän näkee ainoastaan humalassa ja silloin heillä on todellakin hauskaa. Parhaimpia kavereitaan (exiä) hän näkee joskus selvinpäinkin. Hänen mielestä toisen luokse yöksi jääminenkin on ihan ok asia.

        Ja sitten kun ei vanhoja kavereita osu samaan reissuun niin koko ilta menee aina jonkun uuden tuttavuuden kanssa. Ärsyttää ajatella sitä että häntä usein yritetään sitten myös iskeä illan aikana vaikka hän ei kenenkään mukaan lähdekkään.

        Hän on kuitenkin pettänyt aiemmissa suhteissaan, joten se ei ainakaan lisää luottamusta vaikka häneen kyllä luotankin ja tiedän että hän ei kanssani olisi jos ei minusta välittäisi.

        Ehkä omat uudet ystävät voisivat kuitenkin auttaa minua pääsemään asiassa eteenpäin. Jos tyttöystäväni on niistä mustasukkainen niin hän ymmärtää minuakin paremmin ja kun itse opin mitä ystävyys vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa on niin ymmärrän paremmin tyttöystävääni.


      • etsi uusi ja parempi.
        r-type kirjoitti:

        Kiitos erittäin hyvästä kommentistasi.

        Asiasta on keskusteltu kyllä muutaman kerran. Tyttöystävän mielestä liikaakin. Itse pystyn mielestäni rakentavaan keskusteluun ja hän ei. Hän usein puhuu itsensä pussiin. Enkä todellakaan raivoa hänelle asiasta. Keskustelut eivät kuitenkaan yksinkertaisesti johda mihinkään. Minä en tietenkään kiellä häntä menemästä.

        Varmasti tyttöystäni on imarreltu välittämisestäni, se nostaa hänen itsetuntoa ja laskee mun. Siksi en viitsisi itseäni enää nolata enempää ja tein päätöksen että en asiasta puhu koska siitä ei tosiaankaan ole mitään hyötyä ja kumpikaan ei toista ymmärrä.

        Suurinta osaa kavereistaan hän näkee ainoastaan humalassa ja silloin heillä on todellakin hauskaa. Parhaimpia kavereitaan (exiä) hän näkee joskus selvinpäinkin. Hänen mielestä toisen luokse yöksi jääminenkin on ihan ok asia.

        Ja sitten kun ei vanhoja kavereita osu samaan reissuun niin koko ilta menee aina jonkun uuden tuttavuuden kanssa. Ärsyttää ajatella sitä että häntä usein yritetään sitten myös iskeä illan aikana vaikka hän ei kenenkään mukaan lähdekkään.

        Hän on kuitenkin pettänyt aiemmissa suhteissaan, joten se ei ainakaan lisää luottamusta vaikka häneen kyllä luotankin ja tiedän että hän ei kanssani olisi jos ei minusta välittäisi.

        Ehkä omat uudet ystävät voisivat kuitenkin auttaa minua pääsemään asiassa eteenpäin. Jos tyttöystäväni on niistä mustasukkainen niin hän ymmärtää minuakin paremmin ja kun itse opin mitä ystävyys vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa on niin ymmärrän paremmin tyttöystävääni.

        kuulostaa kurjan huonolta tyttöystävältä tai ainaki huonolta suhteelta tuo. etsi parempi ja ihanampi tyttöystävä sitten. Jos suhde on hyvä, on kaveritkin vaan positiivisia asioista, mut jos suhde on huono ja ei osata jutella, ei ole väliä onko se ongelma kaverit vai muu juttu, jos jokatapauksessa ei ole hyvä suhde.

        Ei kenestäkään välittäminen silti ole noloa, päinvastoin.


      • tukien
        etsi uusi ja parempi. kirjoitti:

        kuulostaa kurjan huonolta tyttöystävältä tai ainaki huonolta suhteelta tuo. etsi parempi ja ihanampi tyttöystävä sitten. Jos suhde on hyvä, on kaveritkin vaan positiivisia asioista, mut jos suhde on huono ja ei osata jutella, ei ole väliä onko se ongelma kaverit vai muu juttu, jos jokatapauksessa ei ole hyvä suhde.

        Ei kenestäkään välittäminen silti ole noloa, päinvastoin.

        Laitat naisen menemään.sieltä jostain se OIKEA/kunnollinen neito tulee,ja korjaa fiksun kaverin pois.

        mä itte elin onnellisena enkä tiennyt mitä selkäni takana tapahtui,kuulin juttuja ja en halunnut uskoa...mutta tuli ystävä(mies) joka kertoi nähneensä samallaista asiaa kuin ne toiset kaverit....ja se sano et hän on varma!

        meni 40min ja sen tyttelin tarvarat oli pakattu....3.5vuode suhde loppu siihen.

        muuta selitystä en antanut muuta kuin että sulla on toinen ja et sut on moni nähny...

        eli lentoo jos ei puhuminen auta tuohon sun tilanteeseen.....


      • luokse yöksi jääminen
        r-type kirjoitti:

        Kiitos erittäin hyvästä kommentistasi.

        Asiasta on keskusteltu kyllä muutaman kerran. Tyttöystävän mielestä liikaakin. Itse pystyn mielestäni rakentavaan keskusteluun ja hän ei. Hän usein puhuu itsensä pussiin. Enkä todellakaan raivoa hänelle asiasta. Keskustelut eivät kuitenkaan yksinkertaisesti johda mihinkään. Minä en tietenkään kiellä häntä menemästä.

        Varmasti tyttöystäni on imarreltu välittämisestäni, se nostaa hänen itsetuntoa ja laskee mun. Siksi en viitsisi itseäni enää nolata enempää ja tein päätöksen että en asiasta puhu koska siitä ei tosiaankaan ole mitään hyötyä ja kumpikaan ei toista ymmärrä.

        Suurinta osaa kavereistaan hän näkee ainoastaan humalassa ja silloin heillä on todellakin hauskaa. Parhaimpia kavereitaan (exiä) hän näkee joskus selvinpäinkin. Hänen mielestä toisen luokse yöksi jääminenkin on ihan ok asia.

        Ja sitten kun ei vanhoja kavereita osu samaan reissuun niin koko ilta menee aina jonkun uuden tuttavuuden kanssa. Ärsyttää ajatella sitä että häntä usein yritetään sitten myös iskeä illan aikana vaikka hän ei kenenkään mukaan lähdekkään.

        Hän on kuitenkin pettänyt aiemmissa suhteissaan, joten se ei ainakaan lisää luottamusta vaikka häneen kyllä luotankin ja tiedän että hän ei kanssani olisi jos ei minusta välittäisi.

        Ehkä omat uudet ystävät voisivat kuitenkin auttaa minua pääsemään asiassa eteenpäin. Jos tyttöystäväni on niistä mustasukkainen niin hän ymmärtää minuakin paremmin ja kun itse opin mitä ystävyys vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa on niin ymmärrän paremmin tyttöystävääni.

        On ok asia.Jää yksi jonnekkin jos se on ok asia.!Eli se tarkoittaa sitä et aivan sama missä yönsä viettää.!Ja paskat se vähät sinusta välittää ja pettä minkä kerkiää:Älä ole pösilö.Lopeta suhde.Baarissakäyminen on ykkösasia ja sinä olet VARALLA.!


    • tyttöe

      Minulla oli paljon miespuolisia ystäviä, muutama todella tärkeä, suurinosa hauskoja tuttuja joiden kanssa oli kiva viettää aikaa.

      Orastavan uuden suhteeni alussa poikaystäväni ilmoitti ettei hänelle käy päinsä jos vietän aikaa muiden miespuoleisten henkilöiden kanssa.

      Enpä meinannut minäkään ymmärtää että olisi ystävien näkeminen pitänyt lopettaa. Ymmärrän että exät saavat jäädä varjoon, mutta poikaystäväni saattaa pitää monta tuntia mykkäkoulua jos vaikkapa kadulla vastaan tullessa tervehdin exääni.

      Tiedän että poikaystäväni vaatii kohtuuttomia vaatiessaan minua lopettamaan yhteydenpidot miespuolisiin ystäviini. Tiedän kuitenkin hänen olevan asian kanssa tosissaan ja ettei suhteemme voisi jatkua jos jatkaisin muiden poikien näkemistä. Toisaalta koen oloni alistetuksi ja toisaalta haluan kunniottaa poikaystäväni toivetta.

      Olen nyt yli vuoden ollut ilman miespuoleisia kavereita. Pikkuhiljaa olen unohtanut heidän olemassaolonsakin. Mielestäni voit ja sinun kuuluukin asettaa tiettyjä rajoja, mutta tuskinpa on oikeasti aiheellista olla mustasukkainen näistä oikeista ystävistä.

    • attaroa

      Ymmärrän ongelmasi paremmin kuin hyvin, sillä minulla on vähän sama ongelma kihlattuni kanssa. Hänellä on muutama TODELLA läheinen naispuolinen ystävä, joiden kanssa hänellä on joskus ollut jotain säpinää, mutta he eivät ole koskaan varsinaisesti seurustelleet.

      Mielestäni ei ole kohtuutonta, jos ei kieltää kokonaan tapaamasta niitä muita, niiden ainakin vaatia tapaamisten vähentämistä. Ystäviä voi nähdä kerran kuukaudessa tai harvemmin, seurustelukumppanin kanssa tulisi olla lähes päivittäin, sillä siihen se menee jos muuttaa yhteen. Ymmärrän, että haluaisit naispuolisen ystävän, jotta voisit näyttää naisellesi, miltä mikin tuntuu. Mutta siinä on vaarana ajautua loppumattomaan kierteeseen, jos naisesi kokee, että nyt hänen on puolestaan näytettävä sinulle, että miten hänellä riittää miestuttavia. Jos ymmärät mitä tarkoitan. Kenties toimivampi tapa olisi olla hankkimatta naisystäviä, ja sanoa tytöllesi, että kun et sinäkään tapaa muita, niin hän voisi tehdä samoin. Jos naisesi ei tähän pysty, näytetään hänelle ovea yhdessä. Sellainen nainen ei noin hyvälle miehelle kuulu.

      Minullekin on kova pala, aina kun kulta on juomassa niiden "ystäviensä" kanssa, kun ei voi oikeasti olla kärpäsenä katossa ja pitää vaan luottaa sanaan mikä annetaan. Ja se voi olla valhe helposti. Etenkin jos tyttö on pettänyt aiemminkin, rima mikä pitää ylittää pettääkseen toista on jatkuvasti matalemmalla. Se on aina vaan helpompi ylittää. Ja helpompi pitää omana tietonaan. Harmi vaan, että valheilla on tapana paljastua aikanaan, hahaa.

      On todella huolestuttavaa, jos tyttösi mielestä on "ihan ok" olla yötä eksien luona. Sain sellaisen vaikutelman, että hän haluaa kokea sitä alkusuhteen huumaa, tai siis sitä flirttailua ja kuumaa vihjailua miesen kanssa. Vaikka ei tekisikään mitään kiellettyä. Se on silti huolestuttavaa, koska hänen pitäisi olla sitoutunut sinuun, ja siten pitää sitä huumaa elossa kanssasi, ei sinun kustannuksellasi. Olet hänelle vain "turvaverkko", se, että hän tietää että aina on joku. "Jos ei tänään pääse muualla panolle, onhan mulla se oma mies siellä kotona..."

      Synkän viestin loppuun pieni piristys (tai sen tapainen). Minulla on kaksi hyvää ystävää, jotka ovat miespuolisia. Toinen heistä on homo, mutta kuitenkin. Heidän kanssaan on todella mukava viettää aikaa ja kerron heille periaatteessa kaiken kaikesta, enkä koskaan ole tehnyt mitään kaveruutta syvempää heidän kanssaan. Puhun miehelleni heistä, koska olen niin varma siitä, ettei heidän kanssaan tule koskaan tapahtumaankaan mitään intiimiä. Voin halata heitä, koska olen varma, etteivät he ota sitä mitenkään vihjailevana tai minään muuna kuin ystävyyden osoituksena.

      Toivottavasti näistä mietteistä oli edes vähän apua...

    • pulu75

      En minäkään hyväksyis tuommosta,
      itselläni oli kyllä tässä miespuolisia ystäviä.
      Netin kautta kylläkin, joita en koskaan en edes tavannutt.
      Mutta ajattelin sillain että jos miehelläni olisi naispuolisia ystäviä, pitäisinkö siitä.
      En varmasti pitäis!!!
      Niinpä poistin kaikki miespuoliset ystävät.

    • miies19

      Mulla on kanssasi täysin sama ongelma. Mutta tyttöystäväni on tehnyt vähän muutakin kuin kaveerannut miesten kanssa. En ymmärrä häntä, sillä omasta mielestäni pystyn tyydyttämään hänen tarpeensa enkä ole rumakaan. Nytpä kamppailen tässä Eron kanssa, kun järki käskee erota ja sydän sanoo toista.

    • EXI

      En minäkään hyväksyis tuommosta, ERO

    • oppeliini1

      Miksi VALITSET viettää aikaasi ihmisen kanssa jonka hauskin ajanvietto on räkäloissä vieraiden (jopa x-ien) kanssa juopotellen ja kallistua öiksi minne sattuu kenen tahaansa kanssa?

      Joko sinun korvien välissä on kaikki ruuvit löystyneet (elinikäisen kumppanin valinnassa) tai sitten siellä ei ole ollut koskaan ruuvin ruuvia.
      Siellä , korviesi välissä , vain humisee - kaikki kelpaa, kaikki käy.

      Jos aivan vahingossa onnistut löytämään yhdenkään ruuvin, kiristä se paikoilleen ja ala aivan alusta. VALITSE millainen ihminen saa olosi turvallisksi, jota sinä voit kunnioittaa. Keskittäydy etsimään sellainen elinkautinen ystävä. Katsos , sellaisiakin kun on olemassa. Sinun ei tarvitse VALITA ensimmäistä pönttöpäätä!

    • Lähtöpassit

      Jos tolla typykällä löytyis oikeesti vähänkään kunnioitusta sua kohtaan, se ei toimis noin. Ok kännätä toisten miesten kans ja Ok jäädä yöksi... Mitä v... Ite on hyväksyis. Tai sitte säkin voit mennä toisten mimmien luo yöksi ja pussit tyhjänä sanoo et ihan vaan kaveripohjalla...

      • Lähtöpassit

        Korjaus, ite en hyväksyis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe