Kertokaahan

vesjmiehet

mikä on vesjmiehen suurin ongelma? Jos ajattelemme esim. luottamusta, parisuhdetta tai pysyvyyttä elämässä ylipäätänsä. Ja jos on ongelmaa, niin mikä voisi olla taustasyynä tälle?

oon tapaillu vesjmiesnaista ja jotain hän kätkee taakseen. pystyn kyllä kysymään suoraan ja kaikkihan on yksilösidonnaista, mutta ajattelin ihan mielenkiinnosta kysäistä asiaa horoskoopilta.

kertokaa jotain yleisluontoisia suuntaviivoja kyseiselle horoskoopille. kiitos etukäteen :)

terv. oinas-ukko

5

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän mistä puhun

      juokse ja kovaa!
      Sinun pitää osata oikea määrä sitoa, oikea määrä antaa vapautta.
      Oikealla tavalla kysellä, mutta älä vaan kysele väärällä tavalla, silloin on lopun alku näkyvissä.
      Mutta vastapainoksi saat todella uskollisen, sinusta aidosti välittävän kumppanin. No, ehkä kuulet sanan, että sinusta tykätään, et ehkä kuule sanaa "rakas". Mutta sekin voi onnistua, jos et ahdista.

      • tomdooley

        minä olen itse vesimies-mies ja naiseni on oinas.
        en missään tapauksessa allekirjoita tuota. en sano että se olisi päin mäntyä,mutta ,,,
        vesimies on maailman isosti katsova ihminen joka ei takerru lillukanvarsiin, mutta tarvitsee itselleen todella paljon tilaa ja sitä harvoin oinas antaa.
        sitoutuva oinas on varmempi kumppanina kuin vesimies ,joka voi vaihtaa kumppania milloin tahansa.
        minä itse olen kyllä sellainen joka haluaa sanoa rakas ja kuulla sen,mutta oinas ei käytä sanaa rakas.
        mutta annetaanpa muiden jatkaa viestiä,ei nyt enempää
        toivoo tomdooley


      • Vesimies_N
        tomdooley kirjoitti:

        minä olen itse vesimies-mies ja naiseni on oinas.
        en missään tapauksessa allekirjoita tuota. en sano että se olisi päin mäntyä,mutta ,,,
        vesimies on maailman isosti katsova ihminen joka ei takerru lillukanvarsiin, mutta tarvitsee itselleen todella paljon tilaa ja sitä harvoin oinas antaa.
        sitoutuva oinas on varmempi kumppanina kuin vesimies ,joka voi vaihtaa kumppania milloin tahansa.
        minä itse olen kyllä sellainen joka haluaa sanoa rakas ja kuulla sen,mutta oinas ei käytä sanaa rakas.
        mutta annetaanpa muiden jatkaa viestiä,ei nyt enempää
        toivoo tomdooley

        Taitaa olla ihan henkilökohtainen juttu tuo, mutta tomdooley, en pidä valehtelusta ja pettämisestä. En itse koskaan aio pettää tai jättää. Olen tosissani kumppanini kanssa, sanomassa monesti rakastan sinua ja muuta romanttista. Eli en tiedä yleistitkö tuon
        "..kuin vesimies, joka voi vaihtaa kumppania milloin tahansa"

        Ei ainakaan päde minuun!


    • veskarinaisena

      ..on luottamuspula..
      vaikeaa, ainakin alussa, luottaa, että on toiselle se paras vaihtoehto, ja että toisen mielenkiinto säilyy yllä, eikä tilalleni ilmaannu jotain toista parempaa.
      Ajan kanssa ongelma hälvenee.
      Toisin kuin jotkut väittävät, vesimies ei ole viileä ja tunteeton. Ulkokuori voi olla sellainen, on itsellänikin, mutta pinnan alla on paljon tunteita. Jos jokin menee pieleen, vesimies yleensä syyttää itseään, niinkuin minä teen, ja analysoi itseään jatkuvasti. Aluksi hän voi herkeämättä tutkia sinua, oletko vielä kiinnostunut, mitä tarkoitat milläkin, ja jos hän kokee, että suhde on jotenkin viilentynyt, hän syyttää siitä itseään.

      Mutta kun alkukankeudet ovat ohitse, saat vesimiesnaisesta (erityisesti jos ette ole ihan lapsia enää) hyvän, sympaattisen, huumorintajuisen ja tasapainoisen kumppanin, joka arvostaa samalla omaa ja toisen vapautta.
      Älä anna viileän kuoren hämätä. Itsellänikin on viileä kuori, mutta hyvin paljon tunteita, ja veskarin perusluonnekuvauksen mukaisesti voin sanoa, että vesimies ajattelee yleensä aina ensin toista, ja sitten vasta itseä = hyväntahtoinen. Ja tästäkin saatetaan väittää jotain muuta.

      Oinas-ukko on kokemukseni mukaan HYVÄ vesimies-muijalle. Sopiva erilaisuus vallitsee, mutta myös käsittämätön yhteisymmärrys, joka on käsinkosketeltavissa melkein heti. Itse olen viettänyt elämäni onnellisimmat hetket Oinaitten seurassa.
      Niitä on naispuolisina myös ystävissänikin, ja ovat mielestäni parhaita. JA arvostavat minua veskarina, yhteinen sävel on vaan löytynyt.

      Oinas-ukkona osoitat jo viisautta, kun kyselet tällaista ennakkoon. Anna vesimiesnaisellesi vähän aikaa. Uskon, että kaikki luonnistuu oikein hyvin.

    • Vesmies_N

      Luottamus. Välillä alkaa epäillä että ukko pettää mutta pääasiassa tuntuu että ei.
      Aiemmassa suhteessa äijä ei mua pettänyt mutta jaksoin siltikin epäillä, ehkä liiankin useesti. Tosin se oli kaukosuhde, joten sekin vielä hierti varmasti, ei semmoinen siis minulle sopinut. Nykyään siis opettelen eroon tästä luulosta, vaikka eihän mitään kannata pitää itsestään selvyytenä.

      Ehkä tähän satunnaiseen luottamus pulaani on vaikuttanut se kun koulu vuosina ei nuo pojat olleet niin kovin mukavia niin jo ylipäätään luottamus kärsi miespuolisia kohtaan.

      -Asioilla on tapana järjestyä-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe