Eli tähän keskusteluun kaikki muut rmj:hin liittyvät viestit. Yritetään pitää palstan etusivu edes hieman siistimpänä ja samat keskustelunaiheet yhdessä ketjussa.
RMJ Yleisesti
13
2433
Vastaukset
- Kurjuri
Jaucee tulee tänne horisemaan politiikkaa. Johan oli nastaa. Mitä tästä jäi käteen. Ismo Alanko kuvauli osuvimmin koko hommaa.
- kerjuri
Mitäs Ismo sano?
- Kurjuri
kerjuri kirjoitti:
Mitäs Ismo sano?
http://media.almamedia.fi/id/136030.asx
Videon lopussa Ismo Alanko kertoo kaiken tarvittavan. Saman sanoi Kotiteollisuuden Hynynen eilen
- kenen syy?
Jay-Z ei halunnut viipyä sekuntiakaan liian pitkään Porissa, vaan oma kone nousi lentokentältä suunnilleen samaan aikaan kun yleisö vielä pyysi encorea Kirjurinluodolla.
Ilmeisen tyytymätön hän siis oli, raiderista ei toteutunut puoletkaan ja Sedun isännöinti oli viimeinen pisara. Sen miehen seurassa artistit eivät viihdy.
Tyhmät juhlat, huonot artistivalinnat ja ylimieliset järkkärit - siinä RMJ v. 2008.- mukaisen keikan,
mitäpä syytä olisikaan jäädä
pidemmäksi ajaksi tähän tuppukylään? - muka
mukaisen keikan, kirjoitti:
mitäpä syytä olisikaan jäädä
pidemmäksi ajaksi tähän tuppukylään?niin, siis häh? itse oltiin juttusilla järkkäreiden kanssa, ja hyvin tultiin juttuun niiden kanssa, oli kerrankin huumorimiehiä, ja naisia. aluekin oli hieno, kiitokset!
- Tulen jatkossakin
Porin RMJ oli erittäin onnistunut ja toivon hartaasti, että se järjestetään jatkossakin Kirjurinluodolla.
- Jkohama
Olin Porissa juhannusfestareissa ja täytyy sanoa, että MAHTAVA FIILIS!!!
Kiitoksia järjestäjille ja ensi kesänä tavataan.
Terkkuja Mikkelistä
- Myöntää Sedukin
"Ei joki korvaa merta"
http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1380574- Casso
Ei niitä juhlia joessa tai meressä järjestetä vaan siinä rannalla. Ja jos sen pitää olla merenranta niin ei kun bileet Yyteriin!
- järjestäjille...
Jotkut juhlijat vallitti, ettei ole rantaakaan. Kaivakaa järjestäjät, leirintäalueelle sellainen hehtaarin kokoinen, puoli metriä syvä lammikko, jonne halukkaat saa menna pulikoimaan. Lisäis varmasti kävijämäärää ainakin 40 tuhannella. Eipä tuo RMJ mitään häirinnyt. Ihan positiivista, että poriinkin saadan elämää. Sitä vartenhan tuo kenttä on tehty.
- festarityttö
Mielestäni RMJ oli ihan onnistunut. Olen käynyt 2 kertaa RMJ:ssä Raumalla ja nyt olin Porissa. Kävijämäärä jäi alle toivotun, mutta uskallan väittää ensi vuonna määrän olevan suurempi, kun kaikki raumalaiset hyväksyvät uuden paikan ja porilaiset tottuvat ajatukseen. Alue on sitäpaitsi nyt paljon suurempi kuin ennen, joten siksikin väen paljous ei päässyt yllättämään. Palvelu oli mielestäni hyvää ja asiallista, mm. järkkärit. Alue pysyi siistissä kunnossa ja kuolemantapauksiltakin säästyttiin. Ensi vuonna paremmalla onnella vaan kävijöiden suhteen, minä ainakin tykkäsin!!!
- putkeen
SK kirjoittaa:
Kirjurinluodossa tukittiin viime viikolla viemäriputkia muun muassa rakennustarvikkeilla ja pulloilla. Porin poliisi kaipaa yhä havaintoja ilkivallan tekijöistä.
----------------------------------------
Olisikohan ?? ja onhan kaupungin omat "duunarit" jotka ovat tehneet kirvatsissa hommia, laittaneet rakennus jätteet ym... roskat viemäriin,,, näin on,,selvittäkää sisäisesti kenen romut siellä on !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984