retkeily/vaellusseuraa

jeppe-

Moi,

tässä olis 26v miehen alku joka kaipais kaveria vaellusreissulle, kalaan, retkeileen, urheileen yms.
Ja vaikka jonnekkin tapahtumaan esim joku puolimaraton vois kiinnostaa. Ei väliä oletko mies tai nainen kunhan olet kiinnostunu kyseisistä asioista. Asun hämeessä mutta pieni välimatka ei haittaa ainakaan mua. Kirjoittele jos kiinnostuit [email protected]

0

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
        Ikävä
        243
        2121
      2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
        Ikävä
        15
        1399
      3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
        Ikävä
        14
        1366
      4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
        Hindulaisuus
        370
        1233
      5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
        Kuhmo
        21
        927
      6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
        Maahanmuutto
        161
        819
      7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
        Ikävä
        19
        796
      8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
        Ikävä
        57
        716
      9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
        Ikävä
        75
        712
      10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
        Ikävä
        101
        665
      Aihe