Nova soitteli tuossa juhannuksen aikana eniten toivottuja biisejä,200:sta aloitettiin ja ykköseen päädyttiin.
Popeda sai listalle kaksi biisiä,eli Pitkä kuuma kesä oli 8:s ja Tahdotko mun tosiaan 92:s.
Ihmetellä tässä täytyy,että eikö suurempi yleisö tosiaankaan löydä Popedalta toivelistoille muuta kuin nuo kyseiset biisit,onhan siellä vaikka kuinka paljon hyviä kappaleita.
Radio Novan toivelista.......
3
426
Vastaukset
- jiihooL
ties kuinka monesti olen soittanut Novaan ja pyytänyt joko Popedan tiettyä biisiä tai Popedaa ylipäätään...yhtään ,siis ei ensimmäistäkään ole korviin kantautunut.Olenkin tuumannut josko bändi on siellä jollain mustalla listalla???
- popedafani
on soitellu viimeaikoina aika reilusti Popedaa,Kuutamohullu ja Tahdotko mut tosiaan ym.ym on tullut tiiviiseen tahtiin.
Todella hyvä asia jos ovat taas saaneet Popedan soittolistoille,minä ainakin tykkään.....ja varmaan moni muukin........... - Mä vaan
popedafani kirjoitti:
on soitellu viimeaikoina aika reilusti Popedaa,Kuutamohullu ja Tahdotko mut tosiaan ym.ym on tullut tiiviiseen tahtiin.
Todella hyvä asia jos ovat taas saaneet Popedan soittolistoille,minä ainakin tykkään.....ja varmaan moni muukin...........Popeda soi paljon 90-luvulla silloisessa RadioMafiassa. YleX ei paljon Popedaa soita... Popedaa soittaa paljon Radio 957 ja muut paikallisradiot. Novalta tuli lähes jatkuvasti viime kesänä Kuuma Kesä.... Nyt on Novalta tullut usein yö ja tahdotko mut tosiaan. Myös punaista ja makeaa on tullut joskus sllloin tällöin.
Suomipopilta taas tulee usein 20 senttiä, Kuutamohullu, Matkalla Alabamaan, Kaasua, Kuuma Kesä, Punaista ja Makeaa, Kersantti Karoliina, John Holmes jne. ja paljon Paten soolibiisejä...
Radio Suomi on soittanut Ukkometsoa, Rokkimakkaraa, Ajan päivin&ajan öin muita Paten soolobiisejä. Lisäksi jotain Popedan radioystävällisiä biisejä on tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809