Jokos kotleetti oot lomalla?

'*******?

Menikö juhannuksena monta kiloa rasvasta makkaraa? Joko loma alko vai pitikö palata töihin?

50

2478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makaavat

Aina sairaslomilla jos muka töitä tekevät. Läski ei pärjää muuta kuin istumatyössä sillä liikunnallisessa työsä ei pysy hehtaarikokoisena.

• ;;;;;;;.

Käsittääkseni kotleetti tekee istumatyötä joten se onnistuu hehtaarikokoisenakin kun vaan on aivoja.

• hana/kka

Ota selvää asioista ennen kuin alat paasata totuuksiasi.
        Itse olen tehnyt koko työikäni fyysisesti raskasta työtä. Silti olen ollut aina lihava.
        Ei sellaista työntekijää pidetä pitkään firmassa joka on aina sairaslomalla.
        Kyllä niitä laiskoja löytyy kaiken kokoisista mutta heidän työuransa ei ole pitkä.
        Itse olen ollut tällä nykyisellä työnantajalla 20 vuotta töissä.
        Kun on synnynnäisesti lihava ei mikään määrä liikuntaa laihduta.
        Ihan turha väittää että asia ei ole näin koska se on nähty ja koettu.

• Työkyvyttömyyseläkkellä

Joo, ei voi kuin sanoa, että totta puhut! Mä olen ihan työkyvyttömyyseläkkeellä ja se on paljon enemmän kuin pelkkä sairasloma.

Sekin on totta, että ei paljon persettään pysty liikutta, kyllä se sitä hehtaarikokoa on.

Sä olet viisas, oikein välkkyjen välkky.

Ihan vain tiedoksi, mulla on reumatauti, useampikin, ja se on syy työkyvyttömyyseläkkeelle. Ei muuten johdu ylipainosta, sekin vain tiedoksi, että säästyy sulta faktojen etsiminen lihavuuden korrelaatiosta reumaan.

Miten sinä pärjäät missään työssä?

• olet tilastot

kyseisestä asiasta saanut...läskit kuitenkin käyvät duunissa toisin kuin sinä pizzanaama.Me elätämme sinutkin joten alahan kipitellä taas sossussa mutka.

• ihmettä!

joku kyselee kamunsa kuulumisia, ja sit jostain hyökkää joku itsekeskeinen jauhaan törkeyksiä. ja miten toi sun juttus liittyy kotleetin kuulumisiin??? jos kotona ahistaa, älä tule tänne purkaan niitä. lähde vaikka kävelylle, jos vaikka auttais agressioihin.

• Juhannuksena meni Wilhelmiä sellaiset kilon verran. Rasvasta nyt en tiedä mutta lihaisia ne ainakin ovat. Kannattaa kokeilla sulajuusto-chili yhdistelmää :)
      Loma on alkamaisillaan reilun viikon kuluttua ja sitä on neljä viikkoa. Yksittäisiä lomapäiviä on tullut jo pidettyä. Nyt voikin jo hiljalleen keskittyä loman alkamiseen.

• ;;;;;;;

Huh, minä jo luulin että olet sairastunut kun ei pitkään aikaan mitään kuulunut. (siis saanut vaikka sen sydänkohtauksen jota kaikki ennustaa)

• Wilhelmiina-tar

Moikka, oot siis edelleen elossa. Ja onkos se muhkura mahassa kans edelleen vai onkos tullut peräti lisää muhkuroita?
        Noilta vanhoilta kouluajoilta tuli mieleen yks juttu: sun ympärys mitta on siis 200 cm. Et ny t varmaan ihan täys pallo ole ainakaan selkäpuolelta mut jos pii oli jotain 3,14 niin sun halkasija on jotain 63 cm. Heh heh, näitä kesäjuttuja. No just sataa vettä ja aurinko paistaa, et sillee.

• ;;;;;;; kirjoitti:

Huh, minä jo luulin että olet sairastunut kun ei pitkään aikaan mitään kuulunut. (siis saanut vaikka sen sydänkohtauksen jota kaikki ennustaa)

Edelleen olen olemassa ja koska netin ulkopuolella on myös elämää niin sekin toki vie oman aikansa :)
        Välillä on ihan hyvä pitää tietokone- ja nettivapaata. Lomalla se ainakin onnistuu aika hyvin.

• Wilhelmiina-tar kirjoitti:

Moikka, oot siis edelleen elossa. Ja onkos se muhkura mahassa kans edelleen vai onkos tullut peräti lisää muhkuroita?
        Noilta vanhoilta kouluajoilta tuli mieleen yks juttu: sun ympärys mitta on siis 200 cm. Et ny t varmaan ihan täys pallo ole ainakaan selkäpuolelta mut jos pii oli jotain 3,14 niin sun halkasija on jotain 63 cm. Heh heh, näitä kesäjuttuja. No just sataa vettä ja aurinko paistaa, et sillee.

Kyllä vain ja päivä kerrallaan kuten muutkin.
        Tuolla yhdellä muhkuralla vielä pärjään ihan hyvin. Harvemmalla nyt on sentäs monessa paikkaa tyrää :) Tai mistäs sitä tietää.
        Ihan oikein laskettu joten kovin pienihalkaisijaista hula-hula-vannetta en voi käyttää :) Niinkuin minä nyt sellaista edes pyörittelisin. Enkä nyt ihan mainoksen plussapisteeltäkään vielä näytä :)

• Ellis
        kotleetti kirjoitti:

Tuolla yhdellä muhkuralla vielä pärjään ihan hyvin. Harvemmalla nyt on sentäs monessa paikkaa tyrää :) Tai mistäs sitä tietää.
        Ihan oikein laskettu joten kovin pienihalkaisijaista hula-hula-vannetta en voi käyttää :) Niinkuin minä nyt sellaista edes pyörittelisin. Enkä nyt ihan mainoksen plussapisteeltäkään vielä näytä :)

Kun tuollainen painava pallo kuitenkin olet ja joskus olet sanonut että sen kaksi kilometriä jaksat kävellä niin mitä sitten, ottaako jalkoihin tai polviin vai alkaako niin hengästyttää että levähdät? Jotkut kovin lihavat kävelevät vähän "keinuen", osaatko itse sanoa käveletkö ihan normaalisti? Ja pystytkö varsinaisesti harrastamaan muuta liikuntaa kuin uimista? Esim pyöräilyä? Et varmaankaan mitään peliä?

• ;;;;;;;
        kotleetti kirjoitti:

Edelleen olen olemassa ja koska netin ulkopuolella on myös elämää niin sekin toki vie oman aikansa :)
        Välillä on ihan hyvä pitää tietokone- ja nettivapaata. Lomalla se ainakin onnistuu aika hyvin.

No mitä veikkaat, putookos paino nyt lomalla? Vai jos onkin kovin sateista niin oletko sisällä ja paino pääsekin nousemaan? Ulkomaille aurinkoon tuskin matkustat, vai kuinka?

• 112 112
        kotleetti kirjoitti:

ootkos ollut bilettämässä? Onks mahasta ollu haittaa tytöille vai ootko ollu vaan kiltti setämies sukulaisille ?

• kummastelija
        kotleetti kirjoitti:

Ihan vilpittömästi, milloin sinun painostasi tai lihavuudestasi on laskettu leikkiä viimeksi (joko sinä itse tai joku tuttusi)? Onko sinusta koskaan tuntunut yhtään pahalta lihavuudesta puhuminen tai piikittely tai minkäänlainen leikinlasku?

• se maha
        112 112 kirjoitti:

ootkos ollut bilettämässä? Onks mahasta ollu haittaa tytöille vai ootko ollu vaan kiltti setämies sukulaisille ?

Joo hei, onks nyt kukaan naisihminen kysynyt sun mahasta että mikä se tää on? Ja onks tullu pakit diskossa?

• ;;;;;;; kirjoitti:

No mitä veikkaat, putookos paino nyt lomalla? Vai jos onkin kovin sateista niin oletko sisällä ja paino pääsekin nousemaan? Ulkomaille aurinkoon tuskin matkustat, vai kuinka?

Ehkä se voi sellaiset muutaman kilon tippua mutta tuskin enempää. Sisälläkin toki ollaan kylmimpinä päivinä. Kuten sanottua niin lomalla ei sitten vaakaa katsella eikä muistella.
        Aurinkorannoille asti ei tule matkustettua sillä kotomaassakin pärjää hyvin. Ruotsin puolelle lähdetään käymään muutamaksi päiväksi. Lisäksi toki pitää taasen Tallinnassakin käydä huvittelemassa.

• 112 112 kirjoitti:

Menossa olen ollut jo ennen kesälomaakin. Bilettämistä on kesälomalla luvassa ihan riittämiin joten nyt ennen kesälomia on otettu hiukan rauhallisemmin. Tytöt toki ovat edelleen kyselleet "että mikäs maha se tässä on". No se on semmonen outokumpu :)
        Sukuloimaankin varmaan kerkeää aika hyvin. Jollei kesäloman aikana niin sitten myöhemmin syksyllä.

• se maha kirjoitti:

Joo hei, onks nyt kukaan naisihminen kysynyt sun mahasta että mikä se tää on? Ja onks tullu pakit diskossa?

On niitä kyselijöitä ollut. Kaikkia se maha ei haittaa tai eivät hienovaraisina siitä mainitse mitään. Toki pakkejakin on tullut. Kellepä ei. Ei niistä kirjaa sentään pidetä.

• Ellis kirjoitti:

Kun tuollainen painava pallo kuitenkin olet ja joskus olet sanonut että sen kaksi kilometriä jaksat kävellä niin mitä sitten, ottaako jalkoihin tai polviin vai alkaako niin hengästyttää että levähdät? Jotkut kovin lihavat kävelevät vähän "keinuen", osaatko itse sanoa käveletkö ihan normaalisti? Ja pystytkö varsinaisesti harrastamaan muuta liikuntaa kuin uimista? Esim pyöräilyä? Et varmaankaan mitään peliä?

Ei sinällään ota jalkoihin tai polviin parin kilometrin kävely. Eniten kävelyä hidastaa hengästyminen jos pitää liian kovaa kävelytahtia. Jos meinaa ruveta hengästymään niin sitten pudotetaan hiukan vauhtia.
        Kävelen mielestäni normaalisti. Keikkuminen aiheutuu luullakseni lonkkien yms kulumisesta ja keikkuminen tehnee kävelyn siten helpommaksi. En ole tuossa asiassa mikään asiantuntija. Pelkkää arvailua.
        Uiminen on mielekäs ja aika kokonaisvaltainen liikuntamuoto enkä varsinaisesti harrasta muuta liikuntaa. Uin yleensä 1-1,5 km kerralla.
        En mielelläni kokeile polkupyörien kestävyyttä :)
        Enkä pelaa pallo ym pelejä.

• kummastelija kirjoitti:

Ihan vilpittömästi, milloin sinun painostasi tai lihavuudestasi on laskettu leikkiä viimeksi (joko sinä itse tai joku tuttusi)? Onko sinusta koskaan tuntunut yhtään pahalta lihavuudesta puhuminen tai piikittely tai minkäänlainen leikinlasku?

Onhan lihavuudesta laskettu leikkiä vähän väliä. Viimeksi menneellä viikolla laskettiin leikkiä. Minä toki useimmiten lyön vain lisää höyryä juttuun kun joku aloittaa. Enkä minä hyödy mitään jos rupeasin piikittelemään samalla mitalla takaisin.
        Ainakin silloin voisi tuntua pahalta jos täysin ventovieras lähtisi tekemään kaikenmaailman yleistyksiä lihavuudestani tuntematta minua millään lailla.
        Pahalta nyt on tuntunut nuo jutut lähinnä vain ala- ja yläasteen aikana.

• Utelias.
        kotleetti kirjoitti:

Ehkä se voi sellaiset muutaman kilon tippua mutta tuskin enempää. Sisälläkin toki ollaan kylmimpinä päivinä. Kuten sanottua niin lomalla ei sitten vaakaa katsella eikä muistella.
        Aurinkorannoille asti ei tule matkustettua sillä kotomaassakin pärjää hyvin. Ruotsin puolelle lähdetään käymään muutamaksi päiväksi. Lisäksi toki pitää taasen Tallinnassakin käydä huvittelemassa.

Kuinkas usein muutenkaan punnitset itsesi?Tallinnasta tuli mieleen että käveletkös ekaa terassia pitemmälle vai turvaudutko heti taksiin? Jaksatko kiivetä vaikka Toompean mäelle vai jätätkö väliin? (tuli vaan mieleen kun itse kävin päiväseltään ja harmi ettei tullut askelmittaria mukaan, sen verran paljon tuli käveltyä kun piti niin moneen paikkaan ehtiä). Yhtä paikkaa en Tallinnassa sinulle suosittele: raatihuoneen tornia. Tuskin sinun kokoista sinne päästäisivätkään. (kapeat kierreportaat jossa ihan laihankin vastaantulijan kohtaaminen teki tiukkaa, vaan onpahan käyty))
        Matkaatko muuten yleensä kavereiden kanssa vai sisarustesi (ja mahdollisesti heidän perheiden) kanssa? Reissaatko koskaan ihan yksin?

• tyuiopå
        kotleetti kirjoitti:

Onhan lihavuudesta laskettu leikkiä vähän väliä. Viimeksi menneellä viikolla laskettiin leikkiä. Minä toki useimmiten lyön vain lisää höyryä juttuun kun joku aloittaa. Enkä minä hyödy mitään jos rupeasin piikittelemään samalla mitalla takaisin.
        Ainakin silloin voisi tuntua pahalta jos täysin ventovieras lähtisi tekemään kaikenmaailman yleistyksiä lihavuudestani tuntematta minua millään lailla.

Oletko ihan oikeasti onnellinen noin lihavana? Etkö yhtään kärsi koostasi? Ja eikö se paino muka aiheuta mitään haittaa sinun elämässäsi? Eikö edes yhtään huoleta terveytesi puolesta? Jos vielä vaikka lihot lisää?

• .---------
        kotleetti kirjoitti:

Olet ihana kun viitsit vastailla. Yritätkö yhtään pukeutumisella peittää sitä vatsaasi, esim. paita tai iso t-paita housujen päällä tai pikkutakki päällä? Löydätkö mistään muualta vaatteita kun siitä jostakin Hesalaisesta isojen miesten kaupasta? Tuntuuko se tyrä vaatteiden läpi?

• Utelias. kirjoitti:

Kuinkas usein muutenkaan punnitset itsesi?Tallinnasta tuli mieleen että käveletkös ekaa terassia pitemmälle vai turvaudutko heti taksiin? Jaksatko kiivetä vaikka Toompean mäelle vai jätätkö väliin? (tuli vaan mieleen kun itse kävin päiväseltään ja harmi ettei tullut askelmittaria mukaan, sen verran paljon tuli käveltyä kun piti niin moneen paikkaan ehtiä). Yhtä paikkaa en Tallinnassa sinulle suosittele: raatihuoneen tornia. Tuskin sinun kokoista sinne päästäisivätkään. (kapeat kierreportaat jossa ihan laihankin vastaantulijan kohtaaminen teki tiukkaa, vaan onpahan käyty))
        Matkaatko muuten yleensä kavereiden kanssa vai sisarustesi (ja mahdollisesti heidän perheiden) kanssa? Reissaatko koskaan ihan yksin?

Punnitsen silloin kun huvittaa ja muistan. Ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa. Joskus useamminkin. Taksia toki tulee käytettyä ainakin satamasta keskustaan vaikka matka ei ole pitkä. Käveltykin tuo matka on vaan aika on rahaa :) En todellakaan kävele ensimmäiselle terassille vaan valikoin paikan yleensä auringon mukaan :)
        Ja jos haluaa nauttia auringosta pitkään niin sitten pitää valita lopuksi kattoterassi.
        Tuolla Toompean mäellä kävin viimeksi vuosi sitten kattelemassa maisemia vaikkei niissä maisemissa silmä erityisemmin lepääkään. Kyllä niitä ränsistyneitä kattoja ja taloja näkee muuallakin. Ehkä joku tykkää merellisestä näköalasta jossain määrin. Onhan se alkumäki varsinkin aikamoista nousemista ja laittaa sykkeen nousemaan. Plussaa toki ovat siinä lähellä matkan varrella olevat kaupat eli varsinaiset turistirysät. Mukulakivi tosin ei ole lempipäällysteeni joten käytän mieluiten tasaisia tienvierustoja kun sellainen löytyy.
        En ole ajatellutkaan lähteä erityisemmin kiipeilemään mihinkään torniin joten sekin saa jäädä kokeilematta.
        Kesällä muuten kannattaa käydä Piritassa. Siinä silmä lepää paremmin.
        Kavereiden, työkavereiden ym kanssa on tuolla käyty. Sisarusten kanssa ei ole tuolla käyty yhtä aikaa.
        Yksinkin on tullut reissattua mutta halukkaita kyllä löytyy melkein poikkeuksetta mukaan, jos vain vihjaisee.

• tyuiopå kirjoitti:

Oletko ihan oikeasti onnellinen noin lihavana? Etkö yhtään kärsi koostasi? Ja eikö se paino muka aiheuta mitään haittaa sinun elämässäsi? Eikö edes yhtään huoleta terveytesi puolesta? Jos vielä vaikka lihot lisää?

Miksi sitä nyt murjottamaankaan ilman kunnollista syytä? En minä vaan tajua. En koen kärsiväni erityisemmin koostani. Eikä tällä hetkellä ainakaan huoleta terveyden puolesta.
        Jos naisten kanssa kävisi paremmin flaksi niin eipä olisi sitäkään "huolta".
        Yritän pärjätä ihan hyvin nykymassalla. Jos massaa tulee lisää niin sitten ei ole tullut liikuttua tarpeeksi.

• .--------- kirjoitti:

Olet ihana kun viitsit vastailla. Yritätkö yhtään pukeutumisella peittää sitä vatsaasi, esim. paita tai iso t-paita housujen päällä tai pikkutakki päällä? Löydätkö mistään muualta vaatteita kun siitä jostakin Hesalaisesta isojen miesten kaupasta? Tuntuuko se tyrä vaatteiden läpi?

Miksikäs sitä nyt pitäisi pukeutumisella peittää isoa kokoa. Jos minun pitäisi peitellä kokoani niin tuskin kävisin siinä tapauksessa edes uimahallissa.
        Vaatteita löytyy ihan hyvin Stadin kaupoista ja muualtakin Suomesta. Niissä paikoissa tulee käytyä joissa myydään samoja vaatemerkkejä.
        Palleatyrä nyt ei erityisemmin tunnu mutta ehkä näkyy jos on hyvin tiukka paita päällä.

• 0000000000+
        kotleetti kirjoitti:

Miksi sitä nyt murjottamaankaan ilman kunnollista syytä? En minä vaan tajua. En koen kärsiväni erityisemmin koostani. Eikä tällä hetkellä ainakaan huoleta terveyden puolesta.
        Yritän pärjätä ihan hyvin nykymassalla. Jos massaa tulee lisää niin sitten ei ole tullut liikuttua tarpeeksi.

Ymmärsinkös mä oikein? Enempää et haluais enää lihoa?
        Ja mitä "huolta", et saa vai? Ei naiset tykkää noin lihavasta, siksi flaksi on huono ja voit jäädä yksin loppuelämäksi. (juu jää joku hoikkakin yksin)
        Sitäpaitsi, mitä sanookaan lääkärisetä tai -täti? Ne kolesterolit, verenpaineet, sokerit -> diabetes. Paljonkohan sulla onkaan rasvaa sisäelinten ympärillä.

• ;;;;;;;;;;;
        kotleetti kirjoitti:

Punnitsen silloin kun huvittaa ja muistan. Ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa. Joskus useamminkin. Taksia toki tulee käytettyä ainakin satamasta keskustaan vaikka matka ei ole pitkä. Käveltykin tuo matka on vaan aika on rahaa :) En todellakaan kävele ensimmäiselle terassille vaan valikoin paikan yleensä auringon mukaan :)
        Ja jos haluaa nauttia auringosta pitkään niin sitten pitää valita lopuksi kattoterassi.
        Tuolla Toompean mäellä kävin viimeksi vuosi sitten kattelemassa maisemia vaikkei niissä maisemissa silmä erityisemmin lepääkään. Kyllä niitä ränsistyneitä kattoja ja taloja näkee muuallakin. Ehkä joku tykkää merellisestä näköalasta jossain määrin. Onhan se alkumäki varsinkin aikamoista nousemista ja laittaa sykkeen nousemaan. Plussaa toki ovat siinä lähellä matkan varrella olevat kaupat eli varsinaiset turistirysät. Mukulakivi tosin ei ole lempipäällysteeni joten käytän mieluiten tasaisia tienvierustoja kun sellainen löytyy.
        En ole ajatellutkaan lähteä erityisemmin kiipeilemään mihinkään torniin joten sekin saa jäädä kokeilematta.
        Kesällä muuten kannattaa käydä Piritassa. Siinä silmä lepää paremmin.
        Kavereiden, työkavereiden ym kanssa on tuolla käyty. Sisarusten kanssa ei ole tuolla käyty yhtä aikaa.
        Yksinkin on tullut reissattua mutta halukkaita kyllä löytyy melkein poikkeuksetta mukaan, jos vain vihjaisee.

Taidat kyllä olla Tallinnassakin tuijotuksen kohde noin lihavana. Raatihuoneen kuppiloiden tuoleja taidat varoa vai kestääkö? Ymmärrän kyllä että mukulakiviä vältät, ei kai mahan takaa edes näe tarkkaan mihin astut. Kävelepäs taidemuseo Kumuun ja sieltä puiston poikki ja meren rantaa takaisin keskustaan. Okei, liian pitkä matka. Ja et varmaan taiteesta edes välitä.

• molli-maija
        kotleetti kirjoitti:

Miksikäs sitä nyt pitäisi pukeutumisella peittää isoa kokoa. Jos minun pitäisi peitellä kokoani niin tuskin kävisin siinä tapauksessa edes uimahallissa.
        Vaatteita löytyy ihan hyvin Stadin kaupoista ja muualtakin Suomesta. Niissä paikoissa tulee käytyä joissa myydään samoja vaatemerkkejä.
        Palleatyrä nyt ei erityisemmin tunnu mutta ehkä näkyy jos on hyvin tiukka paita päällä.

tästähän tuli taas melkonen ketju. On se hyvä ettet sä pienestä hermostu ja loukkaannu.
        Se täytyy myöntää että mulla ei olis sun itsetuntoa jos olisin noin lihava. Tässä yhteiskunnassa kun lihavan pitäis jotenkin tuntea ittensä syntiseksi.

• mut..............
        kotleetti kirjoitti:

Kai sä nyt ite näät et pullottaako se tyrä paidan alla! Kyl sun täytyy laittaa fotoo miten sä masuu kannat - ai nii, sähän muutat ne kuvat mustavalkosiks. no leikkii...
        Mut ootko iso vai lihava vai ylipainone? Jenkeishän ei saa sanoo fat vaan large.

kotleetti kirjoitti:

Et varmaan riemastu tästä mutta tän aamun Hesarissa oli pikku juttu jostain uudesta tutkimuksesta että muodokas lantio suojaa naisia sepelvaltimotaudilta MUTTA suurimahaisimmilla ihmisillä on kaksinkertainen riski kuolla sepelvaltimotautiin.

• pullerotyttö
        ;;;;;;;;;;; kirjoitti:

Taidat kyllä olla Tallinnassakin tuijotuksen kohde noin lihavana. Raatihuoneen kuppiloiden tuoleja taidat varoa vai kestääkö? Ymmärrän kyllä että mukulakiviä vältät, ei kai mahan takaa edes näe tarkkaan mihin astut. Kävelepäs taidemuseo Kumuun ja sieltä puiston poikki ja meren rantaa takaisin keskustaan. Okei, liian pitkä matka. Ja et varmaan taiteesta edes välitä.

Paljonko se tuntuu Tallinnan tuijotus missään, jos kotona on siihen jo tottunut? Huomiota herättävä on aina tuijotuksen kohde, olipa syy ja paikka mikä tahansa.
        Outoa kiinnostusta siihen, uskaltaako joku istua johonkin kuppilan tuoliin vai ei. Miksi sinun pitää tietää, istuuko kotleetti Raatihuoneen kuppiloiden tuoleilla vai ei? Onhan tämä tuolipuoli käsitelty jo moneen otteeseen! On olemassa erilaisia tuoleja, ja joillekin istumista on tuhdimman syytä välttää, sekä itsensä että tuolin parhaaksi.
        Tuijotatko sinä koipiisi koko ajan kun kävelet? Minä en, tuskin kotleettikaan. Siksi ihmettelenkin, miten mukulakivikatu ja vatsa liittyvä toisiinsa? Voihan sitä katsella vähän eteen päin mitä tuleman pitää ja kävellä sen mukaan.
        Toiset välittää taiteesta, toiset eivät, se ei ole mitenkään sidottu painoindeksiin.

• poistuu
        ******* kirjoitti:

Et varmaan riemastu tästä mutta tän aamun Hesarissa oli pikku juttu jostain uudesta tutkimuksesta että muodokas lantio suojaa naisia sepelvaltimotaudilta MUTTA suurimahaisimmilla ihmisillä on kaksinkertainen riski kuolla sepelvaltimotautiin.

Luin minäkin sen jutun äsken. Siinä ei vaan sanottu että minkä ikäisenä kuolee sepelvaltimotautiin. En tiedä josko siinä varsinaisessa tutkimuksessa sanottaisiin tarkemmin. Mutta jokainenhan meistä joskus kuolee, johonkin.

• ;;;;;;;;;;; kirjoitti:

Onhan tuossa Raatihuoneentorillakin ihan istumiskelpoisia paikkoja kunhan ei valitse vain käsinojallisia tuoleja. Ja ihan hyvin ovat tähän mennessä kestäneet. Tallinnasta löytyy parempiakin terasseja kuin mitä Raatihuoneentorilla on. Auringon puolesta muuten ihan hyvä paikka.
        Pystyssä on ihan hyvin pysytty mukulakivikadulla vaikkei katsokaan mihin on astumassa :) Taiteesta nyt en välitä mutta historia toki kiinnostaa.

• 0000000000+ kirjoitti:

Ymmärsinkös mä oikein? Enempää et haluais enää lihoa?
        Ja mitä "huolta", et saa vai? Ei naiset tykkää noin lihavasta, siksi flaksi on huono ja voit jäädä yksin loppuelämäksi. (juu jää joku hoikkakin yksin)
        Sitäpaitsi, mitä sanookaan lääkärisetä tai -täti? Ne kolesterolit, verenpaineet, sokerit -> diabetes. Paljonkohan sulla onkaan rasvaa sisäelinten ympärillä.

Ei mulla mitään tavoitetta ole ollut lihomisen suhteen. Jollei tule lisää painoa niin ihan hyvä (sekin käy) mutta jos on tullakseen niin ei se maailmaa kaada. Silloin on vain syönyt liikaa kulutukseen nähden.
        Ihan hyvin sitä voi tosiaan jäädä lopulta yksin. Ei mikään maailmanlopun asia sekään. Onhan noita yksineläviä (sinkkuja ym) nykyään aikamoinen joukko ja tuntuu joukko vain lisääntyvän. Mistähän lie johtuu? Kokonaan oma lukunsa ovat itseään täynnä olevat miehet ja naiset joille kukaan ei kelpaa pitemmän päälle. Vaihdetaan kilpaa "parempaan" kuin jotakin autoa tai asuntoa.
        Lääkärissä ei ole tullut käytyä.
        Rasvaa on ympärillä lyhyesti sanottuna varmaan riittävästi :) Siihenkin on varmaan olemassa mittalaite mutta tuskin sellainen löytyy kodin perusvarustuksesta.

• ******* kirjoitti:

Oliko kyseessä vain naisia koskenut tutkimus vai oliko tutkimuksessa mukana myös miehiä?
        En nyt riemastunut mutta en myöskään sirotellut tuhkaa päälleni :) Olisiko muka pitänyt?

• mut.............. kirjoitti:

Kai sä nyt ite näät et pullottaako se tyrä paidan alla! Kyl sun täytyy laittaa fotoo miten sä masuu kannat - ai nii, sähän muutat ne kuvat mustavalkosiks. no leikkii...
        Mut ootko iso vai lihava vai ylipainone? Jenkeishän ei saa sanoo fat vaan large.

Toisinaan pullottaa enemmän ja toisinaan vähemmän. Hiukan päiväkohtaisesti. Samalla tavalla kuin housuissa mutta siellä taasen eri asia... :)
        Kuvaa masun kantamisesta ei vielä saane sillä se tulee mukana ilman puutarhakärryjäkin :)
        Kuvat jos niitä tulee nettiin niin ne tulevat edelleen harmaakuvina. Eipähän niinkään houkuta levittää niitä edelleen.
        Minä olen ainakin kaikkia noita kolmea ja sitten lisäksi vielä se "lihava setä" , "lihava mies", "isomahainen mies", "isonapainen". Mitähän muita niitä vielä olikaan, mitä olen kuullut.

• MMMMMMM
        kotleetti kirjoitti:

Voisitko kuvitellakaan matkustavasi vaikka välimeren tienoille? Suolainen vesi kelluttaa hyvin ja kun rasva vielä kelluu.......
        Lentokoneessa voi kyllä olla ahdasta mutta etköhän sinä sen penkkipulmakin jotenkin ratkaisisi.

• kiusa.................
        kotleetti kirjoitti:

Toisinaan pullottaa enemmän ja toisinaan vähemmän. Hiukan päiväkohtaisesti. Samalla tavalla kuin housuissa mutta siellä taasen eri asia... :)
        Kuvaa masun kantamisesta ei vielä saane sillä se tulee mukana ilman puutarhakärryjäkin :)
        Kuvat jos niitä tulee nettiin niin ne tulevat edelleen harmaakuvina. Eipähän niinkään houkuta levittää niitä edelleen.
        Minä olen ainakin kaikkia noita kolmea ja sitten lisäksi vielä se "lihava setä" , "lihava mies", "isomahainen mies", "isonapainen". Mitähän muita niitä vielä olikaan, mitä olen kuullut.

etkä ees kehtaa laittaa kuvaa vaaleessa t-paidassa....musta peittää... tai peräti vaaleissa housuissa. ai nii olihan siel kuvaa ilman paitaa et tyrä näkyy.
        No ootkos myös "läski" tai peräti "superläski"? Ja ei kai sul oo napatyrää kans?

• Fiinu
        kotleetti kirjoitti:

On niitä kyselijöitä ollut. Kaikkia se maha ei haittaa tai eivät hienovaraisina siitä mainitse mitään. Toki pakkejakin on tullut. Kellepä ei. Ei niistä kirjaa sentään pidetä.

Ethän sä pääse edes lähelle tyttöä, halimaan meinaan kun se outokumpu on edessä. On esteenä sekä fyysisesti että myös ulkonäöllisesti. Ja esteenä siinäkin hommassa, you know.

• MMMMMMM kirjoitti:

Voisitko kuvitellakaan matkustavasi vaikka välimeren tienoille? Suolainen vesi kelluttaa hyvin ja kun rasva vielä kelluu.......
        Lentokoneessa voi kyllä olla ahdasta mutta etköhän sinä sen penkkipulmakin jotenkin ratkaisisi.

Voisin ihan hyvin kuvitella matkustavani vaikka Välimeren tienoille. Kelluu niin hyvin, ettei tarvitse tehdä enää oikein mitään :)
        Lentokoneen penkkien ahtaus onkin se epämiellyttävin asia.

• Fiinu kirjoitti:

Ethän sä pääse edes lähelle tyttöä, halimaan meinaan kun se outokumpu on edessä. On esteenä sekä fyysisesti että myös ulkonäöllisesti. Ja esteenä siinäkin hommassa, you know.

Ennemminkin hidasteena kuin esteenä.
        Voin vakuuttaa, että iso kumpu ei ole este halimiselle.

• kiusa................. kirjoitti:

etkä ees kehtaa laittaa kuvaa vaaleessa t-paidassa....musta peittää... tai peräti vaaleissa housuissa. ai nii olihan siel kuvaa ilman paitaa et tyrä näkyy.
        No ootkos myös "läski" tai peräti "superläski"? Ja ei kai sul oo napatyrää kans?

No läskiksi on voinut joku sanoa mutta superläskiksi ei ole kukaan sanonut ainakaan niin, että olisin sen kuullut. Mitäpä tuollaiset etuliitteet yrittävät sitten edes kuvata. Millainen olisi vaikkapa hyperläski?
        Tuollaisia super- ja hyper-etuliitteitä käyttävät lähinnä vain lapset kuvaillessaan jotakin erikoista asiaa.
        Ei ole napatyrää eikä muita tyriä palleatyrää lukuunottamatta, jos se tieto jonkun elämää helpottaa.

On aika lailla sama onko paita tai housut vaaleita noissa harmaakuvissa. Alkuperäinen tarkoitus, kun kuvilla oli lähinnä mukamas todistaa olemassaoloni. Varsinkin kun sitä niin kovasti kyseenalaistettiin.

• fiinu
        kotleetti kirjoitti:

Voisin ihan hyvin kuvitella matkustavani vaikka Välimeren tienoille. Kelluu niin hyvin, ettei tarvitse tehdä enää oikein mitään :)
        Lentokoneen penkkien ahtaus onkin se epämiellyttävin asia.

Hyvää lomaa joka tapauksessa, missä sen sitten vietätkin!

• ..............................
        kotleetti kirjoitti:

No läskiksi on voinut joku sanoa mutta superläskiksi ei ole kukaan sanonut ainakaan niin, että olisin sen kuullut. Mitäpä tuollaiset etuliitteet yrittävät sitten edes kuvata. Millainen olisi vaikkapa hyperläski?
        Tuollaisia super- ja hyper-etuliitteitä käyttävät lähinnä vain lapset kuvaillessaan jotakin erikoista asiaa.
        Ei ole napatyrää eikä muita tyriä palleatyrää lukuunottamatta, jos se tieto jonkun elämää helpottaa.

On aika lailla sama onko paita tai housut vaaleita noissa harmaakuvissa. Alkuperäinen tarkoitus, kun kuvilla oli lähinnä mukamas todistaa olemassaoloni. Varsinkin kun sitä niin kovasti kyseenalaistettiin.

" Alkuperäinen tarkoitus, kun kuvilla oli lähinnä mukamas todistaa olemassaoloni. Varsinkin kun sitä niin kovasti kyseenalaistettiin."

Joopa, nykyään sun tarvii vaan todistella edelleen elossa olosi. Kukaan ei enää usko sinun alkavan laihduttaa.

• xxxxxxx
        kotleetti kirjoitti:

vakuuttelusta päätellen sulla on tuoretta kokemusta halimisesta?

• 223.
        kotleetti kirjoitti:

Ei ole este sinun mielestä mutta haluaako joku tyttö nojailla tuollaiseen kumpuun onkin ihan eri asia. Ei ole tainnut jonoksi asti halukkaita olla. Eikä taida syliinkään päästä istumaan kun on jo vatsa tiellä.

• kyl vaa
        kotleetti kirjoitti:

Ei mulla mitään tavoitetta ole ollut lihomisen suhteen. Jollei tule lisää painoa niin ihan hyvä (sekin käy) mutta jos on tullakseen niin ei se maailmaa kaada. Silloin on vain syönyt liikaa kulutukseen nähden.
        Ihan hyvin sitä voi tosiaan jäädä lopulta yksin. Ei mikään maailmanlopun asia sekään. Onhan noita yksineläviä (sinkkuja ym) nykyään aikamoinen joukko ja tuntuu joukko vain lisääntyvän. Mistähän lie johtuu? Kokonaan oma lukunsa ovat itseään täynnä olevat miehet ja naiset joille kukaan ei kelpaa pitemmän päälle. Vaihdetaan kilpaa "parempaan" kuin jotakin autoa tai asuntoa.
        Lääkärissä ei ole tullut käytyä.
        Rasvaa on ympärillä lyhyesti sanottuna varmaan riittävästi :) Siihenkin on varmaan olemassa mittalaite mutta tuskin sellainen löytyy kodin perusvarustuksesta.

Oisikko uskonu kymmene vuotta sitte et nyt painat yli 220 kiloo?
        Ja et mistä johtuu et sinkkuja on aina vaa enenmmän. No siitä et kriteerit tiukkenee. Vaik ois kiva luonne ni jos ulkonäkö ja muoto ei meillytä ni ei kelpaa. Niin se on.
        Ja jos viel paisut ni huh huh.

• antakaa jo

olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe