Mulla siis hirveä päivittäinen närästys. Olen ottanut rennietä ja juonut piimää tai jugurttia. Auttaa n. tunniksi. Närästys on iltaisin niin kovaa, että rinnasta polttaa ja tuntuu kuin vaatteet kiristäöisivät ja puristaa sydämestä. Tuntuu kuin saisi sydänkohtauksen. Aamulla herätessä sydämen kohtaalta ja rinnasta muutenkin tosi arka.
Mulla on ensiviikolla neuvolalääkäri ja siellä tottakai puhun näistä, mutta olisko jollain jotain vinkkejä tai jotain sanottavaa tähän? -kiitos-
Närästys ja rintakipu!!
5
2426
Vastaukset
- sekoittaa
veteen ruokasoodaa.
- .......
Ei saisi syödä närästäviä ruoka-aineita ja kuuden jälkeen illalla ei saisi syödä mitään (jos menee nukkuman 21-22).
Kokeile multitabs raskaus närästys-tabuja... rennien kera tai ilman.
Monikaan ei tiedä mitkä ainekset närästää joten aika hyvin sillä ruokavaliollakin saa sitä vaivaa pienennettyä. - Gaviscon auttaa
Hei! Mulla on samanlaista närästystä ollut aina, sattuu tuohon rintalastan alle niin että tuntuu, että henki menee. Pitkään meni, ennen kuin ymmärsin, että kyseessä todella on närästys, kun mitkään "tavalliset" närästyslääkkeet (Rennie, Samarin jne) ei siihen auttaneet.
Lääkäri aikanaan neuvoi kokeilemaan happosalpaajia ja todentotta, Gaviscon tuntuu auttavan. Sitä saa käyttää myös raskauden aikana.
Mulla tuohon auttaa myös venyttely, niin hullulta kuin se kuulostaa. Kun koettaa venyttää parhaansa mukaan keskivartaloa (vatsa, selkä, kyljet) niin ilmakupla pääsee liikkeelle jostain tuolta ruokatorvesta (tai jostain, joka tapauksessa tulee röyhtäisy) ja se helpottaa oloa aina joksikin aikaa.
Tottakai närästykseen auttaa, kun välttää niitä ruoka-aineita, mikä närästyksen aiheuttaa, mutta itse en ainakaan ole löytänyt oikein mitään yhteyttä, että mikä sen saa aikaan.
Mulla on siitä onnellinen tilanne, että nyt raskauden aikana on tuo närästys vaivannut huomattavasti vähemmän, kuin normaalisti ja ihan Renniekin on välillä auttanut tosiaan näin raskauden aikana.- ..............
Gavisconia ei kyllä suositella kuin vasta loppuvaiheessa jos on ihan pakko koska se sisältää ALUMIINIA! Itsellenikin tuota määrättiin mutta toinen lääkäri sanoi että älä syö kuin hätätapauksessa.
- että saa käyttää
.............. kirjoitti:
Gavisconia ei kyllä suositella kuin vasta loppuvaiheessa jos on ihan pakko koska se sisältää ALUMIINIA! Itsellenikin tuota määrättiin mutta toinen lääkäri sanoi että älä syö kuin hätätapauksessa.
Juu, minulle sanottiin neuvolassa, että Gavisconia saa käyttää raskaana ollessaan. Sinullekin on toinen lääkäri sitä määrännyt, toinen kieltänyt. Pakkauksessa lukee, että ei ole todettu haittavaikutuksia sikiölle. Minä käytän silloin, kun tarve on (eli kun Rennie ei auta).
t.edellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969