joka yö

mä-

sua ajattelen, unissani tai valveilla. Jussina sain hetken olla sylissäs, koskella aun kroppaas ihanaa, painaa itseni kiinni sinuun, tuntea tuoksusi. Jospa sut saisin ihan kokonaan, sua hyvänä pitäisin, nyt ja ainiaan. Kuinka mä uneksinkaan siitä että tekisit sen mulle mun nukkuessani, ujo kun olet, mut kiihottaisit, ja mä siihen heräisin, märkänä, ennen kuin laukeaisit, ja saisin olla sulle hellä. Siinä me jatkettais aamuun asti, kosketellen, toisiamme kiihottaen, laueten. Haluaisin tuntea sun räjähtävän muhun, joka solullani sut. En yhdeksi yöksi, vaan loppuelämäksi. Hyvänä sua pitäisin, hellästi hoitaisin. Sä tiedät sen, vaan et vielä uskalla, vai tulisitko vielä vähän lähemmäksi, koskettaisit, kokeilisit vähän? Mun kanssani et sitä katuisi, et ekaa kertaa etkä ikinä. Säkin haluaisit lisää sen jälkeen, mun kanssa, tiedän sen.
Mutta miten saisin sun uskaltamaan? Susta kuitenkin uneksin, joka päivä, joka yö, en pysty enää muista uneksimaan. Tule jo mun luo, sut haluan ihan kokonaan..rakas skorpionini..

3

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten¤

      kauniisti tuo on sanottu!

    • Skopu.

      Mihin päin pitäisi suunnistaa? :)

      • suukko :

        ihan suulle, ei poskelle, kädelle. Tai kysy multa suoraan.
        Helpottaa jos ensin itsekin raotat tunteittesi laatua minua kohtaan etten yksin joutuisi niistä kertomaan, ja sinä sitten - kun saalis on jo valloitettu - minua jättäisi.

        Tai ehkä minä kuitenkin jätän sinut sudämestäni nyt jo, kun en sinusta selvää saa. Kun taas pidämme monen viikon tai kuukauden tauon, olen jo etääntynyt sinusta niin paljon että olisi itseni kiusaamista päästää sinut jälleen lähelle. Silloin sinä teet taas kaikkesi, kiihkeästi, päästäksesi lähelle. Sillä aikaa olet tehnyt tätä samaa muiden 'ystäviesi' kanssa.

        Ethän sinä skorppari kuitenkaan todellista kahdenvälistä oikeaa parisuhdetta halua.
        Ainakaan minun kanssani. Tämä on päätelmäni, sillä onhan sinulla ollut aikaa tuoda julki tunteesi minua kohtaan, jos sinulla niitä on, tai vaikka olisikin, jos sinä kanssani olisit oikeasti jotain halunnut.
        Et sinä minua oikeasti halua koska olen ollut lähellä ja saatavilla.

        Löydän sitten joskus myöhemmin, suruni syötyäni ja haavani nuoltuani jonkun toisen, selkeämmän, tavallisemman, joka USKALTAA kertoa minulle tunteistaan, ottaa syliin ja pitää hyvänä.
        Kaduttaa että päästinsinut lähelle.
        Elämä on niin lyhyt, lyhyempi kuin arvaatkaan.
        Mutta ehkä sinä katselet niitä viisivuotiaita, sitten kolmenkymmenen vuoden päästä. Minä en.
        Minä haluaisin jonkun omanikäiseni, en pikkuista joka voisi olla lapseni. Tai vanhempieni ikäistä, jolla on enää suhteellisen vähän aikaa tässä ajassa.

        Miksi, skorpioni, miksi venytät ja virutat näin on-off? Mikset päästä kokonaan irti, tai jopa sano suoraan, jos et mitään halua kanssani, se olisi reilumpaa kuin tällainen kiduttaminen. Miksi näin teet?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe