Kerronko leijonamiehelle että rakastan häntä?
Mietin sitä siksi että jos ajankin hänet pois viereltäni sillä? tai jos olenkin sen jälkeen liian varma hänelle ja tämä toisi mukanaan sen negatiivisen vaikutuksen.
Suhteemme on uusi mutta tässä on jotain mitä ei ennen ole ollut ja hän myös on näyttänyt minulle uskottavasti kuinka paljon välittää ja haluaa olla kanssani.
Olemme jo keski-ikäisiä ja elämää nähneitä.
Tällainen kysely täällä tietnkin on vähän lapsellista mutta mielipiteitä ja kokemuksia olisi kiva kuulla.
Pettymykisä on takana tähän ikään mennessä ihan riittävästi ja pelko epäonnistumisesta kalvaa tosissaan.
Kerronko
4
1128
Vastaukset
- sama tilanne
Kerro toki,jos hällä samat tunteet sinuun.Itsekkin olemme keski-iän ylittäneet.
Meilläkin tuore suhde ja rakkaus iski
molempiin.Kerroin omalleni rakastavani häntä
ja yllätys,niin hänkin minua.Leijona vaatii
huomiota ja ylenpalttista hellyyttä,mutta
osaa myös antaa sitä rakkaalleen.Ei
tunnustuksesi aja häntä pois,jos on
tosissaan kanssasi.Nautinnollisia hetkiä
Leijonasi seurassa.- tunnisti
olevan uusi suhde het tuoreeltaan,paljon vai liian vähän,siinäpä vasta pulma
- Nimetön
kannattaa vastata kun olen itse itse leijona mies ja se olisi upeaa jos minulle sanoittaisiin noin. me leijonat olemme kyltymättömiä romantikkoja, minä ainakin
- Lionman35
helkkari että on romanttista! Tippa herahti linssiin...snif...kerro kuinka kävi....snif...nessuja tarvis....Kyl on romanttista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2646586SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p795218Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.984150SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2683612Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat633374Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463139Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2412743Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752071SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden441594Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491485