Ei kannata roikkua missään pihtarissa. Itse olen aina löytänyt nopeasti uuden joka antaa kiltisti ainakin vähän aikaa.
Puutteessa ei muijan takia kannata elää.
Jos kanttura ei anna se kannattaa pistää kiertoo
8
2465
Vastaukset
nimittelekös omaa naista"LEHMÄKSI" !
kuinka luulet naisen enään haluavan sinunlaistas
miestä .jonka päässä pyörii vaan .ilkeät loukkaukset ja kylmä asenne naisia kohden.
Varmaan löytyy hetken-huvia paljonkin .
Mutta varmaan tulee " sellainen päivä sinulla eteen" ..jolloin kaipaat myös jotain syvempää
ihmis-suhdetta.. Vaan meitä taitaa olla joka junaa..joillekin varmaan sopii ..että voi alentaa naista ..vaikka vaan yhen -yön kerrallaan!
- - WrouMaria
Tää RikuJasse on ilmeisemmin aikas huono sängyssä kun naiset alkavat pihtaamaan. Luulen että naisille kävi paremmin kuin hyvin kun pääsivät RikuJassesta eroon...
- että niin...
että joudut deittailemaan kantturoita..
Toiset deittailee rotunaisia. Ja kun hommat hoitaa hyvin niin on ihan ylitarjontaa. - Ammuuu ammuuuuuuuu
Minkä takia olet vain kierrätettävää kamaa naisille:) Ja siksi ne sinun lukemattomat kantturasi ovatkin lopettaneet antamasta sinulle:)
- sulle se on
varmasti hyvä ratkaisu. mee vaan takasi navettaas erottelemaan kantturat pihtaajista ja antajista.
- vahingolista
itsellesi kuin lehmälle, tai sitten olet jättänyt luonnon/eläintieteet kokonaan opisekelematta.
suosittelen pikaista ajantilausta psykologin vastaanotolle sekä ota yhteus opinto-ohjaan
niin jää sitten eläimet koskemattomaksi kaltaiseltasi ihmispedolta. - mäkä
...ainakin vähän aikaa, niinpä niin. No ei kukaan tollasta kauaa jaksais kattookaan. Ne jotka nimittelee naisia kärsii itse huonosta itsetunnosta, täytyy vaan saada sitä omaa mitättömyyttä siirrettyä johonkin ulkopuolelle.
- IdaMarel
on pakko antaa... Oletko katsonut peiliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 423177
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔251899- 941694
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon451567- 541478
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1111352Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3091331- 1051316
- 1311194
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2211115