Kaikki normaalit festari rutiinit ovat kiellettyjä. Enää ei saa grillata omissa grilleissä järkkärit olivat tosi hermolla päällä kokoajan ajelivat mönkijöillä holtittomasti. Kaiken huippu oli se kun satoi kaatamalla niin olimme panneet pressun puuhun kiinni jottemme kastu aivan märäksi niin järkkärit tulivat katkomaan niistä narut. Taisi osua oma ilkeys järjestäjiin ens vuonna yleisökadossa.
Kalajoellekko?
3
1132
Vastaukset
- Järkkärit oli mulkkuja
Ja pressut oli kielletty sen takia, et ne voi syttyä palamaan grillatessa. Näin kertoi herra "olen kusipää järjestyksenvalvoja"! Siis mitä Vittua! Grillaaminen omilla grilleillä oli kielletty ni miten ne pressut voi grillatessa syttyä...
- tiukempi kuri
Ensi vuonna on teltatkin kiellettyjä ja joutuu nukkumaan taivasalla.
- -savolaeset naeset-
...ensi vuonna Kuopijoon, Raahalahen leirintäalueelle. Siellä suap rillata raahassa omilla vehkeillä ja muata vaekka kumivenneessä pihamualla.
Meetä oli neljä naesta siellä ja lystiä piisasi koko rahan eestä. Aarinko paesto lähes koko ajan. Yhesti kastuttiin kunnolla, kun kontattiin laavantae uamuna ravintolasta leirintäaluveen mökkiin. Päevät otettiin tissiliivisillämme aarinkkoo.
Siellä oli paljo mukavvoo porukkoo ympäri Suommee. Terveesiä vuan kaekille !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221