Tänään sitten näkyi liikenteessä eka uusi Accord. Ajelin pitkän aikaa samaa tahtia ja tsiigailin eri puolilta. Nyt on sanottava että kovilla on IS sen kanssa jos tyylipisteitä jaetaan, sanoisinpa melkein että jälkeen jää.
Toiseksi taitaa jäädä IS
41
1959
Vastaukset
- kattonu
piirrettyjä? Kelku K jää aina kakkoseksi. Niin tässäkin. Accord on ensinnäkin tavis perheauto ja IS on takaveto-premium. Toisekseen Accord on tavis perheauton näköinen, pullea pallukka, kun taas IS on oikeasti linjakas ja puhdaspiirteinen.
- kelju K
...minusta katselijasta näytti Acordissa olevan aikalailla särmää kun taas IS pohjimmiltaan vieläkin heijastaa Tojon aran neutraalia muotoilufilosofiaa, ei oikein jotenkin ole nk. "munaa".
- hohtaa ja puhuu
kelju K kirjoitti:
...minusta katselijasta näytti Acordissa olevan aikalailla särmää kun taas IS pohjimmiltaan vieläkin heijastaa Tojon aran neutraalia muotoilufilosofiaa, ei oikein jotenkin ole nk. "munaa".
Kylmä fakta on, että Honda voi vain haaveilla Lexuksen laadusta. IS on todella sivistynytä rautaa Accordin rinnalla, uuden ja vanhan.
- Kertariitti
hohtaa ja puhuu kirjoitti:
Kylmä fakta on, että Honda voi vain haaveilla Lexuksen laadusta. IS on todella sivistynytä rautaa Accordin rinnalla, uuden ja vanhan.
Natinakunkku sukisukin tuotoksia ei enää toista kappaletta meille tarvitse hankkia. Oli senverran runsasta se laatu että tuli nitinati-kiintiö kerralla täyteen.
- keljuttaa
minua ja Lexukseni menoa tien päällä, kun ei tiedä oletko ohittamassa vai miksi lähietäisyydellä pyörit. Toivoisin, että Lexus-fanit käyttäytyisivät ainakin hieman fiksummin. Tämä on ikävä riesa L:n omistajille alueella, jossa merkin edustus on promillen luokkaa!
- on halpis
Honda on Toyotan halpisversio kun laadustra puhutaan. Hondan kestävyys ja ominaisuudet paljon Tojoa heikompia.
- Lexusta
erota korealaisista Hyundaista ja KIA:sta ainakaan päältä päin. Ostakaa oikea auto jos on varaa.
- sinulle!
Lexusta kirjoitti:
erota korealaisista Hyundaista ja KIA:sta ainakaan päältä päin. Ostakaa oikea auto jos on varaa.
Osta nyt ensin vaikka tämän vuosituhannen puolella tehty auto, edes Kia, ja tule sitten puhumaan. Lexusta oikeampaa autoa ei olekaan.
- oikea auto.
sinulle! kirjoitti:
Osta nyt ensin vaikka tämän vuosituhannen puolella tehty auto, edes Kia, ja tule sitten puhumaan. Lexusta oikeampaa autoa ei olekaan.
Se maksaa selvästi enemmän kuin Lexus. Lexuksen luokittelen noiden korealaisten ja japanilaisten kanssa samaan kastiin. Lexus tosin ruostuu nopeammin kuin korealaiset.
- sinä et tiedä
oikea auto. kirjoitti:
Se maksaa selvästi enemmän kuin Lexus. Lexuksen luokittelen noiden korealaisten ja japanilaisten kanssa samaan kastiin. Lexus tosin ruostuu nopeammin kuin korealaiset.
mitään, kun et kerta Lexuksista tuon enempää ymmärrä.
Maksaa selvästi enemmän kuin Lexus... Enemmän kuin mikä Lexus? Vuoden -89 LS? Onhan se jo polkuautoksi kallis peli sitten se sun "autosi".
Kokonaan toinen asia on sitten se, että kannattaako ylpeillä sillä että on maksanut huonommasta tuotteesta isomman hinnan? - touhua
sinä et tiedä kirjoitti:
mitään, kun et kerta Lexuksista tuon enempää ymmärrä.
Maksaa selvästi enemmän kuin Lexus... Enemmän kuin mikä Lexus? Vuoden -89 LS? Onhan se jo polkuautoksi kallis peli sitten se sun "autosi".
Kokonaan toinen asia on sitten se, että kannattaako ylpeillä sillä että on maksanut huonommasta tuotteesta isomman hinnan?ovat kirjoituksesi. Huomaa sukulaisuuden Toyotaan jo omistajien kirjoituksista.
Eli autoni on BMW xd 530d 2007. Tuote on varmasti paljon parempi kuin vastaava riisipussi Lexus. - olet itsekin!
touhua kirjoitti:
ovat kirjoituksesi. Huomaa sukulaisuuden Toyotaan jo omistajien kirjoituksista.
Eli autoni on BMW xd 530d 2007. Tuote on varmasti paljon parempi kuin vastaava riisipussi Lexus.Vai että sellainen bemppu sulla oikein on. Ilmankos hengailet S24:n Lexus-palstalla kertomassa miten japanilaiset on ihan huonoja. Hauska kaveri.
- corollalla mitään
mahdollisuuksia ole.
- premium!
IS on markkinoiden edullisin premium. Siinä ei paljon ole jakoa tavis-Hondalla, joka on rumempi, etuvetoinen ja KALLIIMPI.
- sontakärsä
Honda keskittyy moottoriteknologiaan ja panostus näkyy. IS:n aven moottorit eivät käsittääkseni ole mainetta erityisemmin niittäneet.
- Vaan halvin
premium! kirjoitti:
IS on markkinoiden edullisin premium. Siinä ei paljon ole jakoa tavis-Hondalla, joka on rumempi, etuvetoinen ja KALLIIMPI.
Kovin muovinen yritelmä
- enemmän
sontakärsä kirjoitti:
Honda keskittyy moottoriteknologiaan ja panostus näkyy. IS:n aven moottorit eivät käsittääkseni ole mainetta erityisemmin niittäneet.
kiitosta on keränneet, kuin Hondan perheautomoottorit. Missä on Hondan V6-moottorit? Missä on Hondan teho-dieselit?
- muovinen!
Vaan halvin kirjoitti:
Kovin muovinen yritelmä
Viimeistelyn laatu on saanut ylistystä aika tavalla verrattuna esim. BMW:n 3-sarjaan. Puhumattakaan sitten jostain perheauto-Accordeista.
- ja hah!
sontakärsä kirjoitti:
Honda keskittyy moottoriteknologiaan ja panostus näkyy. IS:n aven moottorit eivät käsittääkseni ole mainetta erityisemmin niittäneet.
hah hah ja hah! Päivän paras vitsi. Honda ei ole antanut mitään moottoriteknologian alalla. Toyota on aivan ylivoimainen. Toyota johtaa kehitystä ja määrää suunnan. Honda, kuten muutkin valmistajat vain seuraavat ja ihmettelevät Toyotan ylivoimaa.
- murjaisit!
ja hah! kirjoitti:
hah hah ja hah! Päivän paras vitsi. Honda ei ole antanut mitään moottoriteknologian alalla. Toyota on aivan ylivoimainen. Toyota johtaa kehitystä ja määrää suunnan. Honda, kuten muutkin valmistajat vain seuraavat ja ihmettelevät Toyotan ylivoimaa.
Toyota tekee perinteisiä HALPOJA moottoreita. Toyotan dieseltekniikka on naurettavalla tasolla. BMW johtaa moottoriteknologiaa.
Honda on muuten selvästi edellä Toyotaa.
Tervesin Autoinsinööri -86 (valmistumisvuosi) - vuotesi
murjaisit! kirjoitti:
Toyota tekee perinteisiä HALPOJA moottoreita. Toyotan dieseltekniikka on naurettavalla tasolla. BMW johtaa moottoriteknologiaa.
Honda on muuten selvästi edellä Toyotaa.
Tervesin Autoinsinööri -86 (valmistumisvuosi)kertoo myös sen ajan, johon maailmankuvasi on ilmeisesti jämähtänyt. Tosin sekään ei selitä käsitystäsi Hondan tasosta. Honda sai ENSIMMÄISEN diesel-moottorinsa aikaiseksi vuonna 2005. Honda ei ole Toyotan tasolla alkuunkaan: se on jäljessä niin tehoissa, väännössä kuin puhtaudessa.
BMW johtaa sitä moottoriteknologiaa, joka näyttää hyvältä kiiltävälle paperille painetuissa esitteissä (kuten Efficient Dynamics). Se ei vaan toimi reaalimaailmassa... Kaikkea ei tosin BMW:kään pysty valehtelemaan, kuten päästöarvoja. 320d vs IS 220d: CO-päästöt g/km BMW 0,249 Lexus 0,13 ; NOX-päästöt g/km BMW 0,171 Lexus 0,16 ; Hiukkaspäästöt g/km BMW 0, Lexus 0,002. - edelleen
vuotesi kirjoitti:
kertoo myös sen ajan, johon maailmankuvasi on ilmeisesti jämähtänyt. Tosin sekään ei selitä käsitystäsi Hondan tasosta. Honda sai ENSIMMÄISEN diesel-moottorinsa aikaiseksi vuonna 2005. Honda ei ole Toyotan tasolla alkuunkaan: se on jäljessä niin tehoissa, väännössä kuin puhtaudessa.
BMW johtaa sitä moottoriteknologiaa, joka näyttää hyvältä kiiltävälle paperille painetuissa esitteissä (kuten Efficient Dynamics). Se ei vaan toimi reaalimaailmassa... Kaikkea ei tosin BMW:kään pysty valehtelemaan, kuten päästöarvoja. 320d vs IS 220d: CO-päästöt g/km BMW 0,249 Lexus 0,13 ; NOX-päästöt g/km BMW 0,171 Lexus 0,16 ; Hiukkaspäästöt g/km BMW 0, Lexus 0,002.ja Honda on selkeästi edellä bensiinimoottoreissa Toyotaa. Vaikea sanoa dieselmoottoreiden osalta tilannetta vielä tässä vaiheessa Hondan osalta. Toyota on kuitenkin aivan jälkijunassa useimpiin muihin nähden.
Moottoreista löytyy muitakin ominaisuuksia kuin päästöt. - löytyy
edelleen kirjoitti:
ja Honda on selkeästi edellä bensiinimoottoreissa Toyotaa. Vaikea sanoa dieselmoottoreiden osalta tilannetta vielä tässä vaiheessa Hondan osalta. Toyota on kuitenkin aivan jälkijunassa useimpiin muihin nähden.
Moottoreista löytyy muitakin ominaisuuksia kuin päästöt.Esimerkiksi teho, vääntö, melu jne. Kaikissa Lexus vähintään tuon BMW:n tasoinen, Hondasta nyt puhumattakaan.
Bensamoottoreissa Honda laahaa Lexukseen verrattuna perässä jo ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että sillä ei ole tarjota kuusisylinteristä mallia. Se on toki ihan ymmärrettävää, kun verrataan perheautoa premiumiin. Lexuksen V6 on muuten kerta kaikkiaan loistava kone. Kun saisi sellaisia Avensikseenkin, niin ei ihan äkkiä tarvitsisi valittaa Toyotan huonosta moottoritarjonnasta. - premium, kyllä
premium! kirjoitti:
IS on markkinoiden edullisin premium. Siinä ei paljon ole jakoa tavis-Hondalla, joka on rumempi, etuvetoinen ja KALLIIMPI.
olet sekaisin. Ei kallis corolla ole premiumia nähnytkään. Arvostus taunuksen tasolla, siinä sulla premiumia.
- toyotan öljyäkuluttavat
ja hah! kirjoitti:
hah hah ja hah! Päivän paras vitsi. Honda ei ole antanut mitään moottoriteknologian alalla. Toyota on aivan ylivoimainen. Toyota johtaa kehitystä ja määrää suunnan. Honda, kuten muutkin valmistajat vain seuraavat ja ihmettelevät Toyotan ylivoimaa.
moottorit (1.6, 1.8). Tekniikan huippua vai??? Ei tule ainakaan jäteöljyä..hahhaahhaahaahahaaa
- sanoit että
löytyy kirjoitti:
Esimerkiksi teho, vääntö, melu jne. Kaikissa Lexus vähintään tuon BMW:n tasoinen, Hondasta nyt puhumattakaan.
Bensamoottoreissa Honda laahaa Lexukseen verrattuna perässä jo ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että sillä ei ole tarjota kuusisylinteristä mallia. Se on toki ihan ymmärrettävää, kun verrataan perheautoa premiumiin. Lexuksen V6 on muuten kerta kaikkiaan loistava kone. Kun saisi sellaisia Avensikseenkin, niin ei ihan äkkiä tarvitsisi valittaa Toyotan huonosta moottoritarjonnasta.tojossa on V6. Mitäs siinä sitten valitat.
- premium!
premium, kyllä kirjoitti:
olet sekaisin. Ei kallis corolla ole premiumia nähnytkään. Arvostus taunuksen tasolla, siinä sulla premiumia.
Lexus on todella edullinen hinnaltaan verrattuna kilpailijoihinsa, mutta se on silti täysin kiistaton premium. Kiistattomampi kuin esim. Volvo, Saab tai Alfa, varauksin jopa Audi. MB:n, BMW:n ja Jaguarin seurassa. Ja sekös teininatsia harmittaa.
- tarkemmin
sanoit että kirjoitti:
tojossa on V6. Mitäs siinä sitten valitat.
Sanoin, että Lexukseen saa V6:n. Ja hyvän saakin.
- muna.
Vaan halvin kirjoitti:
Kovin muovinen yritelmä
Vaikka kuinka hartaasti ja suurella rahalla yritetään, lopputulos on jotenkin...noh, muovinen kuori ilman todellista omaa puhuttelevaa ydintä. Katsoi sitten näitä premiumiksi yritettyjä autoja taikka moottoripyöriä tai vaikka stereolaitteita: kun tuodaan rinnalle vaikkapa volvo, harrikka ja b&o niin kellekään ei ole epäselvää kumpi joukko on aito asia ja kumpi sitten jonkinlainen kopioyritelmä. Hyviähän ne saattavat olla, jopa parempiakin kuin esikuvansa, en kiistä, mutta jotakin silti puuttuu jonka vuoksi ne jäävät jäljitelmiksi joita tulee ja menee eivätkä kuluttajien mieliin jää.
- Ei veljet
muna. kirjoitti:
Vaikka kuinka hartaasti ja suurella rahalla yritetään, lopputulos on jotenkin...noh, muovinen kuori ilman todellista omaa puhuttelevaa ydintä. Katsoi sitten näitä premiumiksi yritettyjä autoja taikka moottoripyöriä tai vaikka stereolaitteita: kun tuodaan rinnalle vaikkapa volvo, harrikka ja b&o niin kellekään ei ole epäselvää kumpi joukko on aito asia ja kumpi sitten jonkinlainen kopioyritelmä. Hyviähän ne saattavat olla, jopa parempiakin kuin esikuvansa, en kiistä, mutta jotakin silti puuttuu jonka vuoksi ne jäävät jäljitelmiksi joita tulee ja menee eivätkä kuluttajien mieliin jää.
Niihän se on. Tuote voi olla niin kauan helevetin hieno ja täydellisen munaisa ja aidon oloinen. Mutta.. kun (jos ei sitä tiedä) tulee ilmi että kyseessä onkin japanilainen tuote, niin kaikki romahtaa ja sitten alkaa sättiminen. Ihme asenne pitää olla jos noin ajattelee. En ymmärrä
- mielummin paskan
muna. kirjoitti:
Vaikka kuinka hartaasti ja suurella rahalla yritetään, lopputulos on jotenkin...noh, muovinen kuori ilman todellista omaa puhuttelevaa ydintä. Katsoi sitten näitä premiumiksi yritettyjä autoja taikka moottoripyöriä tai vaikka stereolaitteita: kun tuodaan rinnalle vaikkapa volvo, harrikka ja b&o niin kellekään ei ole epäselvää kumpi joukko on aito asia ja kumpi sitten jonkinlainen kopioyritelmä. Hyviähän ne saattavat olla, jopa parempiakin kuin esikuvansa, en kiistä, mutta jotakin silti puuttuu jonka vuoksi ne jäävät jäljitelmiksi joita tulee ja menee eivätkä kuluttajien mieliin jää.
"alkuperäis"tuotteen kuin toimivan "kopion". Tiedätkö että olet ääliö jolta lypsetään rahat pois. esim Harrikka tunnetaan maailman kalliimpana puolivalmisteena, epäiskussa käyvällä koneella. Muistikuvat ovat sitä että kallista oli ja nyrkit rasvassa oli. Mutta pääasia on se että se oli harrikka jota korjasin koko kesän sillä aikaa kun naapuri kiersi hondalla eurooppaa.
- antanut mitää
ja hah! kirjoitti:
hah hah ja hah! Päivän paras vitsi. Honda ei ole antanut mitään moottoriteknologian alalla. Toyota on aivan ylivoimainen. Toyota johtaa kehitystä ja määrää suunnan. Honda, kuten muutkin valmistajat vain seuraavat ja ihmettelevät Toyotan ylivoimaa.
mielestäni kyllä, f1:ssä muutama maailman mestaruus samoin moottoripyörissä, unohtamatta amerikan formulaa. Maailman kovimpia sarjoja, kuinkas lexus ja bmw? ei taida löytyä mitään meriittilistalta!
- tuotannossa jo yli 15vuotta
enemmän kirjoitti:
kiitosta on keränneet, kuin Hondan perheautomoottorit. Missä on Hondan V6-moottorit? Missä on Hondan teho-dieselit?
kannattaa tutkia asiaa ennenkun laukoo disinformaatiota.
Honda uutisten mukaan seuraavan sukupolven dieselmoottorit ovat yhtä puhtaita kuin bensiinimoottorit. - uudelleen
tuotannossa jo yli 15vuotta kirjoitti:
kannattaa tutkia asiaa ennenkun laukoo disinformaatiota.
Honda uutisten mukaan seuraavan sukupolven dieselmoottorit ovat yhtä puhtaita kuin bensiinimoottorit.Ei se paljon auta, että niitä on tuotannossa. Toyotallakin on tuotannossa mm. Auris 3.5-litraisella V6:lla ja nelivedolla. Arvaa löhduttaako, kun ei sellaista tänne saa vaikka kuinka kinuaa paikalliselta Toyota-kauppiaalta.
Hondan uutisten mukaan Hondan seuraavan sukupolven dieselit ovat tietenkin parasta sitten siivutetun leivän. Se ei paljon paina. - kova sana
antanut mitää kirjoitti:
mielestäni kyllä, f1:ssä muutama maailman mestaruus samoin moottoripyörissä, unohtamatta amerikan formulaa. Maailman kovimpia sarjoja, kuinkas lexus ja bmw? ei taida löytyä mitään meriittilistalta!
myös lumilingoissa ja aggregaateissa. Varmaan ainakin tsiljoona maailmanmestaruutta. Ja tuo nykyinen F1-auto se vasta onkin tosi hyvä, F3:sissa sillä voisi varmaan jopa voittaa kisoja.
- etevämpi
kova sana kirjoitti:
myös lumilingoissa ja aggregaateissa. Varmaan ainakin tsiljoona maailmanmestaruutta. Ja tuo nykyinen F1-auto se vasta onkin tosi hyvä, F3:sissa sillä voisi varmaan jopa voittaa kisoja.
moottoriteknologiassa. Myönnetään, että BMW ja Mersu ovat kaukana Hondankin edellä. BMW otti jo voiton Formuloissa.
- puolestaan
etevämpi kirjoitti:
moottoriteknologiassa. Myönnetään, että BMW ja Mersu ovat kaukana Hondankin edellä. BMW otti jo voiton Formuloissa.
otti viimeisessä kisassa palkintopallisijoituksen ollen kaikkia mersuja ja bemareita edellä. Paras Honda oli 14.
- ongelma jos oot köyhä
uudelleen kirjoitti:
Ei se paljon auta, että niitä on tuotannossa. Toyotallakin on tuotannossa mm. Auris 3.5-litraisella V6:lla ja nelivedolla. Arvaa löhduttaako, kun ei sellaista tänne saa vaikka kuinka kinuaa paikalliselta Toyota-kauppiaalta.
Hondan uutisten mukaan Hondan seuraavan sukupolven dieselit ovat tietenkin parasta sitten siivutetun leivän. Se ei paljon paina.kyllä en Auriksen voi ostaa Suomesta! No nämä juntit luulee että vain listoilla olevia saa Suomesta, kaikki merkit ja mallit voi ostaa jos vain paalua löytyy.
- ovat olleet indy sarjassa
puolestaan kirjoitti:
otti viimeisessä kisassa palkintopallisijoituksen ollen kaikkia mersuja ja bemareita edellä. Paras Honda oli 14.
500 cc moottoripyörissä? Mistä voin ostaa toyota taibmw lumilingon? Löytyykö bmw:ltä, toyotalta tai mersulta jettejä? Puhutaampa asiaa, ei resurssit,tietotaito riitä, pahoittelen.
- räpiköintiä!
puolestaan kirjoitti:
otti viimeisessä kisassa palkintopallisijoituksen ollen kaikkia mersuja ja bemareita edellä. Paras Honda oli 14.
Formulahistorian suurimmalla budjetilla palkintopallisija 5 vuodessa - ei hyvä! Sanoisin, että kaikkien tojojen ostajien rahat menevät kankkulan kaivoon.
- se budjetti
räpiköintiä! kirjoitti:
Formulahistorian suurimmalla budjetilla palkintopallisija 5 vuodessa - ei hyvä! Sanoisin, että kaikkien tojojen ostajien rahat menevät kankkulan kaivoon.
Sä vaahtoat ensin nykytallien suurimmasta budjetista ja nyt jo kaikkien aikojen suurimmasta. Tosiasia on kuitenkin, että Hondalla on tällä hetkellä suurin budjetti ja ainakin Hondan, Rellun, BMW:n ja Mersun F1-historia on vienyt huomattavasti enemmän rahaa kuin Toyotan. Siis kumulatiivisesti.
Toyota muuten sai ensimmäiset palkintopallisijoituksensa jo vuonna 2005, kaksi kakkostilaa ja kerran kolmas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875