Hurmaava omaan pussiin pelaaja

Kaksoset tunteva

Otsikko jo kertookin... Kaikki tuntemani kaksoset ovat erittäin viehättäviä, naiset sekä miehet. Myös oma lapseni edustaa kyseistä merkkiä. Lahjakkaita monitaitureita, sosiaalisesti avoimia ja muiden ihmisten kanssa hyvin toimeentulevia.... mutta, mutta, mutta ikävä puoli kaksosessa on suunnaton itsekkyys. Oma etu ajaa aina muiden edelle. Kaksonen ei epäröi käyttää toista taloudellisesti hyväkseen tai tunne omantunnontuskia siitä että saa muut tekemään itselleen ilmaisia palveluksia. Omat "palveluksensa" hän kyllä hinnoittelee korkealle. Ja kun hänen elämänsä on järjestyksessä, hän ei jaksa kuunnella muiden murheita, tilanteen ollessa toisin päin hän kyllä hakee tukea ja kuuntelijaa ystävistään. Aika pinnallisia ystävinä ja armottomia flirttejä. Kaksoset eivät edes itse hyväksy itseään, omaavat usein osaavan pinnan alla erittäin huonon itsetunnon ja siksi useat heistä juovat paljon. Sisimmässään itkevät ja ihmettelevät miksei heitä hyväksytä...hiukkanen vähemmän itsekkyyttä ja omahyväisyyttä, niin olisitte täydellisiä ystävinä.

9

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

      pitää olla kaksosen kanssa, jos se tökkii?

    • ole väärä

      palsta, kaksosten palsta on erikseen.

    • ProSaral

      Eiköhän skorpioonia pidetä yleisesti itekkäimpänä merkkinä. Omaan napaansa tuijottaja.

      Mun tuntemani kaksoset ovat anteliaita ja tuskin yhtäkään heistä voi sanoa juopoksi.

      Tuo hämmästyttää, että lasket oman lapsesikin aika alhaalle. Ehkä vikaa löytyy myös sinusta äitinä.

      Herää kysymys, miksi oikeastaan kirjoitit tuon juttusi???

      • kaksoset tunteva

        On minulla muitakin lapsia, mutta jos on itsekkyys luonteenpiirteenä, niin se on (rakastan häntä silti tietenkin, mutta en ole sokea hänen luonteensa tälle puolelle). Muut lapsistani osaavat kyllä ottaa muut huomioon ja vanhin antaisi paidankin päältään, jos huomaisi jonkun tarvitsevan. Tasapuolisen kasvatuksen ovat saaneet, mutta jokainen on omanlaisensa omine luonteenpiirteineen. Entinen paras ystäväni oli kaksonen, samoin ex:äni, nykyinen esimieheni...kaikki ovat aluksi vaikuttaneet tosi reiluilta, mutta pitkässä juoksussa on alkanut omaan pussiin pelaaminen tökkiä. Tänne kirjoittelin, kun nyt skorpparina satuin tätä palstaa vilkaisemaan ja joku kyseli kuinka skorppari ja kaksonen sopivat yhteen.


      • hyvään uskova
        kaksoset tunteva kirjoitti:

        On minulla muitakin lapsia, mutta jos on itsekkyys luonteenpiirteenä, niin se on (rakastan häntä silti tietenkin, mutta en ole sokea hänen luonteensa tälle puolelle). Muut lapsistani osaavat kyllä ottaa muut huomioon ja vanhin antaisi paidankin päältään, jos huomaisi jonkun tarvitsevan. Tasapuolisen kasvatuksen ovat saaneet, mutta jokainen on omanlaisensa omine luonteenpiirteineen. Entinen paras ystäväni oli kaksonen, samoin ex:äni, nykyinen esimieheni...kaikki ovat aluksi vaikuttaneet tosi reiluilta, mutta pitkässä juoksussa on alkanut omaan pussiin pelaaminen tökkiä. Tänne kirjoittelin, kun nyt skorpparina satuin tätä palstaa vilkaisemaan ja joku kyseli kuinka skorppari ja kaksonen sopivat yhteen.

        Olet todella oikeassa kaksosesta,minulla 34v kokemus ja viimein irtioton tein, hyväksikäyttäjä on TODELLAKIN!!!!!!
        Ei vain meinnannut päästää irti, hänen omaisuuttaan kun olin kuulemma minäkin.
        Nyt jäljestäpäin kuullut, että on vihannut koko sukunsa voimin minua alusta-asti.......ihmetelleet yhdessä kuinka on voinut sietää minua ja antaa asua saman katon alla viiden lapsen kanssa!!!


      • Kaksoset tunteva
        hyvään uskova kirjoitti:

        Olet todella oikeassa kaksosesta,minulla 34v kokemus ja viimein irtioton tein, hyväksikäyttäjä on TODELLAKIN!!!!!!
        Ei vain meinnannut päästää irti, hänen omaisuuttaan kun olin kuulemma minäkin.
        Nyt jäljestäpäin kuullut, että on vihannut koko sukunsa voimin minua alusta-asti.......ihmetelleet yhdessä kuinka on voinut sietää minua ja antaa asua saman katon alla viiden lapsen kanssa!!!

        Ja jaksamista sulle. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Jätä vaan sukulaisten kommentit omaan arvoonsa. Olen aina ihmetellyt tuota eron jälkeen henkisellä väkivallalla sukulaislauman toisen puoliskon päälle käymistä. Eihän ero ole koko suvun asia, vaan asianomaisten itsensä, sekä heidän lastensa. Erotilanteessa / jälkeen saattaa ahdistaa aivan valtavasti. Jos mahdollista, kannattaa etsiä itselleen ammattimaista keskusteluapua. Juttelu ammattilaisten kanssa auttaa jäsentämään asioita, saamaan eri perspektiivejä omaan ajatteluunsa ja oman raivon/surun käsittelyyn ja jos alaikäisiä lapsia, auttavat heitäkin selviämään erosta mahdollisimman vähin henkisin mustelmin. Itse sain aikoinaan valtavasti voimia juuri noista keskusteluista ja auttoivat minua käsittelemään henkistä väkivaltaa jota olin kokenut. Pystyin viemään eron loppuun saakka, vaikka muuten olisin ehkä palannut taas uudestaan samaan sontaan. Ei muuta kuin pysy vahvana kyynelistä huolimatta...joihinkin asioihin vaan ei ole tuskatonta oikotietä...mutta aika auttaa ja vapauttaa. Petollisin vaihe eron jälkeen on raivon haihtuessa ja hyvien muistojen vallatessa ajatuksia, muistot perheeseen / sukuun kuulumisesta / yhteisistä tekemisistä. Nyt kannattaa kirjoittaa kaikki eroamiseen johtavat syyt ylös, jotta muistaa, kun haikailuvaihe paluusta entiseen alkaa nostaa päätään. Pärjäät kyllä, kun päätät niin ja tarvittaessa muistat hakea apua.


      • pelaaja..
        hyvään uskova kirjoitti:

        Olet todella oikeassa kaksosesta,minulla 34v kokemus ja viimein irtioton tein, hyväksikäyttäjä on TODELLAKIN!!!!!!
        Ei vain meinnannut päästää irti, hänen omaisuuttaan kun olin kuulemma minäkin.
        Nyt jäljestäpäin kuullut, että on vihannut koko sukunsa voimin minua alusta-asti.......ihmetelleet yhdessä kuinka on voinut sietää minua ja antaa asua saman katon alla viiden lapsen kanssa!!!

        Sait tiivistettyä kaksosen luonteen muutamaan sanaan; omaan pussiin pelaaja! Näin on.

        Oman kokemukseni mukaan juuri vaikuttavat sympaattisilta aluksi, mutta kun enemmän tutustuu, niin alkaa totuus paljastua, kaksonen pelaa aina itselleen etua, eikä todella välitä kanssaihmisistään tuon taivaallista.

        Mulla on duunituttavana eräskin, joka itsepintaisesti liehittelee naisia, vaikka on naimisissa, yrittää sopia tapaamisia ja muuta paskaa, samalla mielistelee esimiehiään ja etenee urallaan ja on niin kukkoa tunkiolla että.

        Ihan karsee tapaus!


      • Gem-Ud
        pelaaja.. kirjoitti:

        Sait tiivistettyä kaksosen luonteen muutamaan sanaan; omaan pussiin pelaaja! Näin on.

        Oman kokemukseni mukaan juuri vaikuttavat sympaattisilta aluksi, mutta kun enemmän tutustuu, niin alkaa totuus paljastua, kaksonen pelaa aina itselleen etua, eikä todella välitä kanssaihmisistään tuon taivaallista.

        Mulla on duunituttavana eräskin, joka itsepintaisesti liehittelee naisia, vaikka on naimisissa, yrittää sopia tapaamisia ja muuta paskaa, samalla mielistelee esimiehiään ja etenee urallaan ja on niin kukkoa tunkiolla että.

        Ihan karsee tapaus!

        Karseeta panettelua! Ettei kysymys olisi vain yksinkertaisesti siitä, että kaksonen kävelee skorpioonin yli mennen tullen ja sitten te joudutte vikisemään tällä palstalla (provosoituna).

        Minäkin voisin kertoa monia negatiivisia esimerkkejä skorpiooneista ellen tietäisi, että useimmiten "viat" johtuu enemmänkin taustasta, kasvatuksesta tai sosiaalisesta asemasta kuin jostain epämääräisestä horoskooppimerkistä.

        Varmaan kaikki skorpioonit ovat Matti Vanhasia, joka juuri äänestettiin Suomen epäuskottavimmaksi poliitikoksi tai manipuloijien kruunaamattomia kuninkaita... Hjallis Harkimoita (skorpiooneja siis molemmat). Juha Mietoja ja prinssi Charleseita. Olenpas ennakkoluuloinen!

        Kaksoslapsi on hiomaton timantti, joka oikean kasvatusen myötä loistaa kirkkaammin kuin mikään muu tähtimerkki (jopa astrologit sanovat näin). Itsekkyys on oman tahdon ilmaisua, mutta jos se jatkuu keski-ikään asti, kysymys on kypsymättömyydestä. "Kypsymättömyys" tuo ikuinen kiertokulku joka ei katkea, ellei joku välillä kypsy, mutta harvemmin sellaista tapahtuu.

        En liehittele naisia, enkä tässä kesätyöpaikassani mielistele pomoa. Olen liian ujo (en uskalla naisille sanoa mitään) tai yhteistyöhaluinen, jotka helposti tulkitaan väärin. Haluaisin löytää enemmän.


      • lol----
        Gem-Ud kirjoitti:

        Karseeta panettelua! Ettei kysymys olisi vain yksinkertaisesti siitä, että kaksonen kävelee skorpioonin yli mennen tullen ja sitten te joudutte vikisemään tällä palstalla (provosoituna).

        Minäkin voisin kertoa monia negatiivisia esimerkkejä skorpiooneista ellen tietäisi, että useimmiten "viat" johtuu enemmänkin taustasta, kasvatuksesta tai sosiaalisesta asemasta kuin jostain epämääräisestä horoskooppimerkistä.

        Varmaan kaikki skorpioonit ovat Matti Vanhasia, joka juuri äänestettiin Suomen epäuskottavimmaksi poliitikoksi tai manipuloijien kruunaamattomia kuninkaita... Hjallis Harkimoita (skorpiooneja siis molemmat). Juha Mietoja ja prinssi Charleseita. Olenpas ennakkoluuloinen!

        Kaksoslapsi on hiomaton timantti, joka oikean kasvatusen myötä loistaa kirkkaammin kuin mikään muu tähtimerkki (jopa astrologit sanovat näin). Itsekkyys on oman tahdon ilmaisua, mutta jos se jatkuu keski-ikään asti, kysymys on kypsymättömyydestä. "Kypsymättömyys" tuo ikuinen kiertokulku joka ei katkea, ellei joku välillä kypsy, mutta harvemmin sellaista tapahtuu.

        En liehittele naisia, enkä tässä kesätyöpaikassani mielistele pomoa. Olen liian ujo (en uskalla naisille sanoa mitään) tai yhteistyöhaluinen, jotka helposti tulkitaan väärin. Haluaisin löytää enemmän.

        raukka :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe