kun on synt.14.12-54 Mäntässä klo 15?
Mikä on nouseva
3
685
Vastaukset
- kaksonen!
Nousumerkki Kaksosissa
Sinä et jaksa kauaa katsella samoja seiniä tai naamoja, sillä Kaksosnousuisena kiinnostut varsin nopeasti uusista asioista, jotka vievät sinua hetken aikaa niin että nuppu tuutii. Sinun ei kannattaisi tehdä liian pitkälle tähtääviä suunnitelmia, sillä silloin mielenkiintosi ehtii hiipua jo aikoja ennen kuin juttu sitten on toteutumassa. Luova hulluus ja hetkellisyys on pettämätön tavaramerkkisi. Vedät puoleesi filosofisia ja tulevaisuuden visioihin uskovia Jousimies tyyppejä, jotka aina lopulta saavat sinut kiehumaan ehdottomien mielipiteidensä liemessä.- Tietää
Olen syntynyt 30.11.66 Heinolassa klo.12.05.Mikähän on minun nouseva merkkini,olen hyvin erilainen jousimies kuin yleensä suorastaan päinvastainen.
- Astrotyyppi
Tietää kirjoitti:
Olen syntynyt 30.11.66 Heinolassa klo.12.05.Mikähän on minun nouseva merkkini,olen hyvin erilainen jousimies kuin yleensä suorastaan päinvastainen.
nouseva kauris, kuu ravussa. Ei ihme että epätyypillinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961649
- 741444
- 501377
- 561280
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041258SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735