O. www.forexyard.com
Uusi wincapital tullut
9
2281
Vastaukset
- tuo vaikuttaa.
Että oikein ilmaista rahaa jaetaan alkuun...
- uudet kujeet
Onhan täälläkin ollut Forexin rahanvaihtopisteitä ainakin 20 vuotta, mikäli kyseessä on sama firma?
FOREXYARD:in kotisivuilla sanotaan, että se on "based in Nicosia, Cyprus".
Suomessa valuutanvaihtokonttoreita pitävä Forex on puolestaan ruotsalaisen pankin "Forex Bank Aktiebolag" suomalainen sivukonttori.
- puolella!
Ne, jotka menevät halpaan, ja uskovat näitä rahojensa moninkertaistamisesta puhuvia klupeja ja muista uskomattomista voitoista puhuvista valuuttatreidereistä pysykööt omalla palstallaan.
Ihan oikeasti, joku taso pitää olla...- Guitar83
Eiköhän tälläkin palstalla riitä vielä vihreitä helpon rahan yrittäjiä, joten siinä mielessä varoitus on ihan paikallaan täälläkin.
- nikke2409
En sijoittaisi missään tilanteessa ko.puljuun.Kun
ovat tarpeeksi rahaa haalineet tyhmiltä,niin tekevät
varmaan WinCapitat,eli töpseli seinästä :)- forexyard?
(ei ole hyökkäys ketään kohtaa/puollustelu viesti ko. firmasta)
Rupesin tutkailemaan mikä tämä forexyard on.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin onko kellään kirjoittajista ihan tietoa ko. firmasta vai ns. mustatuntuu tietoa?
Koska nopea vilkaisu firmasta, kauppalehden monet valuutta/raaka-aine markkina raportit on ko. firman tuottamia.
forex ei tietääkseni ole nimi, vaan ylisesti käytetty lyhenne valuutan vaihtamisesta? korjatkaa jos olen väärässä.
- make621
Jep forex on siis foreign exchange. Forexyard.com on yks parhaita valuutanvaihdon välittäjiä. Itse olen muutaman satatonnia tienannut viimeisen 10 vuoden aikana pelailemalla forexia. Vaati kyllä osaamista nämäkin hommat. Ei kannata edes vaivautua jos on noin vähän taloudesta tietoa kuten edellisillä kommentoijilla. Mars Mars taloutta opiskelemaan jos tietopohja on tuollainen!
- RR44
Hinnanerosopimuksilla pelailu ei ole sijoittamista, eikä verottajakaan niitä sellasena pidä. Hullun hommaa, voitot verolle ja tappioita ei saa vähentää:
http://www.investori.com/b/index.php/toimitus/2010/12/07/verotuksen-sudenkuoppa-vaanii-cfd-sijoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592