O. www.forexyard.com
Uusi wincapital tullut
9
2234
Vastaukset
- tuo vaikuttaa.
Että oikein ilmaista rahaa jaetaan alkuun...
- uudet kujeet
Onhan täälläkin ollut Forexin rahanvaihtopisteitä ainakin 20 vuotta, mikäli kyseessä on sama firma?
FOREXYARD:in kotisivuilla sanotaan, että se on "based in Nicosia, Cyprus".
Suomessa valuutanvaihtokonttoreita pitävä Forex on puolestaan ruotsalaisen pankin "Forex Bank Aktiebolag" suomalainen sivukonttori.
- puolella!
Ne, jotka menevät halpaan, ja uskovat näitä rahojensa moninkertaistamisesta puhuvia klupeja ja muista uskomattomista voitoista puhuvista valuuttatreidereistä pysykööt omalla palstallaan.
Ihan oikeasti, joku taso pitää olla...- Guitar83
Eiköhän tälläkin palstalla riitä vielä vihreitä helpon rahan yrittäjiä, joten siinä mielessä varoitus on ihan paikallaan täälläkin.
- nikke2409
En sijoittaisi missään tilanteessa ko.puljuun.Kun
ovat tarpeeksi rahaa haalineet tyhmiltä,niin tekevät
varmaan WinCapitat,eli töpseli seinästä :)- forexyard?
(ei ole hyökkäys ketään kohtaa/puollustelu viesti ko. firmasta)
Rupesin tutkailemaan mikä tämä forexyard on.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin onko kellään kirjoittajista ihan tietoa ko. firmasta vai ns. mustatuntuu tietoa?
Koska nopea vilkaisu firmasta, kauppalehden monet valuutta/raaka-aine markkina raportit on ko. firman tuottamia.
forex ei tietääkseni ole nimi, vaan ylisesti käytetty lyhenne valuutan vaihtamisesta? korjatkaa jos olen väärässä.
- make621
Jep forex on siis foreign exchange. Forexyard.com on yks parhaita valuutanvaihdon välittäjiä. Itse olen muutaman satatonnia tienannut viimeisen 10 vuoden aikana pelailemalla forexia. Vaati kyllä osaamista nämäkin hommat. Ei kannata edes vaivautua jos on noin vähän taloudesta tietoa kuten edellisillä kommentoijilla. Mars Mars taloutta opiskelemaan jos tietopohja on tuollainen!
- RR44
Hinnanerosopimuksilla pelailu ei ole sijoittamista, eikä verottajakaan niitä sellasena pidä. Hullun hommaa, voitot verolle ja tappioita ei saa vähentää:
http://www.investori.com/b/index.php/toimitus/2010/12/07/verotuksen-sudenkuoppa-vaanii-cfd-sijoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760