Tähtimerkin erityinen vahvuus

jokaisesta =)

Luetelkaapas mielestänne jokaisesta merkistä 1 ihailemanne positiivinen vahvuus. =) Jokaisessa merkissä on jotain hyvää ja kaikilla omat vahvuutensa.

Aloitan:


Oinas : Valloittavuus (johtava tulen merkki, ensimmäinen merkki ja kaiken uuden aloittaja)

Härkä : Äärimmäinen pitkäjänteisyys (vie vaikka kuuluisasti läpi harmaan kiven)

Kaksonen : Monipuolisuus (vilkas monitaituri, moniosaaja)

Rapu : Huolehtivainen/välittävä (näitä tarvitaan, ravusta saa mitä parhaimman ystävän ja rapuvanhempi osaa olla mitä huolehtivaisin)

Leijona : Mahtavuus (suuret eleet ja teot reiluuden kera, näitä tarvitaan esimerkeiksi)

Neitsyt : Tarkkuus (asioiden hiominen ja viimeistely parhaimpaan viimeiseen muotoonsa)

Vaaka : Sosiaalisuus (yhteisön/yhteisöjen ymmärtäminen)

Skorpioni : Kärsivällisyys (maltti on usein valttia)

Kauris : Ahkeruus (jaksaa työstää päämääriään jotka itse aloittaa)

Vesimies : Kekseliäisyys (pikkunerokkuutta, tai isompaakin)

Kalat : Empaattisuus (samantyyppistä kuin ravulla mutta keskittyy isompaan joukkoon)


Loppuun : Villin arvauksen saa esittää mitä merkkiä itse edustan? :)

53

13220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • länsi ja itä

      esimerkki härkä hevonen

      • kaksosrapu

        mihin unohdit?


    • Ikuinen jouskari

      Koska ei ollut sun listalla.

      • vähän lisään

        en ole alkuperäinen kirjoittaja mutta sanotaan nyt että optimismi on jouskan vahvuus, iloluontoinen honkkeliheikki :))))


      • Mitä muuta?
        vähän lisään kirjoitti:

        en ole alkuperäinen kirjoittaja mutta sanotaan nyt että optimismi on jouskan vahvuus, iloluontoinen honkkeliheikki :))))

        Mitä me teemme pelkällä ilolla, kun elämä vaatii myös totisuutta, vakavuutta, pitkäjänteisyyttä ja pitkäntähtäimen suunnitelmia? Ei nyt millään pahalla...


      • tytti
        Mitä muuta? kirjoitti:

        Mitä me teemme pelkällä ilolla, kun elämä vaatii myös totisuutta, vakavuutta, pitkäjänteisyyttä ja pitkäntähtäimen suunnitelmia? Ei nyt millään pahalla...

        jaa kyllä sentään muutakin kuin iloisuus, hölösuisuus ja ison tilan ottaminen kuuluu jouskalle. yllättävän monia jousimiehiä kiinnostaa kaikenlaiset säännöt, lait ja säädökset, moni puuhaa ammattiyhdistystoiminnassa ja muussa puisevassa hommassa :))
        ovat vähän sellaisia yhteisöllisiä tyyppejä, puuhamiehiä ja näin, on se hyvä että joku tuollaistakin jaksaa puuhata!


      • Ikuinen jouskari
        vähän lisään kirjoitti:

        en ole alkuperäinen kirjoittaja mutta sanotaan nyt että optimismi on jouskan vahvuus, iloluontoinen honkkeliheikki :))))

        Anteeksi nyt vaan, mutta alottaja arvuutteli merkkiään ja minä arvelin että hän on jouskari koska se puuttui listalta. En siis pyytänyt mitään selontekoa jouskarista.


      • Luottamusta.
        tytti kirjoitti:

        jaa kyllä sentään muutakin kuin iloisuus, hölösuisuus ja ison tilan ottaminen kuuluu jouskalle. yllättävän monia jousimiehiä kiinnostaa kaikenlaiset säännöt, lait ja säädökset, moni puuhaa ammattiyhdistystoiminnassa ja muussa puisevassa hommassa :))
        ovat vähän sellaisia yhteisöllisiä tyyppejä, puuhamiehiä ja näin, on se hyvä että joku tuollaistakin jaksaa puuhata!

        Yhdistys ihmisiä, seurojen toiminnassa jms. Myös kalat jaksavat, skorpionit, kaksonen jaksaa ja moni, moni muu.


      • Kirjoita vain...
        Ikuinen jouskari kirjoitti:

        Anteeksi nyt vaan, mutta alottaja arvuutteli merkkiään ja minä arvelin että hän on jouskari koska se puuttui listalta. En siis pyytänyt mitään selontekoa jouskarista.

        Kun oli niin hyvä kirjoitus, minä laajensin kirjoitusta. Olisi mielenkiintoista saada vaihdella ajatuksia, kun palsta olisi asiasta tietoisempi, aiheesta, astrologiasta. Eikä aina tulisi tuollaista törkyä. Varmasti vastaat myös tähän kirjoitukseen. Provosoidut ja tartut koneeseen. Saat purkaa tuntojasi.


      • Ikuinen jouskari
        Kirjoita vain... kirjoitti:

        Kun oli niin hyvä kirjoitus, minä laajensin kirjoitusta. Olisi mielenkiintoista saada vaihdella ajatuksia, kun palsta olisi asiasta tietoisempi, aiheesta, astrologiasta. Eikä aina tulisi tuollaista törkyä. Varmasti vastaat myös tähän kirjoitukseen. Provosoidut ja tartut koneeseen. Saat purkaa tuntojasi.

        Hetkinen, en olisi voinut uskoa että sä otat heti herneen nenuus. Mitä törkyä minä muka heitin kun osallistuin vain arvamaan.

        Olen pahoillani, jos todellakin loukkaannuit.


      • nimetön100
        tytti kirjoitti:

        jaa kyllä sentään muutakin kuin iloisuus, hölösuisuus ja ison tilan ottaminen kuuluu jouskalle. yllättävän monia jousimiehiä kiinnostaa kaikenlaiset säännöt, lait ja säädökset, moni puuhaa ammattiyhdistystoiminnassa ja muussa puisevassa hommassa :))
        ovat vähän sellaisia yhteisöllisiä tyyppejä, puuhamiehiä ja näin, on se hyvä että joku tuollaistakin jaksaa puuhata!

        vaikka en yhdistystoiminnassa olekkaan mut kiinnostaa oikeudenmukaisuus ja muut niin sanotut säännöt ja tasa-arvo asioissa :) itsellekkin melkoinen rasite mut ihan kiva on olla heikompien puolella ja se optimismi joka tossa yhdessä kirjoituksessa mainittiin ni se on kans. vaikka on vakavia ja vaikeita asioita niin kaikesta löytyy jotain positiivista ja jos ei muuta niin vaikeuksien kautta voittoon ;) Hölösuukin olen monen mielestä mutta hyväntahtoinen sellainen. usein on sekoitettu kiltteys ja tyhmyys mut jousimise on myös äkkipikainen ja kun suuttuu niin kiltteydestä ei ole tietoakaan eli melko ailahtelevainen luonne. en haluaisi uskoa noihin horoskooppeihin mutta kun ne pitää paikkaansa :))))))


      • mahtaa
        Ikuinen jouskari kirjoitti:

        Hetkinen, en olisi voinut uskoa että sä otat heti herneen nenuus. Mitä törkyä minä muka heitin kun osallistuin vain arvamaan.

        Olen pahoillani, jos todellakin loukkaannuit.

        olla tosikkomainen, pitääpä miettiä.


      • sitä
        Ikuinen jouskari kirjoitti:

        Hetkinen, en olisi voinut uskoa että sä otat heti herneen nenuus. Mitä törkyä minä muka heitin kun osallistuin vain arvamaan.

        Olen pahoillani, jos todellakin loukkaannuit.

        joka vetas syyttä herneen nenuun..


      • kysyä...
        tytti kirjoitti:

        jaa kyllä sentään muutakin kuin iloisuus, hölösuisuus ja ison tilan ottaminen kuuluu jouskalle. yllättävän monia jousimiehiä kiinnostaa kaikenlaiset säännöt, lait ja säädökset, moni puuhaa ammattiyhdistystoiminnassa ja muussa puisevassa hommassa :))
        ovat vähän sellaisia yhteisöllisiä tyyppejä, puuhamiehiä ja näin, on se hyvä että joku tuollaistakin jaksaa puuhata!

        Olen saanut seurata jousimiehen toimintaa yhdistyksissä. Jos saisin valita toisen merkin edustajan, valittisin toisen. Riittääkö jousimiehellä kykyä pitkiin puntaroihin... Ääntä ainakin hän saa lähtemään itsestään, tuoda julki olemassaolonsa mahtavuuden, jne.


    • Vihdoinkin jotain järkevää!

      Aurinko Härkä, nousu Vaaka, kuu Oinas = Hyvä politiikassa. Hyvä ihmismassojen kanssa toimeentuleva. Kärsivällinen. Paljon kokenut. Sinä olet oppinut,tarkka, järjestelmällinen, rauhallinen, hyväpäinen, miellyttävä, oikein tasapainoinen. Härkä-Neitsyt-Rapu? Vaaka johonkin, mutta mihin? Skorpioni-Vaaka-Härkä? Vaaka-Rapu-Härkä? Vaaka-Rapu-Rapu? Härkä-, ajattelin johonkin jopa Kaksosta? Voi olla vaikka mitä merkki, kun kaikki on niin Taivaallisen hyvin saatuja!

    • hyvin kekseliäästi

      olet merkit taiteillu

      • yhtä merkkiä...

        Miksi kysytään vain aurinkomerkkiä? Minun mielestäni persoona muodostuu suuremmalta osin aurinkomerkistä, nousumerkistä ja kuumerkistä. Kuu-merkki on hyvin mielenkiintoinen. Se saa persoonan hyvin esille. Esimerkiksi Rapu-mies, mielestäni heillä kaikilla on samanmuotoiset päät. Ja olemus, samaa rauhallista oloa. Siis Kuu-Rapu-mies. Hänessä riittää haastetta. Hän saa minut miettimään, miksi hän ärsyttää minua niin hirveän paljon..... Se kaikenkattava rauhallisuus. Vaikka ulkoisesti olen rauhallinen, Kuu-Oinas tekee minulle jotain aivan muuta.


      • härkä kuu
        yhtä merkkiä... kirjoitti:

        Miksi kysytään vain aurinkomerkkiä? Minun mielestäni persoona muodostuu suuremmalta osin aurinkomerkistä, nousumerkistä ja kuumerkistä. Kuu-merkki on hyvin mielenkiintoinen. Se saa persoonan hyvin esille. Esimerkiksi Rapu-mies, mielestäni heillä kaikilla on samanmuotoiset päät. Ja olemus, samaa rauhallista oloa. Siis Kuu-Rapu-mies. Hänessä riittää haastetta. Hän saa minut miettimään, miksi hän ärsyttää minua niin hirveän paljon..... Se kaikenkattava rauhallisuus. Vaikka ulkoisesti olen rauhallinen, Kuu-Oinas tekee minulle jotain aivan muuta.

        Loistava esimerkki kuun vaikutuksesta on eräs tuntemani härkänainen, jolla kuu on vesimiehessä. Ulkoisesti härkä, mutta mieli kuin veskarilla. Tekee muuten väitöskirjaa naisasialiikkeestä. Vannoutunut feministi.
        Kehotankin keskustelemaan Kuun merkityksestä kartallnne. On niitä hyviä kirjojakin. Hämmästytte!


      • kuu-merkin
        yhtä merkkiä... kirjoitti:

        Miksi kysytään vain aurinkomerkkiä? Minun mielestäni persoona muodostuu suuremmalta osin aurinkomerkistä, nousumerkistä ja kuumerkistä. Kuu-merkki on hyvin mielenkiintoinen. Se saa persoonan hyvin esille. Esimerkiksi Rapu-mies, mielestäni heillä kaikilla on samanmuotoiset päät. Ja olemus, samaa rauhallista oloa. Siis Kuu-Rapu-mies. Hänessä riittää haastetta. Hän saa minut miettimään, miksi hän ärsyttää minua niin hirveän paljon..... Se kaikenkattava rauhallisuus. Vaikka ulkoisesti olen rauhallinen, Kuu-Oinas tekee minulle jotain aivan muuta.

        saa selville? Ihan uusi juttu meikälle...
        Tavallisen suomalaisen horoskooppini tiedän, sekä kiinalaisen myös; jopa nousumerkistä on haisua..., mutta kuu-merkki?!?!?


      • astrologia
        kuu-merkin kirjoitti:

        saa selville? Ihan uusi juttu meikälle...
        Tavallisen suomalaisen horoskooppini tiedän, sekä kiinalaisen myös; jopa nousumerkistä on haisua..., mutta kuu-merkki?!?!?

        Syntymäpäivämäärä, esim 27.4.1949. Syntymäpaikkakunta, esim Helsinki ja syntymäkelloaika, esim 16.16. Anna omat tietosi astrologille ja tilaa aurinko-merkkisi, nousu-merkkisi ja Kuu-merkkisi. Tarvitaan nämä kolme perusasiaa, jotta voitaisiin muodostaa kuvaa persoonasta. Tämä palsta on raivostuttava, koska täällä vauhkotaan aivan vääristä asioista. Ihminen ei ole yhtäkuin hänen aurinkomerkkinsä. Nousumerkki on tärkeä, samoin Kuu-merkki. Minä olen kiinnostunut Kuu-merkistä ihmisellä, koska se antaa niin paljon. Melkeimpä parasta, sanoisin. Otappa hetimiten yhteyttä astrologiin. Emmekö vihdoinkin ala arvostamaan heitä? Olen harrastanut asiaa 27 vuotta, turpiin tulee palstalla jatkuvalla syötöllä. Ei haittaa. Kiitos kirjoituksestasi. Lähde eteenpäin. LP.


      • vaatimattomasti

        ainoastaan nokkela, silloin tällöin


      • hyvältä...
        härkä kuu kirjoitti:

        Loistava esimerkki kuun vaikutuksesta on eräs tuntemani härkänainen, jolla kuu on vesimiehessä. Ulkoisesti härkä, mutta mieli kuin veskarilla. Tekee muuten väitöskirjaa naisasialiikkeestä. Vannoutunut feministi.
        Kehotankin keskustelemaan Kuun merkityksestä kartallnne. On niitä hyviä kirjojakin. Hämmästytte!

        Kesti pitkään, ennenkuin löytyi joku toinenkin, joka tietää, että astrologia ei ole pelkkää aurinkomerkkiä. Ihanaa! Kiitos Sinulle! Kirjoja on olemassa...


      • 1234567981
        kuu-merkin kirjoitti:

        saa selville? Ihan uusi juttu meikälle...
        Tavallisen suomalaisen horoskooppini tiedän, sekä kiinalaisen myös; jopa nousumerkistä on haisua..., mutta kuu-merkki?!?!?

        Astro.fi


    • kalaN

      että olet fiksuimmasta päästä oleva oinas.

      no, en tiedä, mutta hyvin sait kiteytettyä merkit yhdellä sanalla. Minun empaattisuuteni rajautuu kyllä lähinnä omaan perheeseen, enkä koe kalojen tavoin hoitavani uhrautuvaisesti kaikkia maapallon hulluja ja sairaita :)

      kuumerkistä olen kyllä samaa mieltä, kuin joku kirjoittaja täällä. kuu kertoo tempperamenttisuuden asteen. esim. minä kuujousimies räjähtelen tuon tuostakin ja kuuvaaka mieheni harvoin ja senkin jälkeen on heti sovittelemassa sanojaan. toiminnantason taas näkee mars-merkistä.

      • valehtelee teille

        jokaiselle niin paljon kuin ehtii ja kaikki jutut menee aivan täydestä :D

        "kuumerkistä olen kyllä samaa mieltä, kuin joku kirjoittaja täällä. kuu kertoo tempperamenttisuuden asteen."

        Ja kuka astrologeista tämänkin vahvistaa? Lukekaa jokin astrologiakirja, niin huomaatte ettei siellä ole sanaakaan tuollaisesta. Mutta hyvähän se on itse näitä juttuja keksiä kun jos se pitää paikkansa jollakulla, niin astrologia on jälleen osunut oikeaan, koska eihän se Tietenkään voi kaikilla pitää paikkansa.


    • kauris

      oon kauris ja mielestäni laiskin ihminen jonka tiedän. tälläkin hetkellä olen työtön ja kämppä koko ajan kaaoksessa kun ei jaksa siivotakaan, mut eipähän siinä :D

    • Deah

      olen skorppiooni, mutta en löydä oikein mitään sellaista itsestäni mitä skorppioonit ovat..jos nyt joskus todella suuttuessani piikittelen tilaisuuden tullen ja suutun helposti..

      • joopasen joo...

        Eikös useimmat Skorpionit ole mustasukkaisia ja suuttuessaan mököttävät viikkokausia.Löytyy myös paljon positiivisia puolia.


      • Deah
        joopasen joo... kirjoitti:

        Eikös useimmat Skorpionit ole mustasukkaisia ja suuttuessaan mököttävät viikkokausia.Löytyy myös paljon positiivisia puolia.

        En itse ole pitkävihainen, yleensä kestää minuutista puoleen tuntiin, mutta saatan suuttua helposti vaikken sitä näyttäisikään, en ainakaan kuin kaikkein lähemmäisilleni.


      • Kokemusta skorppareista on...

        Erittäin seksuaalisia ja kokeilunhaluisia!!! =)


      • miki
        Kokemusta skorppareista on... kirjoitti:

        Erittäin seksuaalisia ja kokeilunhaluisia!!! =)

        intohimoisuus on ainakin hieno puoli, ei siis vain vällyjen välissä vaan useimmiten kaikki asiat mihin ryhtyvät... Musta ei ainakaan saa pitkäjänteistä tekemälläkään :(


    • nimetön100

      mulla ei näköjään ollu vahvuuksia ollenkaan :/ olen eri mieltä, niitä on paljon :)))

    • Neitsykäinen

      jäävät aina hyvin pinnallisiksi, eihän kenenkään luonnetta voi kuvata yhdellä sanalla, eikä edes yhdellä lauseella.
      Luultavasti olet kaksonen tai vesimies.

      Terveisin: Analysoiva ja syvällinen NEITSYT

    • kukaan.

      nykyaikana enään usko tai lue horskareita.

    • ...

      Oinasta. Sillä perusteella että oli ainoa, josta oli enemmän tietoa ns. astrologisessa mielessä kuin muissa. Se oli myöskin ensimmäisenä.
      Osuinko oikeaan vai menikö aivan metsään?

      terv. tuplakauris =)

    • rapu...

      ja mainitsemasi "piirre" pitää paikkansa, pelkään jo etukäteen sitä kun lapset (nyt 4 ja 6 vuotta) muuttavat kotoa :). Toisaalta minusta löytyy myös se villi bilehirmukin ;) Olen erittäin luotettava ystävä ja muistan että jo ala-asteella olin se, jolle ystävät kertoivat murheensa. Vasta nyt vanhempana olen oppinut puhumaan myös omista asioistani ja luottamaan siihen että myös minulla on oikeus olla "heikko".

    • taina

      Kaksosen sosiaalisuus ja puhelahjat, mutta noususkorpionina ei kärsivällisyys kyllä ole ominaista, ainakaan minulle

    • Tietysti

      Olet Jousimies ;)) filosooffi ;))))

    • Horrosskooppi

      20 metriä sekunnissa. Pohjoisen ja etelän välistä puhuria, 25 metriä sekunnissa. Vähän sadetta, vähän ukkosta, ei ollenkaan aurinkoa. Aivomyrskyvaroitus. Ja muistakaa lääkkeet.

    • villiruusu-kristalli

      itsepäinen itsenäinen rehellinen kuten minä

      jellona kuten 13v likka,välitön auttavainen,ehdottoman luotettava ihminen josta kaikki pitävät

      härkä kuten 11v ja 15v tytöt perfektionisteja iloisia

      neitsyt 8v tyttö todella suorapuheinen ei valehtele

    • esiin :)

      mä voisin alottaa muutamasta merkistä,
      joista mulla on kokemusta, ja nää on
      sitte mun kokemuksia kyseisistä
      merkeistä....

      kaksonen: ei keskitietä, kehukehu
      minäminä hyvä minä, yli kiva tai
      yli kauhee vuoro aikoina, vieraisiin
      vilkuilu tuttua, mieli vaihtuu
      laidasta laitaan, hysteriasta
      masennukseen

      skorppiooni: itsekäs, itseään täynnä,
      piikikäs, koston himoinen, uskoton, mustasukkainen, pihi rahoistaan,
      mutta itselle kyllä ostaa kalliita

      leijona: marttyyri, omistuksen
      haluinen, mustasukkainen, syvästi
      loukkaantuva, hallitseva,
      pitkä vihainen, pitää olla paras

      kauris: itsesäälijä, helposti
      alkoholisoituva, tai muihin
      päihteisiin sortuva, itsemurhasta
      vihjaileva, huomion kipeä, kännissä
      haluaa puhua henkeviä´ja
      ärsyttävästi valittaa asioita mistä
      ei selvinpäin puhu, valehtelee typeriä
      asioita yrittäessä tehdä itsestä
      parempaa ihmistä toisen silmissä?

      härkä: itsekäs, maailman napa,
      helposti monen kanssa yht aikaa
      enemmän tai vähemmän suhteessa,
      haluaa päättää kaikesta, ihme päähän
      pistoja josta innostuu iha
      hullun lailla

      neitsyt: pikkutarkka ärsyttävyyteen
      saakka, kampa pitää olla just siinä
      just siihen suuntaan, aina oikeessa,
      ei koskaan väärässä vaikka kuinka
      se esitettäis toteen, itsekäs,
      naiset kehuu itseään ja omiaan,
      miehillä kummallisia
      pakkomielteitä joissa ei
      anneta periks, kaikki pitää
      huolella suunnitella, mitään
      yllätyksiä esim ajomatkalla
      paikasta a paikkaan b ei oteta
      vastaan jos on puhuttu et
      ajetaan suoraan, ei voida
      poiketa puolta kilsaa sivuun,
      ei edes minuutiksi. jos
      kauppaan mennään ostaakseen
      sukat, sieltä ostetaan sukat
      eikä muuta, ei edes katsella

      jousimies: sanoo typeriä
      asioita muka kohteliaisuutena
      = sammakoita tippuu suusta,
      liikaa tavaraa, sekamelskaa,
      itsepäinen, kelaa liikaa ja
      liian syvällisesti juttuja

      vaaka: ei osaa päättää, aina
      satuttaa itsensä tai rikkoo
      tavaroita (vahingossa) kiikun
      kaakun

      vesimies: jääräpää, ajoittainen
      yhtäkkinen mökötys tai kiukuttelu
      minkä aihetta ei yleensä muut heti
      arvaa, masentuu ajoittain

      nih, nää siis on mun omat havainnot
      kyseisistä merkeistä, pahottelut
      niille joita ei ole osunu lähipiiriin,
      enkä päässyt haukkumaan. :)

    • 123

      Omaan luonteeseen vaikuttaa aurinkomerkki n.25ikävuoteen asti. Sen jälkeen vaikuttaa nouseva merkki siitä ylöspäin ja kuumerkki on miten tunnet pääsi sisällä asiat eli henkistä puolta..

      • on sanonut?

        ???


      • Jouskari tässä
        on sanonut? kirjoitti:

        ???

        Etkö tiedä, että nousumerkki on justiin se joka alkaa sillon niiden määrättyjen iän jälkeen. Kyllähän me kaikki ollaan koko ajan sitä samaa merkkiä mitä on annettu, mutta mieli muuttuu iän myötä ja elämme nousumerkkiä.


      • sen vuoksi
        Jouskari tässä kirjoitti:

        Etkö tiedä, että nousumerkki on justiin se joka alkaa sillon niiden määrättyjen iän jälkeen. Kyllähän me kaikki ollaan koko ajan sitä samaa merkkiä mitä on annettu, mutta mieli muuttuu iän myötä ja elämme nousumerkkiä.

        kysyinkin että kuka näin on sanonut?


      • Jouskari tässä
        sen vuoksi kirjoitti:

        kysyinkin että kuka näin on sanonut?

        Sitä minä en muista mistä se tieto on alunperin, mutta joistakin astro sivuilta minäkin olen lukassut.

        Ehkä saat lisää tietoa kun googletat nousumerkin.


    • emma

      VILLI JA VAPAA JOUSIMIES kuten minäkin

    • toinen täällä!

      itse olen jousimies, vilkas, vilpitön ja avoin mutta samalla joskus käsittämättömän tahditon mutta kukapa meistä olisi täydellinen.

      oinas: huumorintaju
      härkä: sitkeä
      kaksonen: seuranhaluinen/sosiaalinen
      rapu: liikaa välittävä mielestäni, mutta ei paha
      leijona: omapäisyys
      neitsyt: itsepäinen jolla vahva päättämishalu
      vaaka: seurallinen
      skorpioni: tarkka
      kauris: näppärä näpertäjä kokoa ajan tekemässä jotain
      vesimies: oman polkunsa kulkija, idealisti
      kalat: seurallisia

    • Luulisin

      Osuiko oikein ;)

    • Nimetön

      sä olet varmaan puuttuva horoskooppi,jousimies.

    • tyttö15

      hassua on kyllä että kaikki noi horoskooppi juttujen kuvaukset luonteesta pitävät mulla ainakin pelottavan hyvin paikkaansa. luen sitten hesarista tai mistä vaan noita horoskooppi juttuja niin aina löytyy täsmääviö kohtia enemmän kuin yksi :D olen siis kaksonen

    • Minä 111

      Noi pitää justiinsa paikkaa olen kaksonen ja Skorpionit on mun mielest ainaki suurin osa Selaasii äkäsii yleensä ..

    • aurinkohärkä

      Tyhjä kohta tarkoittaa etten keksinyt hyvää ominaisuutta lyhyellä miettimisellä:

      Oinas: Lojaalisuus
      Härkä: Sinnikkyys
      Kaksoset:
      Rapu: Empaattisuus
      Leijona:
      Neitsyt: Analyyttisyys
      Vaaka: Kauneudentaju
      Skorpioni: Kestävyys
      Jousimies:
      Kauris: Ahkeruus
      Vesimies: Epäitsekkyys
      Kalat: Kyky ymmärtää toista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe