Miten se teillä esintyy tuo mustasukkaisuus ?
Itse olen mustasukkainen, välillä jopa niin pahasti että tärisen ja raivoon. En pysty keskittymään mihinkään vaan hermostuksissa kävelen edestakaisin.
Olen miettinyt useasti että uskaltaako sitä ollenkaan enää sitoutua kehenkään. Eipä silti, viihdyn kyllä yksinäänkin vaikka välillä kaipaankin hellyyttä.
Mustasukkainen jouskari ?
8
2334
Vastaukset
- lecrolyn
Joo vähän samanlailla tuo esiintyy. Tosin olen nouseva Leijona joten vielä ehkä pahemminkin.
Joissain tapauksissa suutun ns. pienestäkin flirtistä todella ja ilmaisen mielipiteeni karkeasti.
Tosin mielestäni itse saan olla mustis mutta kumppani ei saa olla minusta. Se on huono piirre.
Nyt kun tämä nykyinen suhde vetelee viimeisiään niin en ainakaan uskalla juuri vähään aikaan sitoutua, enkä kyllä haluakaan.- Jouskari-64
Minä nouseva vaaka.
En haluaisi olla mustis, koska haluan kuitenkin hellyyttä yms.
Itseä tietty saa syyttää jos kumppani hermostuu turhasta mustasukkaisuudesta.
Toivonkin rinnalleni luotettavan kumppanin jottei tarvitse olla mustis.
- M. jjousi-64
vähän samoja ajatuksia
- Ulkona?
..jotenkin muutenkin jouskarin mustasukkaisuus kuin kiehahtamisena??
Voiko ilmetä esim. niin, että mustis jouskari koettaa tehdä toista osapuolta mustikseksi, koska on itse loukkaantunut?
Olen vähän pihalla. Minulla on säätimessä ihana jouskariM, mutta huomaan, että ollaan molemmin puolin jostain loukkaannuttu. Tänään ihannemieheni rupatteli pitkään erään toisen naisen kanssa katsellen välillä uteliaasti minua, kuin nähdäkseen, miltä ilmeeni näyttää.....?? Ihmettelin vähän. Tuli ainakin selväksi, että hän halusi minulle jotain viestittää. Mutta mitä? Loukkaantumistaan? Vai voisko olla mustis jostain? Olen kyllä joskus havainnut selkeitä mustisviitteitä,mutta en tällä tavoin.
Tietty merkilleen uskollisesti toista sukupuolta olevia ystävättäriä riittää, mutta tää oli jotenkin erilaista. Mulle jäi tunne, että hän on nyt minulle jostain suuttunut. Vai oliko vain hänen tapansa osoittaa, että minä en (enää) kiinnosta...
Millainen jouskari on loukkaantuneena?- on niin
tuttua! Seurustelen Jousimies miehen kanssa ja hänkin tekee juuri noin. Samaa olen miettinyt että haluaako hän vaan kostaa minulle jotain??? Olis reilumpaa jos vaan sanois että on suuttunut ja mustasukkainen. Niin sitten tietäisin mitä olen tehnyt.....
- Jouskari-64
En minä ainakaan jaksa lähteä kostamaan, yritän vain keskittyä muuhun olennaiseen. Ehkä se päti nuorena, mutta ei nykyään.
- hjkkjhgfd
on niin kirjoitti:
tuttua! Seurustelen Jousimies miehen kanssa ja hänkin tekee juuri noin. Samaa olen miettinyt että haluaako hän vaan kostaa minulle jotain??? Olis reilumpaa jos vaan sanois että on suuttunut ja mustasukkainen. Niin sitten tietäisin mitä olen tehnyt.....
jouskarit ON, ite ainaki, tosi mustis, ainakin siin' tapauksessa jos on aihetta epäluuloon. Huomaan itse tosiaan monesti kiehuvani mustasukkaisuudesta, vaikka en sitä näyttäisikään. mikäli päätän kuitenki näyttää, se ilmenee kivahteluna, tai sitte yritän tosiaan tehdä toisen osapuolen mustasukkaiseksi flirttailemalla vastakkaiselle sukupuolelle...järkevää, no ei:)parasta mitä kumppani voisi tehdä, on !) ei anna aihetta mustasukkaisuuteen 2) jos juttelee jolleki toiselle sukupuolelle kumppanin seurassa niin viestittää omalle kumppannille (ja myös sille jutustelun kohteellee, tämä on hyvin tärkeää!)että se on kuitenki oma kulta joka kiinnostaa eniten.
- jouskarinainen 44
Kyllä mulla samoja oireita on. Ja niistä on vaikeeta päästä yli. Tapasin exän omasta sängystäni toisen kanssa ja kyllä se tilanne hermoja kysyi. Siihen loppui se tarina. Olin kostonhimoinen reilun vuoden ja jos tilaisuuden saan, teen sen sumeilematta vieläkin. Meni sentäs asunto alta ja piti asua toisten nurkissa kk, ja vaihtaa työpaikkaa. Olin 3 vkoa sairaslomalla, niin tiukille otti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982