Hyvät naiset kertokaa kuinka syvällä G-piste sijaitsee about? Ja mikä on "tekniikka" että nainen laukeaa G-pisteen stimuloinnilla. Kiitos etukäteen =)
G-pisteen oikea stimulointi
6
5343
Vastaukset
- Nainen 40v
En toki tiedä muista naisista (minulla ei lainkaan kokemuksia, heh)mutta minulla toimii tämä:
Jos esimerkiksi makaan selälläni, mies voi stimuloida g-pistettä sormella/kahdella näin: Aseta kämmen ylöspäin sormi vaginaan ja tunnustele missä kohti heti kovan häpyluun jälkeen tulee pehmeämpi kohta, siis vaginan etuosassa. G-piste on juuri siinä:-) Eli ei kovin kaukana:-)Itsekin yllän siihen tosi helposti.
Varovaista hierontaa ja koskettelua pehmeillä sormenpäillä,varo kynsiä. Ja voit vaikka samalla lipsutella kielellä klittaa,nam:-) - Kohta 50
Olen etsinyt G-pistettä 30 vuotta sormin ja erilaisin dildoin ja muiden vempaimien avulla. Mieheni on ollut apuna hakemassa sitä. Eipä ole löytynyt. Saan silti lähes joka yhdynnässä orgasmin, useimmiten useamman. Koko pistehomma on jonkun saksalaisen keksintö 1900-luvun alussa, ja siihen uskotaan kuin se olisi totta.
- Myytti vai myntti?
pelkkää huipustusta, niin miten sitten selität miljoonien naisten löydöksen emättimestään?
Onko heillä siis kaikilla joku kasvain?
On totta ettei ole olemassa sellaista "elintä" kuin g-piste, mutta useimmilla naisilla eittämättä ON kiihotuksen aikana kohoava "paise" emättimessään.
Kaikilla sellaista ei tunnu ja hekin voivat yhtä lailla nauttia seksistä.
Mutta te joilla sitä ei ole, niin älkää loukatko meitä joilla ihan selvästi sellainen sormella tuntuu!
On tosi loukkaavaa tuollainen luulosairaaksi nimittäminen!
Ette te voi olla varmoja siitä mitä muitten pilluista löytyy, anteeksi nyt vaan, mutta ärsyyntyy tuollaisesta. - Nainen 40v
Myytti vai myntti? kirjoitti:
pelkkää huipustusta, niin miten sitten selität miljoonien naisten löydöksen emättimestään?
On totta ettei ole olemassa sellaista "elintä" kuin g-piste, mutta useimmilla naisilla eittämättä ON kiihotuksen aikana kohoava "paise" emättimessään.
Mutta te joilla sitä ei ole, niin älkää loukatko meitä joilla ihan selvästi sellainen sormella tuntuu!
Ette te voi olla varmoja siitä mitä muitten pilluista löytyy, anteeksi nyt vaan, mutta ärsyyntyy tuollaisesta.Että jos joku ei ole kehostaan kyseistä paikkaa koskaan löytänyt, niin eipä kannata ottaa kantaa muiden kokemuksiin. Minä ainakaan en tiedä G-pisteessä olevan mitään muuta erityistä mistä sen tunnistaisi, kuin että se on erityisen herkkä kosketukselle. Että edelleenkin kukin siis nauttikoon tavallaan:-)
- Sara
G-pistettä on toisinaan hankala löytää sillä emätinhän on suhteellisen tunnoton elin... G-pistettä etsiessäsi muista esileikki ;) sillä alueen herkkyyskin lisääntyy kun on kiihottunut. Sen löytää helpoiten kun laittaa yhden tai kaksi sormea emättimen sisälle, (sijainti 3–5 sentin päässä vaginan aukosta) Jos "mies" tai sinä itse löydät hiukan karhean pinnan olet osunut oikeaan kohtaan.
- Sara
Myytti vai myntti? kirjoitti:
Ette te voi olla varmoja siitä mitä muitten pilluista löytyy, anteeksi nyt vaan, mutta ärsyyntyy tuollaisesta.Sen "paiseen" jonka olet löytänyt emättimestä on mitä ilmeisimmin kohdunkaulan napukka :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584